
Nyt kun polttoaineen hienosuodatin on vaihdettu, niin epäilys kohdistuu siirtopumppuun. Onko pumpun korjauksesta ja testauksesta hyviä käytännön vinkkejä? Karkeasuodatinta - sellaista muoviluotia - en nyt saanut silmiini vaikka sellainen piti muistini mukaan siellä olla.
Pumppu on todella hankalassa paikassa imusarjan alla - paljonko tuota joutuu purkamaan, että pääsee käsiksi?
Pumpulle tulee yksi letku tankilta, ja kaksi hienosuodattimelle. Miksi kaksi? Kummasta noista nyt pitää katsoa, tuleeko polttoainetta? Arvaisin että siitä, joka tulee suodattimen keskinavalle?
Entäs jos se pumppu nyt sitten osoittautuu rikkinäiseksi - mitä sieltä pitää uusia, ja pääseekö niihin käsiksi helposti? Toinen vaihtoehtohan olisi sähköinen siirtopumppu - minne porukka on sellaisen virittänyt ja onko mallista ehdotuksia? Vähän liitäntä- ja letkujumppaa siinä ilmeisesti joutuu harrastamaan.
Korjaamomanuska on myös tuossa pöydällä, sen avulla mennään jos ei parempia ehdotuksia tule. Ehtisi vain alkaa tavaamaan...