W203 mallivuosierot
W203 mallivuosierot
Mistä löytyisi sivusto, jossa olisi W203:n eri mallivuosien väliset erot niin tekniikassa kuin ulkonäössäkin? Vai tietääkö joku täällä jo suoraan?
Onko se nanolakka?Arwiid kirjoitti:Miten noissa 2004 jälkeen valmistetuissa autoissa on parannettu ruostesuojausta?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
.
Teknikka päivittyy hiukan kesäkuussa -03.
Sitä aikaisemmin tehdyt pienemmällä ruiskutuspaineella olevia moottoreita ja jälkeen suuremmalla.
Tehotkin pikkuisen nousee.
Eipä noissa sen kummempaa, matalamman paineen moottoreissa enemmän polttoainejärjestelmän tiiveysongelmia, mutta ne on myös niissä paljon halvempi korjata.
Samanikäiset 200/220 tekniikaltaan lähes identtiset, ainut ero man kaksatasen heikompi kytkin.
Ihan ok auto, jos ei paljoa tilaa tarvitse.
Ruoste ei käsittääkseni ole miksikään ongelmaksi näissä noussut.
Mutta ei se sitä merkitse, ettei sitä kannattaisi tarkkailla.
Joillain on jo paljon ajettu, yli puoli miljoonaa kilometriä täällä suomessa tuo varmasti mukanaan jo remonttiakin.
Ja kaikkea ei vaan pysty/kannatakkaan näissä enää itse yrittääkkään naplata.
Huonolla tuurilla saa saksasta paikallisen omistajan juuri hylkäämän hiukkasauton halvalla, kun nuuka saksalainen on pannut sen kiertoon ensimmäisten hiukkas/sähköongelmien säikäyttämänä.
- Ne on meitä viisaampia näköjään siellä.
Teknikka päivittyy hiukan kesäkuussa -03.
Sitä aikaisemmin tehdyt pienemmällä ruiskutuspaineella olevia moottoreita ja jälkeen suuremmalla.
Tehotkin pikkuisen nousee.
Eipä noissa sen kummempaa, matalamman paineen moottoreissa enemmän polttoainejärjestelmän tiiveysongelmia, mutta ne on myös niissä paljon halvempi korjata.
Samanikäiset 200/220 tekniikaltaan lähes identtiset, ainut ero man kaksatasen heikompi kytkin.
Ihan ok auto, jos ei paljoa tilaa tarvitse.
Ruoste ei käsittääkseni ole miksikään ongelmaksi näissä noussut.
Mutta ei se sitä merkitse, ettei sitä kannattaisi tarkkailla.
Joillain on jo paljon ajettu, yli puoli miljoonaa kilometriä täällä suomessa tuo varmasti mukanaan jo remonttiakin.
Ja kaikkea ei vaan pysty/kannatakkaan näissä enää itse yrittääkkään naplata.
Huonolla tuurilla saa saksasta paikallisen omistajan juuri hylkäämän hiukkasauton halvalla, kun nuuka saksalainen on pannut sen kiertoon ensimmäisten hiukkas/sähköongelmien säikäyttämänä.
- Ne on meitä viisaampia näköjään siellä.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5