ml 55 amg alusta

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
subbe
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

ml 55 amg alusta

Viesti Kirjoittaja subbe »

dodii tuli nyt sitten hommattua tuollanen ml 55 amg vm 01! >Auto on ikäsekseen hyvässä kunnossa ja ruostettakaan ei löytyny, kilsoi on kiertyny 235 000. Muuten oon ollu autoon aikas tyytyväinen mut toi alusta on ku olisi keinutuolissa istunu elikä ihan kamala, edellinen oli 320 vm98 ml ja oli paljon jäykempi ja eikä kiikkunu niin paljoa.
Alla on amg:n 18" ja päällä 285/50 18 dunlopit voi toki helpottaa kun vaihtais fillarit,mutta oon ajatellu et madaltasin hieman tuota samalla, mut ei mistään taho oikee löytää mitää alustaa elikkäs onko kellään kokemuksia, tai neuvoja??
-ml 55 amg 01
-s 500 lang 04
-sprinter 318 prostyle 09
mnuut
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja mnuut »

Kuulostaa oudolta. ML55:n alusta on aika kova, ei pitäisi kiikkua mihinkään. Olisko edellinen omistaja säästänyt ja vaihtanut väärää palikkaa alle?

Omassa on kilsoja lähes saman verran ja olen itse vaihdattanut eteen etupallot ja taakse jousi/iskunvaimennin -pakat. Molemmissa osissa on aika lailla tuota AMG -lisää, joten jollekin on voinut tulla kiusaus pistää löysempää osaa alkuperäsiten sijaan. Rengastushan autossasi on juuri se kun kuuluukin.
2004 SLK 320 Final Edition
subbe
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viesti Kirjoittaja subbe »

okei tuntuu vaan oudolta kun tuossa 320mloli paljon vakaampituo alusta.. mutta menee huomenna tuohon kessutech:ille hyrylään niin kattelee hiukka mitä sieltä löytyyn ja sain tänään haalittu h&r jouset jos vaikka vakaantuisi kun laittaa samalla paremmat fillarit. voihan toki löytyy jotain väljää :(
-ml 55 amg 01
-s 500 lang 04
-sprinter 318 prostyle 09
Vastaa Viestiin