Elikkäs olen tässä katsellut tuollaista e55 amg mersua jos sellaiseen vaihtais kun ei tule nykyään kilometrejä hirveesti niin en tee dieselillä juuriikaan mitään.
Onko miten eroja -99 ja -00 malleissa? -00 ainakin taitaa olla se tiptronic? Mitenkäs kestävyys -99 ja -00?
Eli listatkaas nyt että kumpaan kannattaa kallistua?
-00 mallista varmaan pystyy irrottaa sen soittimen ilman että se vaikuttaa auton muuhun toimintaan? Tarkoitus olisi laittaa paremmat soittimet kiinni.
Nimble kirjoitti:Elikkäs olen tässä katsellut tuollaista e55 amg mersua jos sellaiseen vaihtais kun ei tule nykyään kilometrejä hirveesti niin en tee dieselillä juuriikaan mitään.
Onko miten eroja -99 ja -00 malleissa? -00 ainakin taitaa olla se tiptronic? Mitenkäs kestävyys -99 ja -00?
Eli listatkaas nyt että kumpaan kannattaa kallistua?
-00 mallista varmaan pystyy irrottaa sen soittimen ilman että se vaikuttaa auton muuhun toimintaan? Tarkoitus olisi laittaa paremmat soittimet kiinni.
Tuskinpa noilla mitään kovin ihmeellistä eroa on keskenään? Ainakaan kestävyyden suhteen.
Nimble kirjoitti:Elikkäs olen tässä katsellut tuollaista e55 amg mersua jos sellaiseen vaihtais kun ei tule nykyään kilometrejä hirveesti niin en tee dieselillä juuriikaan mitään.
Onko miten eroja -99 ja -00 malleissa? -00 ainakin taitaa olla se tiptronic? Mitenkäs kestävyys -99 ja -00?
Eli listatkaas nyt että kumpaan kannattaa kallistua?
-00 mallista varmaan pystyy irrottaa sen soittimen ilman että se vaikuttaa auton muuhun toimintaan? Tarkoitus olisi laittaa paremmat soittimet kiinni.
Jos haluaa kunnon pelin pitää varautua maksamaan 40-50 tuh niin saa kunnollisen eikä loppuun ajettua linttaa.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
niinno? Tolla rahalla saat vaikka kolme HYVÄÄ E55:sta pihaan köllötteleen.. En usko että noiden kone esim on sitä luokkaa että se kovin helposti antautuu vaikka noilla nyt varmaan aika kovaa päästelläänki.
Tuolla ilmoituksella ei tehdä muuta kuin nostetaan tuontiautojen verotusarvoa.
Pieni sakinhivutus voisi olla paikallaan.
Jos todella on niin hyvässä kunnossa kuin myyjä väittää, niin 17700€ saattaisin maksaa.
suurimmat erot -99:n ja -00:n kanssa taitaa olla että uudemmassa on lukkoperä, paljon paremman näköinen keula, uudistetut penkit, jo mainitsemasi tiptronic, nappiratti, iso-näyttöinen ajotietokone yms...
kyllä itse ainakin katselin aikoinaan pelkästään faceliftiä, osuu ainakin omaan silmään niin paljon paremmin toi ulkonäkö...
noihin kestävyys keskusteluihin voin sanoa sen verran että mun amg:llä on ajettu nyt n. 322tkm.
JeremyH kirjoitti:Jos todella on niin hyvässä kunnossa kuin myyjä väittää, niin 17700€ saattaisin maksaa.
Onhan tuo +40000€ ryöstöhinta mutta nettiauton halvin E55 näytti olevan 15500€ ja kilometrejä reilusti nii millä periaatteella tuo linkin auto on vain reilut 2000e arvokkaampi mikä siis on huomattavasti paremman näköinen facelift, reilusti pienemmillä kilometreillä, paremmilla varusteilla ja jo kuvien perusteella yleisilmeeltään ihan eri luokkaa hinnat alkaen mallien kanssa? Halvin facelift E55 alle 100tkm metreillä näytti mobilessakin olevan 15000€ minkä jälkeen hinnat pompsahti 20k€
JeremyH kirjoitti:Jos todella on niin hyvässä kunnossa kuin myyjä väittää, niin 17700€ saattaisin maksaa.
Onhan tuo +40000€ ryöstöhinta mutta nettiauton halvin E55 näytti olevan 15500€ ja kilometrejä reilusti nii millä periaatteella tuo linkin auto on vain reilut 2000e arvokkaampi mikä siis on huomattavasti paremman näköinen facelift, reilusti pienemmillä kilometreillä, paremmilla varusteilla ja jo kuvien perusteella yleisilmeeltään ihan eri luokkaa hinnat alkaen mallien kanssa? Halvin facelift E55 alle 100tkm metreillä näytti mobilessakin olevan 15000€ minkä jälkeen hinnat pompsahti 20k€
Siinäpä se, mun mielestä ne on kaikki ylihinnoteltuja.
JeremyH kirjoitti:Siinäpä se, mun mielestä ne on kaikki ylihinnoteltuja.
Niinno voihan sitä noinkin ajatella, olishan se varmaankin itse jokaisesta mukavaa ku maailma pyöris omien lompakon täytteiden mukaan ja jos näin olis nii olis mullakin Bentley Continental kattotelineillä ja vetokoukulla raksa-autona
JeremyH kirjoitti:Siinäpä se, mun mielestä ne on kaikki ylihinnoteltuja.
Niinno voihan sitä noinkin ajatella, olishan se varmaankin itse jokaisesta mukavaa ku maailma pyöris omien lompakon täytteiden mukaan ja jos näin olis nii olis mullakin Bentley Continental kattotelineillä ja vetokoukulla raksa-autona
Tai sitten uusi MB Cl 63 AMG maksaa vaatimattomat 260 tuhatta
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
JeremyH kirjoitti:Siinäpä se, mun mielestä ne on kaikki ylihinnoteltuja.
Niinno voihan sitä noinkin ajatella, olishan se varmaankin itse jokaisesta mukavaa ku maailma pyöris omien lompakon täytteiden mukaan ja jos näin olis nii olis mullakin Bentley Continental kattotelineillä ja vetokoukulla raksa-autona
Ei se mun lompakosta kiinni ole. Jos mä välttämättä E55:n haluaisin niin pystyisin sellaisen hankkimaankin, muttakun se yli 40t€ maksavakin E55:nen on silti väyrynen vaikka hintaa olisikin kuinka paljon tahansa.
Jos laittaisin 40t€ leluun, niin rahani menisi johonkin aivan muualle kuin väyryseen.
Jottei nyt taas menisi täysin OT, niin mainitaan: Samat ruostepaikat kuin muissakin paavoissa.
Väyrynen on hyvä auto, ei sillä. Mutta 40t€ väyrysestä on kamalasti.
JeremyH kirjoitti:Siinäpä se, mun mielestä ne on kaikki ylihinnoteltuja.
Niinno voihan sitä noinkin ajatella, olishan se varmaankin itse jokaisesta mukavaa ku maailma pyöris omien lompakon täytteiden mukaan ja jos näin olis nii olis mullakin Bentley Continental kattotelineillä ja vetokoukulla raksa-autona
Ei se mun lompakosta kiinni ole. Jos mä välttämättä E55:n haluaisin niin pystyisin sellaisen hankkimaankin, muttakun se yli 40t€ maksavakin E55:nen on silti väyrynen vaikka hintaa olisikin kuinka paljon tahansa.
Jos laittaisin 40t€ leluun, niin rahani menisi johonkin aivan muualle kuin väyryseen.
Jottei nyt taas menisi täysin OT, niin mainitaan: Samat ruostepaikat kuin muissakin paavoissa.
Väyrynen on hyvä auto, ei sillä. Mutta 40t€ väyrysestä on kamalasti.
niin, ei se tarkoita aina, että ihminen olis köyhä, jos sillä on todellisuuden taju tallella
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
JeremyH kirjoitti:Ei se mun lompakosta kiinni ole. Jos mä välttämättä E55:n haluaisin niin pystyisin sellaisen hankkimaankin, muttakun se yli 40t€ maksavakin E55:nen on silti väyrynen vaikka hintaa olisikin kuinka paljon tahansa.
Jos laittaisin 40t€ leluun, niin rahani menisi johonkin aivan muualle kuin väyryseen.
Jottei nyt taas menisi täysin OT, niin mainitaan: Samat ruostepaikat kuin muissakin paavoissa.
Väyrynen on hyvä auto, ei sillä. Mutta 40t€ väyrysestä on kamalasti.
Nyt lukulasi kauppaan mars! Mielestäni mäkin sanoin tuon 40k€ olevan kallis hinta? Ihmettelin lähinnä että mikä tekee sun mielestä autosta ainostaan reilut 2000€ arvokkaamman kuin netti auton halvin vastaava jos nyt vastaavasta edes voidaan puhua ku kyseinen auto ei edes ole facelift? Jos itsellä olis kyseinen auto hankinnassa nii 20-25k€ ei olis kallis hinta suomenkilvissä olevalle alle 50tkm ajetusta -01 aidosta AMG:stä käsinrakennetulla 5,5L moottorilla kun katselee hintoja maailmalla
sonikki kirjoitti:Nyt lukulasi kauppaan mars! Mielestäni mäkin sanoin tuon 40k€ olevan kallis hinta? Ihmettelin lähinnä että mikä tekee sun mielestä autosta ainostaan reilut 2000€ arvokkaamman kuin netti auton halvin vastaava jos nyt vastaavasta edes voidaan puhua ku kyseinen auto ei edes ole facelift? Jos itsellä olis kyseinen auto hankinnassa nii 20-25k€ ei olis kallis hinta suomenkilvissä olevalle alle 50tkm ajetusta -01 aidosta AMG:stä käsinrakennetulla 5,5L moottorilla kun katselee hintoja maailmalla
Se että siinä halvimmassakin on reilusti ilmaa hinnassa.
Kukin arvostaa mitäkin, mielestäni 25k€ arvoista E55:sta ei ole olemassa, vaikka moni muu kyseisen summan maksaisikin mukisematta.
Kun raha on tiukassa, niin täytyy punnita mitä autoa arvostaa kuinkakin paljon, ja sen jälkeen katsoa löytyykö ko. autoa siinä hintaluokassa.
E55:sia ei ole myynnissä siihen hintaan minkä minä niistä olisin valmis maksamaan. (hinta/kunto) joten en sellaista osta.
Peugeottiakaan en osta, kun niitä ei myydä pakkasella olevilla hinnoilla.
Tämähän on nyt taas tätä täysin turhaa höpinää, mikä ei auta yhtään keskustelun aloittajaa, joten eiköhän lopeteta.
suurimmat erot -99:n ja -00:n kanssa taitaa olla että uudemmassa on lukkoperä, paljon paremman näköinen keula, uudistetut penkit, jo mainitsemasi tiptronic, nappiratti, iso-näyttöinen ajotietokone yms...
Eipä taida tehtaan jäljiltä olla missään Väyrysessä lukkoperää - ei edes AMG:ssä.
Hinnoista: Puoli-ilmaisia nuo ainakin omasta mielestäni ovat nykyään, kun maksoin muutama vuosi sitten omastani silloin 175 tkm ajettuna veroineen noin 40 k€. Niukasti voi riittää nykyarvo seuraavan sukupolven (W211) E55:n verojen maksuun, jos siihenkään!
Hyviä pelejä, antavat reilun vastineen hinnalleen. Välillä itsekin miettinyt vaihtoa uudempaan, mutta olen todennut, että ei kannata (eikä ole varaakaan) laittaa 3-4 kertaa nykyisen arvoa, jotta saisin vajaan sekunnin paremman kiihtyvyyden 0-100 km/h.
-Mika-
E430 T 4Matic Elegance -00
E63 T AMG `Designo´ -07
E350 T A 9G BLUETEC Elegance -13
Jos pienempi kelpaa nii voin kaupata todella hyvän -02 C32 AMG:n Vaatimattomaan 45000€ hintaan jos se hinta tekis siitä sit sen helmen minkä kaikki haluaa...
suurimmat erot -99:n ja -00:n kanssa taitaa olla että uudemmassa on lukkoperä, paljon paremman näköinen keula, uudistetut penkit, jo mainitsemasi tiptronic, nappiratti, iso-näyttöinen ajotietokone yms...
Eipä taida tehtaan jäljiltä olla missään Väyrysessä lukkoperää - ei edes AMG:ssä.
Hinnoista: Puoli-ilmaisia nuo ainakin omasta mielestäni ovat nykyään, kun maksoin muutama vuosi sitten omastani silloin 175 tkm ajettuna veroineen noin 40 k€. Niukasti voi riittää nykyarvo seuraavan sukupolven (W211) E55:n verojen maksuun, jos siihenkään!
Hyviä pelejä, antavat reilun vastineen hinnalleen. Välillä itsekin miettinyt vaihtoa uudempaan, mutta olen todennut, että ei kannata (eikä ole varaakaan) laittaa 3-4 kertaa nykyisen arvoa, jotta saisin vajaan sekunnin paremman kiihtyvyyden 0-100 km/h.
-Mika-
kyllä facelifteissä on kitkalukko, ainakin 6-ja 8-sylinterisissä!
moi. sen verran valaisen(puolustan) ko.automallia. todellakin nuita saa nyt "edullisesti", riippuen yleiskunto/km. yleensä hyvin pidettyjä, ja kun on vielä 4-ovisen urheiluauton status ja suorituskyky!! uskoisin niin,että jonain päivänä hinta lähtee nousuun,kun huomataan autojen valmistusmäärät. sen verran voin tähän yhteyteen sanoa, että 1999 e55 amg:tä valmistettiin 1104 kpl. eli eipä paljon. itselläni kysinen auto 1998 ja valmistettu 80 kpl!!!!. omalla kohdalla auton arvostus ja arvo on noussut . hyvin pidettynä arvo nousee siinä samassa kuin joku toinen mersu klassikko. yst.terv. AP ja e55 amg/384hv-550nm-2500r. ps. vm.2001 e55 amg, valmistettu 659 kpl. ja 2002,997 kpl. pps. vm.2000-1203 kpl. olikohan nyt sitten kaikki tässä? korjatkaa jos olen eksyksissä.