Eilen illalla huomasin tallin lattialla muutaman tipan öljyä, ja paha aavistus osui oikeaan, perästähän öljy olikin peräisin. Tuntui olevan peräöljyä eikä zh-m:ää jota asd käyttää. Millainen tiivistys tuossa vetoakselin ja peräkopan välissä on, stefa vai useampikin? Öljyä näkyy tulevan vetoakselissa peränpuolella olevan "limpun" ja peränkopan välistä, siellä on joku kuminen slärpä välissä? Miten isoon kustannukseen saa varautua?
Lukko ilmeisesti pitää koska piirtää kahdella ja menee luistoon kuin lukolla oleva konsanaan? Hitto kun toimis kotisivutila pistäsin nettiin kuvan tuosta vuodosta...
Perkl, nytkö se perä veti viimeisen henkosen? (300TDT)
Perkl, nytkö se perä veti viimeisen henkosen? (300TDT)
MB 300D, MB 380 SEC, MB S600C.
Jaahas, eli on korjattava pikimmiten, ja just kun kerittiin uudet öljyt vaihtaa perään sisään...Noh aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta
Aika hyvä ajoitus taas näillä kaikilla korjauksilla, ventosta hajosi moottorintukikumi ja kone pyörähti konetilassa, volvosta loppui öljy mökin rantaan, ooppelista vorvattaa etupyöränlaakeri kun koukkasi ojasta tukea, ja mersun perä tihkuu ja vuotaa peräöljynsä pihalle...Pitää vissiin ottaa vanha 300D käyttöön, se sentään toimii...

Aika hyvä ajoitus taas näillä kaikilla korjauksilla, ventosta hajosi moottorintukikumi ja kone pyörähti konetilassa, volvosta loppui öljy mökin rantaan, ooppelista vorvattaa etupyöränlaakeri kun koukkasi ojasta tukea, ja mersun perä tihkuu ja vuotaa peräöljynsä pihalle...Pitää vissiin ottaa vanha 300D käyttöön, se sentään toimii...
MB 300D, MB 380 SEC, MB S600C.
Pieni tihkuminen ei vielä mitään hajota, kunhan silloin tällöin katselee ettei öljypinta ole kauhean vajaa, tihkuu melkein kaikissa mersuissa.Mihaline kirjoitti:Jaahas, eli on korjattava pikimmiten, ja just kun kerittiin uudet öljyt vaihtaa perään sisään...Noh aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta![]()
Aika hyvä ajoitus taas näillä kaikilla korjauksilla, ventosta hajosi moottorintukikumi ja kone pyörähti konetilassa, volvosta loppui öljy mökin rantaan, ooppelista vorvattaa etupyöränlaakeri kun koukkasi ojasta tukea, ja mersun perä tihkuu ja vuotaa peräöljynsä pihalle...Pitää vissiin ottaa vanha 300D käyttöön, se sentään toimii...
"Sitten tietää lisätä öljyä, kun lakkaa vuotamasta joka paikasta"- sanoo kaveri jolla on Belaruksen traktori...
S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"