ATS turbo
ATS turbo
http://auto-turbo.fi/
Taitaa olla lehtipuhaltimesta parannettu versio.
Pitkä on huoltoväli 50000km.
Kuka uskaltaa koittaa ensimmäisenä ?
Taitaa olla lehtipuhaltimesta parannettu versio.
Pitkä on huoltoväli 50000km.
Kuka uskaltaa koittaa ensimmäisenä ?
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
no mitäs huonoa tuossa on? useat muutkin valmistajat tekee ihan samanlaisia, esim Rotrex on hyvinkin kuuluisa.
mutta kuka nuo valmistaa... tekniset tiedot olis hieno saaha esille paremmin. Huoltovälihän on lyhyt ku rotrex lupaa 80000 km öljynvaihtoväliks ja laakereist ei puhu mitään. Siin on tosin itsenäinen öljynkierto. Eaton Remmiahtimissa on "ikuiset" laakerit ja öljyt...
ei oo kyl kallis
Näyttäis venäläiseltä tai vastaavalta... Ainaki kuvien tekstit viittais siihen.
mutta kuka nuo valmistaa... tekniset tiedot olis hieno saaha esille paremmin. Huoltovälihän on lyhyt ku rotrex lupaa 80000 km öljynvaihtoväliks ja laakereist ei puhu mitään. Siin on tosin itsenäinen öljynkierto. Eaton Remmiahtimissa on "ikuiset" laakerit ja öljyt...
ei oo kyl kallis
Näyttäis venäläiseltä tai vastaavalta... Ainaki kuvien tekstit viittais siihen.
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: ATS turbo
epäilisin että sulla sitä kalustoo on sen verran että saat ite kokeilla totasunbeam kirjoitti:http://auto-turbo.fi/
Taitaa olla lehtipuhaltimesta parannettu versio.
Pitkä on huoltoväli 50000km.
Kuka uskaltaa koittaa ensimmäisenä ?
mitesse putkiauton koneen kylkeen toi?
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
AvtoTurboServis (АвтоТурбоСервис) valmistaa näemmä näitä
puhaltimia lähinnä venäläisiä autoja varten (VAZ 2101-2112, Priora ja
Kalina), mutta tulossa on myös Chevrolet-Nivaan sopiva malli.
Turbojahan nuo eivät kai ole, vaan hihnavetoisia ahtimia. Noista
vanhemmista malleista taitaa mennä usein laakereita.
"Aika pysähtyy ja yritys on julkaissut uuden ATS kompressorin! Tärkein ero
vanhempiin versioihin on alumiiniset runko-osat - innovaatio ei vain vähennä
painoa, vaan myös parantaa lämmön haihtumista laakereista. Tapaa uusi
kompressori! Nauti ratsastaa!"
puhaltimia lähinnä venäläisiä autoja varten (VAZ 2101-2112, Priora ja
Kalina), mutta tulossa on myös Chevrolet-Nivaan sopiva malli.
Turbojahan nuo eivät kai ole, vaan hihnavetoisia ahtimia. Noista
vanhemmista malleista taitaa mennä usein laakereita.
"Aika pysähtyy ja yritys on julkaissut uuden ATS kompressorin! Tärkein ero
vanhempiin versioihin on alumiiniset runko-osat - innovaatio ei vain vähennä
painoa, vaan myös parantaa lämmön haihtumista laakereista. Tapaa uusi
kompressori! Nauti ratsastaa!"
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006



