toimii kuin unelma kun moottori on kylmä, mutta kun lämpee n.90` sammuu eikä enää lähde käyntiin.. ja on mullakin ollu sitä samaasta kierros ongelmaa, että ei nosta yli 4 tonnin..
mutta tuo lämpenemis/sammumis ongelmaa ny haluasin ratkoa..
ei ollu vaikutusta.. n.85` se nostaa lämmöt sitten sammuu.. eikä lähde enää käyntiin kuin vasta sitten kun on pari tuntia jäähtyny..
puhdistin virranjakajan kannen, sekään ei auttanut, tulpat on uudet..
ilmamassa-anturin puhdistin..
Mulla oli samantapaista että kuumana ei tahtonut käynnistyä niin se auttoi kun tinas bensa ja yj-releen uudelleen.
Vika voi olla myös sytytys puolassa joka lämmetessään hyytyy.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
itellä oli joskus samanlainen vika, ja sillon lambda oli hajalla. Aluks toimi hyvin mutta lämpimänä alkoi rykimään ja sammu. Kokeile ottaa lambdan piuhat irti.
Mulla oli sama vika omassa w201 2.6:ssa ja ei auttanut virranjakajan kannen vaihto,tulppien eikä tulpanjohtojen vaihto vaan vika löytyi puolasta ja sen vaihdon jälkeen alkoi pelittämään.
Tuntuu että m103 jos on tämän kaltaista ongelmaa, vika voi olla melkein missä vaan. Aina on oireet samat vaikka vika on eri suunnilla.
Monilla ollu rikki esim bensapumppu, bensansuodatin, virranjakaja, puola, tulpat, tulpanjohdot, yj-rele, bp-rele, koneen lämpötila anturi, lambda... yms. ja tuntuu että vika on saman oloinen aina.