Ässät lähdössä, mikä talveksi?
Ässät lähdössä, mikä talveksi?
Niin se nyt on.
Kaikki meidän ässät ovat harrasteautoja. Kaikkia ei voi pitää, niin ainoastaan SEC ja Karmann jäävät.
Näiden vuosien aikana perheemme on tottunut erittäin mukavaan kyytiin, eikä uusi käyttöauto saisi paljoa huonompi olla.
Rahaa on käytettävissä suunnilleen se, mitä noista kolmesta saa.
Mitähän sillä saisi tilalle?
Kaikki meidän ässät ovat harrasteautoja. Kaikkia ei voi pitää, niin ainoastaan SEC ja Karmann jäävät.
Näiden vuosien aikana perheemme on tottunut erittäin mukavaan kyytiin, eikä uusi käyttöauto saisi paljoa huonompi olla.
Rahaa on käytettävissä suunnilleen se, mitä noista kolmesta saa.
Mitähän sillä saisi tilalle?
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
No jos ens alkuun ostat pois ton mun W124:n automaatilla , niin sitten voit rauhassa miettiä jos haluat enää parempaa.
Eihän se päälle päin ole kuin A2 luokkaa, mutta leima on tuore ja tekniikka+alusta on kunnossa. Kaiken lisäksi se on tosi lämmin talviauto. Löytyy myös lohkolämppär ja pistoke sisälämppärille. Ite oon ajanu sillä marraskuusta 2008 reilut 60 tuhatta huoletonta kilometriä ja joka arkipäivä tulee noin 100 km lisää myyntiin asti... sit alle tuleekin vähän ajettu Väyrynen 
[i]"Jos tänään lotossa voitan, niin mersun ostan -ajattelee moni suomalainen lauantai-iltana. 99% näistä ei ikinä ole ajanut Mersulla, joten siksi tuollainen mielipide heillä varmaankin on. Penkit Mersussa ovat yhtä pehmeät ja miellyttävästi muotoillut kuin yleisen uimahallin saunan lauteet. Mersun jälkeen ei voi muuta autoa ostaa, vaan pitää olla merkkiuskollinen. Suomalainenhan ei tyhmyyttään suostu tunnustamaan."[/i]
Kiitos tarjouksesta.Vanja-eno kirjoitti:No jos ens alkuun ostat pois ton mun W124:n automaatilla , niin sitten voit rauhassa miettiä jos haluat enää parempaa.Eihän se päälle päin ole kuin A2 luokkaa, mutta leima on tuore ja tekniikka+alusta on kunnossa. Kaiken lisäksi se on tosi lämmin talviauto. Löytyy myös lohkolämppär ja pistoke sisälämppärille. Ite oon ajanu sillä marraskuusta 2008 reilut 60 tuhatta huoletonta kilometriä ja joka arkipäivä tulee noin 100 km lisää myyntiin asti... sit alle tuleekin vähän ajettu Väyrynen
Ajatuksena on kuitenkin hankkia eiharrasteauto.
Muutenhan tuo olisi hyvä.
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
Eipä taida saada.Sergey kirjoitti:mitähän se kokonaissumma sitten olis? saisko sil W140 420:n?
Vaikka vastustankin dieseleitä olen alkanut hieman miettiä jotain W140 koppaista dieselillä.
Vaan taitaa nekin alkaa olemaan harrasteita.
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
Jatkoa tähän.
Onneksi forumilta löytyi tietoa W140 350 dieseleistä.
Ei pidä sekaantua.
Näillä näkymin jalkatilavaatimukset takapenkillä taitavat olla riittävät Volvon V70 ja 940 malleissa.
Ja hinta.
Onneksi forumilta löytyi tietoa W140 350 dieseleistä.
Ei pidä sekaantua.
Näillä näkymin jalkatilavaatimukset takapenkillä taitavat olla riittävät Volvon V70 ja 940 malleissa.
Ja hinta.
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
Mikäli takajalkatilat on oikeasti tärkein kriteeri (eikä iso auto) niin A-sarjan lang-mallissa on yllättävän isot takatilat. Auton ulkonäöstä voi tietysti olla montaa mieltä, mutta hinta ei ole paha ja edullinen pitää.
Jos taas pitää olla edustavan näköinen ja luotettava niin Lexus LS voisi olla yksi vaihtoehto.
Jos taas pitää olla edustavan näköinen ja luotettava niin Lexus LS voisi olla yksi vaihtoehto.
c203 180K -05
Lexuksesta otin sen verran selvää, että huoltaminen saattaa tulla kalliiksi, kun ei varaosia taida löytyä muualta kuin merkkihuollosta.Joel S. kirjoitti:Mikäli takajalkatilat on oikeasti tärkein kriteeri (eikä iso auto) niin A-sarjan lang-mallissa on yllättävän isot takatilat. Auton ulkonäöstä voi tietysti olla montaa mieltä, mutta hinta ei ole paha ja edullinen pitää.
Jos taas pitää olla edustavan näköinen ja luotettava niin Lexus LS voisi olla yksi vaihtoehto.
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
Sen kun tietäisi.sportsman kirjoitti:Mitä noista kolmesta autosta saa eroissa kun kerran meinaat ne myydä ?
Tämän tiedon jälkeen olisi helpompi ehdottaa korvaava autoa tilalle .
940 Volvot on melko edullisia.
Jos ei ihan tältä vuosituhannelta halua.
A-mersusta sen verran, että etuveto ei maistu.
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
Niin , stenametalli käsittääkseni maksaa vähintään 40 euroa/auto ::)
Eikös kannattaisi pistää autot kuvien kera myyntiin nettiautoon sekä tämän foorumin myydän palstalle pikaisesti hintoineen jos meinaat talveksi auton keretä hankkia.
Eikös tuo volvo 940 oli jo aika harrasteauto ?
Eikös kannattaisi pistää autot kuvien kera myyntiin nettiautoon sekä tämän foorumin myydän palstalle pikaisesti hintoineen jos meinaat talveksi auton keretä hankkia.
Eikös tuo volvo 940 oli jo aika harrasteauto ?
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Kyllä se/ne ilmoitukset laitetaan.
Ensin täytyy vaan saada tuo Karmann liikenteeseen, että on joku millä ajaa ennen kuin uusi talviauto löytyy.
Ai niin, olen kuullut noista Volvoista vain hyvää. Eihän se Ässä ole, mutta talvella käsittääkseni varma peli.
Ensin täytyy vaan saada tuo Karmann liikenteeseen, että on joku millä ajaa ennen kuin uusi talviauto löytyy.
Ai niin, olen kuullut noista Volvoista vain hyvää. Eihän se Ässä ole, mutta talvella käsittääkseni varma peli.
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-
JanneVillePetteri
- Vakiokalustoa

- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe 11.12.2009 22:48
juu,940:nen ainakin perusvarma murikka.Mielellään vielä sillä 2.3litraisella,jos bensakoneista etsii..Itsellä oli ennen meseä juuri 940:nen 95-vuosimallia ja 2.3koneella.Mittarissa oli 201tkm kun ostin auton,moottori kävi kuin uutena ja kori täysin ruosteeton.Ainut miinus oli se,kun olin myymässä autoa niin kilometreiksi paljastuikin 750tkm!
Edellinen omistaja oli vaihtanut mittariston ja kirjoittanut sen huoltokirjaan ja laittanut vielä vanhan mittariston mukaan,noh yllättäen autoliike olikin "hukannut" tiedot..Mutta ei voi kun kehua noita volovoja..
Edellinen omistaja oli vaihtanut mittariston ja kirjoittanut sen huoltokirjaan ja laittanut vielä vanhan mittariston mukaan,noh yllättäen autoliike olikin "hukannut" tiedot..Mutta ei voi kun kehua noita volovoja..



