Satalankut
Satalankut
200D ja 230E kokeiltu ja laitettu kiertoon
Mitähän sitä seuraavaksi kokeilisi? 
W211 220cdi 07
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
Re: Satalankut
Vaikka LadaaMakke.M kirjoitti:200D ja 230E kokeiltu ja laitettu kiertoonMitähän sitä seuraavaksi kokeilisi?
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
E500 on "vag", eli ei tueta... kuka sitä nyt volsulla...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Satalankut
Vaikka muuten kierrätystä kannatankin, niin miksi hyvää Mersua kierrättämään - muuten kuin maapallon ympäri? Pidät vain ja ajat.Makke.M kirjoitti:200D ja 230E kokeiltu ja laitettu kiertoonMitähän sitä seuraavaksi kokeilisi?
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Re: Satalankut
[quote="Saul"][quote="Makke.M"]200D ja 230E kokeiltu ja laitettu kiertoon
Mitähän sitä seuraavaksi kokeilisi?
[/quote]
Vaikka muuten kierrätystä kannatankin, niin miksi hyvää Mersua kierrättämään - muuten kuin maapallon ympäri? Pidät vain ja ajat.
250 D on oiva ja soiva peli.
[/quote]
nuo oli kaikkee muuta kuin hyviä
siksi ne kiertoon laitettiinkin 
Vaikka muuten kierrätystä kannatankin, niin miksi hyvää Mersua kierrättämään - muuten kuin maapallon ympäri? Pidät vain ja ajat.
nuo oli kaikkee muuta kuin hyviä
W211 220cdi 07
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
no ei kai sitä nyt suoraan kehtaa sanoa, että ne on liian kalliitaRH kirjoitti:napa kirjoitti:E500 on "vag", eli ei tueta... kuka sitä nyt volsulla...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tietty!
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
osta halpa, mutta hyvä, äläkä niitä ylihinnoiteltuja paskoja...Makke.M kirjoitti:Ei köyhällä oo varaa ostaa muuta ku halpoja paskoja![]()
![]()
se 200E joka viimeksi ilmaantui pajalle on esim. teknisesti aivan kymppi
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
ei siitä ole kuin vajaa kuukausi, kun pajalle ostettiin 500 €:lla ihan pätevän oloinen w124 200E manuaali...Makke.M kirjoitti:Taidan siirtyä Ladaan kun ei tunnu löytyvän muita kuin noita Apteekinhintaisia ylihinnoteltuja paskoja
mkä muuten niistä sun w124 niin huonoja teki/hajos, että ne piti laittaa kiertoon
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
200D oli niin läpimätä ja rupinen kun auto voi olla. Helmoissa oli variksen mentäviä reikiä ja pohjastakin meni lapikas lävitte. Takapäähän ois tarttenu kaikki puslat vaihtaa ja etupäähänkin kaikki nivelet ja puslat. Viimenen niitti oli kun etutukivarsi ruostu rungosta irti. Sen elämä päätty siihen ja se lähti maata kiertävälle radalle!!! Tuo 230E oli sit viimesen päälle bensarosvo ja muutenkaan tykänny koko rihneestä. Ei oikein osunu tän ukon lapaseen ees väkisinkään.Sit tartti myrkyttää potilas seuraavalle onnekkaalle 
W211 220cdi 07
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
No osta joku ruosteeton 2000 luvun vaihtotähti, niin ei tartte arpoa ruostevaurioiden tai kulutuksen kanssa 
Lisää tietoa: www.skg.fi
No sitten sulle sopiva kulkupeli on polkupyörä mallia SA-INT
Kuuleppas kun elämä on täynnä kompromissejä. Kun sitoutuu vastakkaiseen sukupuoleen niin menettää sen poikamiesaikakauden täydellisen vapauden, tämä noin esimerkkinä. Kun hankkii 20-30 vuotta vanhan auton _halvalla_ saa riesakseen kulutuksen, jatkuvan osien uusimistarpeen sekä korin hisaushommat. jne. Toisille tuo "riesa" on päin vastoin suunnaton nautinto ja vastapaino ansiotyölle, kun saa omin käsin korjata ja uudistaa vanhaa.
Tänään mulla tuli justiinsa 100 000 km täyteen yhteistä taivalta vuosimallin 97 autolla, jota ei ole tarvinnut hitsata, eikä siinä kyllä ole ollut yhtään "oikeata" sähkövikaakaan. Oikeastaan sama juttu vaimon 97:ssa vaikka se nyt on ajanut sillä vasta 50 000 km vuoden aikana tuon hankkimisen jälkeen.
Mitä olen tuossa päivittäin ajellut tuota vajaa 100km työmatkaa niin yhtään sähkövikaista autoa tai sellaisen omistajaa ei ole tarvinnut auttaa jatkamaan matkaa. Ei kai ne nyt sitten ihan paskoja ole ne autotkaan.
En sitten oikein tiedä mikä tämän sun topiikin tarkoitus lopulta on, marista tyhjistä kun muuta tekemistä ei ole ? Tässä ajassa olisi jo yhden w124:n hitsannut loistavaan kuntoon ja käyttänyt leimallakin.
Kuuleppas kun elämä on täynnä kompromissejä. Kun sitoutuu vastakkaiseen sukupuoleen niin menettää sen poikamiesaikakauden täydellisen vapauden, tämä noin esimerkkinä. Kun hankkii 20-30 vuotta vanhan auton _halvalla_ saa riesakseen kulutuksen, jatkuvan osien uusimistarpeen sekä korin hisaushommat. jne. Toisille tuo "riesa" on päin vastoin suunnaton nautinto ja vastapaino ansiotyölle, kun saa omin käsin korjata ja uudistaa vanhaa.
Tänään mulla tuli justiinsa 100 000 km täyteen yhteistä taivalta vuosimallin 97 autolla, jota ei ole tarvinnut hitsata, eikä siinä kyllä ole ollut yhtään "oikeata" sähkövikaakaan. Oikeastaan sama juttu vaimon 97:ssa vaikka se nyt on ajanut sillä vasta 50 000 km vuoden aikana tuon hankkimisen jälkeen.
Mitä olen tuossa päivittäin ajellut tuota vajaa 100km työmatkaa niin yhtään sähkövikaista autoa tai sellaisen omistajaa ei ole tarvinnut auttaa jatkamaan matkaa. Ei kai ne nyt sitten ihan paskoja ole ne autotkaan.
En sitten oikein tiedä mikä tämän sun topiikin tarkoitus lopulta on, marista tyhjistä kun muuta tekemistä ei ole ? Tässä ajassa olisi jo yhden w124:n hitsannut loistavaan kuntoon ja käyttänyt leimallakin.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Kyllä on SA-INT mallin fillarillakin tullut kokeiltua. Aion siltikin tyytyä edelleen tuohon perintönä tulleeseen Nopsaan
tiedän ainakin mitä oon saanut .
Kaikilla ei ole sitä "omaa" tallia tai muuta paikkaa missä näitä rihneitä laittaa.
Tosin musta on hullua hakata 500 romuun tonni tolkulla euroja että saisi kelvollisen kulkineen. Jokainenhan taplaa tyylillään ei siinä mitään.
Tosin tästä aiheesta on turha jatkaa ettei mene kenelläkään "hernettä" tahi "rehumaata" nenuun.
Kaikilla ei ole sitä "omaa" tallia tai muuta paikkaa missä näitä rihneitä laittaa.
Tosin musta on hullua hakata 500 romuun tonni tolkulla euroja että saisi kelvollisen kulkineen. Jokainenhan taplaa tyylillään ei siinä mitään.
Tosin tästä aiheesta on turha jatkaa ettei mene kenelläkään "hernettä" tahi "rehumaata" nenuun.
W211 220cdi 07
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
Hommaa coupe. Kiva peli! jos viel uuempaa ni ei oo ku kaapelit, sytkä ja kannentiiviste riesana
mut jos ottaa sen tehottoman version, eli M111 koneella niin se olis varmasti lähes idioottivarma laitos.
ite kyl en noi isoo koriin noin pientä mottia laittas. SIks ehotan seuraavaksi C220 ko. 150hv motilla. On hyvä!
ite kyl en noi isoo koriin noin pientä mottia laittas. SIks ehotan seuraavaksi C220 ko. 150hv motilla. On hyvä!
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
Joo. Meillä tommonen nykyään yli rippikouluikänen on ollut kohta viis vuotta ja kahdeksankyttuhatta km, eikä sille ole oikeestaan tarvinnu tehdä juur mittää. Ajaa vaa. Mittarissa on jo reilut kaks ja puoli sataa tuhatta. Kyl toi tietty jo vähän happaneeki, mut kaukana se vielä on hitsipillin tarpeesta. Bensaaki menee nykyisin noilla energy savereilla käytännössä alle kahdeksan. Kulkeeki silti ihan riittävästi. Saksan läpi posotellessa vuonna -05 sai mittariin kelattua kakskymppiä yli tasalukeman. Vaati kyllä hiljasta suoraa baanatietä pitkälti. Suomen vuosina ei sitten ole tarvinnu koskaan hätyytellä suorituskyvyn takarajoja. Hiljanen ja mukavakin edelleen. Kyllä mersu näin ollen on hyvä auto.Sergey kirjoitti: SIks ehotan seuraavaksi C220 ko. 150hv motilla. On hyvä!
Ja en ole myymässä tätä.
-
Kettunen111
- Vakiokalustoa

- Viestit: 256
- Liittynyt: Ma 03.08.2009 12:51
Itsellä oli C220 1994 uudesta aina 178 tkm saakka. Mukava käyttöauto,RH kirjoitti:Joo. Meillä tommonen nykyään yli rippikouluikänen on ollut kohta viis vuotta ja kahdeksankyttuhatta km, eikä sille ole oikeestaan tarvinnu tehdä juur mittää. Ajaa vaa. Mittarissa on jo reilut kaks ja puoli sataa tuhatta. Kyl toi tietty jo vähän happaneeki, mut kaukana se vielä on hitsipillin tarpeesta. Bensaaki menee nykyisin noilla energy savereilla käytännössä alle kahdeksan. Kulkeeki silti ihan riittävästi. Saksan läpi posotellessa vuonna -05 sai mittariin kelattua kakskymppiä yli tasalukeman. Vaati kyllä hiljasta suoraa baanatietä pitkälti. Suomen vuosina ei sitten ole tarvinnu koskaan hätyytellä suorituskyvyn takarajoja. Hiljanen ja mukavakin edelleen. Kyllä mersu näin ollen on hyvä auto.Sergey kirjoitti: SIks ehotan seuraavaksi C220 ko. 150hv motilla. On hyvä!
Ja en ole myymässä tätä.
vaikkakin aika tylsä ilman lisävarusteita. Ilmastointi ja automaatti saisi
olla. Raidetangon päät ja etujarrupalat vaihdettiin, muuten ei tehty mitään.
Jyrkässä alamäessä sain mittarin melkein pohjaan eli 238 km/t.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006





