Siinäpä se sunnuntai meniki ku kaivo ton moottorin pöydälle On se niin hyvästi piilotettu et uuden moottorin tekis mieli laittaa. Ja ku tuli annettua hellyyttä sille ruuvipenkissä... Oottako laittanu jonku muun moottorin ton tilalle? Ei viittis kovin suuria muutoksia alkaa rakentaa. Dbdepotilla olis uus 118 ekua
ooppee kirjoitti:Ei tää vinkunu ollenkaa. Ei aluks menny päälle millää ja sit sippas kokonaan. Hiiliäki oli vielä jäljellä.
Mulla tota aiheuttaa syksyisin oliko se sulake numero 5 vai 6 kun hapettuu kannastaan niin sitä kun pyörittelee niin alkaa toimimaan. Samassa sulakkeessa on nuo jarruvalot. Konehuoneessa rintapellissä kuskin puolella näkyy se puhaltimen liitin.
jusa82 kirjoitti:Mulla on tuommoisia toimivia 2 kpl
Mitäs pyytäisit siitä?
Kyllä mulla virta meni sinne moottorille asti mut ei silti toiminu. Purin moottorin ja putsasin hyväksi mut luulen et tuleeko tää pysyyn enää kasassa Täytyy koettaa kasata toi ja kokeilla toimiiko. Mut kuten sanoin, on se niin v-mäisessä paikassa et mielellään uutta osaa pistäs sinne, tietää ainaki et pelaa varmasti. Varaosa liikkeet ei löydä tuon moottorin numerolla yhtään mitään.
Dodii. Ongelma ratkaistu. Autosähköliikkeestä löyty yleismallinen boschin sähkömoottori, johon kävin sorvauttamassa lukkosokan uran ja reiän rupelimen tapille. Sähkömoottori makso 40 euroo ja työstö 30 euroo. Ei enää kannata mun mielestä vanhoilla hiluilla kasata noilla hinnoilla.
Tehokkaampihan tuo uus moottori oli et saattaa muijalla hame nousta ku täysille pistää
ooppee kirjoitti:Dodii. Ongelma ratkaistu. Autosähköliikkeestä löyty yleismallinen boschin sähkömoottori, johon kävin sorvauttamassa lukkosokan uran ja reiän rupelimen tapille. Sähkömoottori makso 40 euroo ja työstö 30 euroo. Ei enää kannata mun mielestä vanhoilla hiluilla kasata noilla hinnoilla.
Tehokkaampihan tuo uus moottori oli et saattaa muijalla hame nousta ku täysille pistää
Ei tullu kuvaa otettua ja on jo paikallaan Uusi moottori oli sentin pitempi ku vanha, joten ne peltiklipsut jolla rupellimen suoja tulee moottoriin kiinni täytyy korvata. Itte laitoin rautalangalla ja hyvä tuli. Eli laitoin moottorin päässä olevista neljästä reijästä langat läpi ja kiersin ne muovirunkoon kii. Niin ja tietty vastukselta tulevat johdot tinata irti vanhasta ja kiinnittää uuteen. Joteensakin noin se meni