cdi polttoainesuodin
-
- Vakiokalustoa
cdi polttoainesuodin
Niin että mistä löytyy 220 cdi 1999 polttoainesuodin ja onko paha vaihtaa?Pitääkö huomioida jotain erikoista.Kiitos.
Sijaitsee imusarjan keskellä eli irrotuttaa suojamuovin pois!
kotelon kannen avaamisessa voi olla tarpeen öljynsuodatinavain jollei näpeissä ruuti riitä
Muista täyttää kotelo puhtaalla dieselillä valmiiksi muuten on piiiitkä startti!
itse imen öljynvaihto imurilla suodattimen täyteen putkenliittimestä ja pidän pihdeillä paluuletkua lutussta ettei löpöt laske tankkiin pikatiitintä takaisin sorhatessa!
tuohon imemiseen käy vaikka iso lääke tahi peräöljyruuta!
kotelon kannen avaamisessa voi olla tarpeen öljynsuodatinavain jollei näpeissä ruuti riitä

Muista täyttää kotelo puhtaalla dieselillä valmiiksi muuten on piiiitkä startti!
itse imen öljynvaihto imurilla suodattimen täyteen putkenliittimestä ja pidän pihdeillä paluuletkua lutussta ettei löpöt laske tankkiin pikatiitintä takaisin sorhatessa!
ML W164
Vaihdoin itse E320 Cdi polttoainesuodattimen. Oli helppo homma enkä täyttänyt säiliöta enkä tukkinut letkunpäitä kun tein sen homman. Siinä on kiinni panossa jonkinlainen momentti mutta kun kääntää käsin niin tiukaksi kun saa edellyttäen ettei ole konttoristi niin riittää. Mulla lähti hyvin käymään sillä konehan ilmaa itsensä. Muutaman kerran kun starttas niin hörähti käymään.Teppo L kirjoitti:Sijaitsee imusarjan keskellä eli irrotuttaa suojamuovin pois!
kotelon kannen avaamisessa voi olla tarpeen öljynsuodatinavain jollei näpeissä ruuti riitä![]()
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.