w 124 300E automaatti,ei ilmastointia.
Ostin jäähdyttimen m104 keulalta.Katsottiin ,et kaikki letkulähdöt samanlaiset,mut yllätys jäähdytin isompi ja nyt ei tuulitunneli käy siihen.
Sattuuko tuulettimen kohtaan jos hankin kyseiseen jäähdyttimeen tuulitunnelin? Merteilin varaosissa m103 ja m104 kävis sama jäähdytin?
Entä millä saan pidettyä viskosta kii,kun vaihdan sen?
Jäähdytin
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 20
- Liittynyt: Ma 26.04.2004 15:37
- Paikkakunta: Kotka
itse vaihdoin omaan 300E automaattiin aikoinaan farkun syylärin ja se oli myös isompi, korkeutta oli ainakin 15 cm enemmän ja leveyttäkin useampi sentti, eli kiinnitykset meni uusiksi, joitakin muoveja jouduin repimään pois keulalta ja lisäksi jouduin tekemään uudet putket laatikon öljyletkuille...
tuulitunneli passas kyllä kohdalleen sitten, kun sen vain sain siitä farkusta, oma ei tosiaan sopinut mitenkään päin
en tiedä onko tuo sun syyläri tuon farkun syylärin kokoinen, vai onko siinä vai leveyttä lisää siihen alkuperäiseen verrattuna
tuulitunneli pitäis kyllä mennä aina oikeaan kohtaan, kunhan se vain on kyseisestä syyläristä...
tuulitunneli passas kyllä kohdalleen sitten, kun sen vain sain siitä farkusta, oma ei tosiaan sopinut mitenkään päin

en tiedä onko tuo sun syyläri tuon farkun syylärin kokoinen, vai onko siinä vai leveyttä lisää siihen alkuperäiseen verrattuna

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."