mb-90: Vasen pyörä jännästi alkaa lämmettyään jurraamaan

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
mursuman83
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 11
Liittynyt: Pe 01.10.2010 12:34

mb-90: Vasen pyörä jännästi alkaa lämmettyään jurraamaan

Viesti Kirjoittaja mursuman83 »

elikkäs omistan kaasarikoneisen 2.0 litrasen bensa tenavan,vuosimallia -90..nyt siinä ilmeni sellanen vika että ajossa vasen pyörä jännästi alkaa lämmettyään jurraamaan,eli tuntuu kuin pyörä ois epätasapainossa,renkaat uudet ja vasta liikkees tasapainotettu..tosin hieman välyttä tuntuu ku pyörää heiluttaa paikallaan,missähä vika?? :? ..ai niin,olen uusi foorumilainen tääl 8)
Peltzi07
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 311
Liittynyt: Ma 30.04.2007 10:20
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Peltzi07 »

Laakeri? Jos liikut oulussa päin nii saatampa vaihtaakki muutamaa euroa vastaan :)
Talon mersut:
w124 250DT -92
w210 E300TDT -00
w210 E290TDT -00
w202 C220D -98
w124 300E -86
w123 240D -82
w638 112CDI -99 Myydään!
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

etulaakeri vaihtoon ennenku siitä tulee vaikeaa. Ite vaihoin laakerit rengasvaihdon yhteydessä, ei ole vaikea homma. alle tunnissa molemmat ja tuurilla ei tarvi ku 17mm lenkkiavaimen ja meisselin.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

Sergey kirjoitti:etulaakeri vaihtoon ennenku siitä tulee vaikeaa.
mitäs jos se onkin takapyörä, jossa sitä välystä tuntuu :wink:

minä en ainakaan tuolta tekstistä löytänyt tietoa onko etu- vai takapyörä kyseessä :roll:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Vastaa Viestiin