MB Vito ja polttoaineen kulutus
MB Vito ja polttoaineen kulutus
Ollut tässä vuoden verran ja n.20tkm 110D vito vuodelta -97. Autolla ajettu alle 200tkm.
Niin se polttoaineen kulutus. Paljonko pitäisi viedä? Itsellä menee yli 9 litraa sadalla. Tuntuu vaan korkealta, kun suurin osa on maantieajoa. Polkuvimmakin tyrehdytetään bensa veekasilla..
Pumpulta on nostettu syöttöä kaksi kierrosta ja vetäviä saman verran. Ei vaikutusta kulutukseen. Meno vaan vähän piristyi. Jaksaa vetää hyvin kärryä. n.1,5tonnia koukussa ei pahemmin muuta kulutusta.
Niin se polttoaineen kulutus. Paljonko pitäisi viedä? Itsellä menee yli 9 litraa sadalla. Tuntuu vaan korkealta, kun suurin osa on maantieajoa. Polkuvimmakin tyrehdytetään bensa veekasilla..
Pumpulta on nostettu syöttöä kaksi kierrosta ja vetäviä saman verran. Ei vaikutusta kulutukseen. Meno vaan vähän piristyi. Jaksaa vetää hyvin kärryä. n.1,5tonnia koukussa ei pahemmin muuta kulutusta.
Vito 110D -97
EX.200D autom. -91
EX.200D autom. -91
Vähällä sää sitten pääset. Mulla on 140km/d.vanttom kirjoitti:Olen tuota kulutusta ittekin ihmetelly, mutta mitään ei tuolle ole oikeen uskaltanu tehdä, ... hajoo per..le pian koko hoito jos jotain yrittää...
...ja 60km/d on pikkusen liikaa polkupyörällä - ainaki talvella...
Suutin vikaa tässä olen hiukan ajatellut. Lähtee kylmästä vähän ikävästi käymään ja 2T öljyn lisäyksen polttoaineeseen huomaa. Onneksi on vielä rivipumpulla oleva.. Lähtee suuttimet helpommin irti.
On vaan muutama ihminen aikojen saatossa kehunut kuinka pieniruokainen vito on. Tiedä sitten onko vaan mutulla ja verrattuna mihin...
Vito 110D -97
EX.200D autom. -91
EX.200D autom. -91
- vitoracing
- Sisäänajossa
-
- Sisäänajossa
Re: MB Vito ja polttoaineen kulutus
Nostellaans tätä, mulla on 225tkm ajettu -02 automaatti vito ja justiinsa laskeskelin että sekakulutus viimeseltä viideltä sadalta on 9,42l/km. Mä aattelin että se ois aika paljon mut toisaalta mun kenkä taitaa olla muutenkin aika painava... ...ohjelma siihen on laitettu justiinsa uusiks, vääntöjä nostettu ja mappianturi on volkkarista...
Paljonkos toi webasto syö polttoainetta?
E: itse itselleni vastaten, eli netti tiesi kertoa että webasto syö n. 0,5l - 0,8l tunnissa joten edellisestä tankkauksesta noilla luvuilla kulutus olis 7,75l - 8,4l satasella...
Paljonkos toi webasto syö polttoainetta?
E: itse itselleni vastaten, eli netti tiesi kertoa että webasto syö n. 0,5l - 0,8l tunnissa joten edellisestä tankkauksesta noilla luvuilla kulutus olis 7,75l - 8,4l satasella...
-
- Sisäänajossa
Itsellä 110cdi 2002 , tehot nostettu ohjelmalla n.150hv / 400nm.
kesällä kulutus n.7-7.5l
nyt tuntuu jo menevän lähemmäs 9-10l, mutta vika lienee siinä kun ei nosta lämpöjä vaikka keula peitetty ja viime talvena uusittu termari
kesällä kulutus n.7-7.5l
nyt tuntuu jo menevän lähemmäs 9-10l, mutta vika lienee siinä kun ei nosta lämpöjä vaikka keula peitetty ja viime talvena uusittu termari

2006 Vito 115 Automaatti on ryystänyt n.8.5l/100km. Ajo on pääsääntöisesti pääkaupunkiseudulla pyöritystä. Kesällä enemmän myös maantie ajoa ja pitempi reissuja. Maantiellä voi päästä 8 litralla, kun ajaa siististi.
Tarkempaa dataa:
http://tankkaus.com/cardata.php?nr=40872" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarkempaa dataa:
http://tankkaus.com/cardata.php?nr=40872" onclick="window.open(this.href);return false;