
Kertokaas taas
Kertokaas taas
pöljälle pojalle käykö mersun vaneekoko 112*5 autoon jossa on taas 114.2*5. Pitääkö nuo luvut olla just kohdallaan vai saako olla heittoa niinkuin edellä ? 

W 140 320S
W 124 300D
W 124 200D
+ Nissan,VW,Volvo,Ford.
W 124 300D
W 124 200D
+ Nissan,VW,Volvo,Ford.
Re: Kertokaas taas
kyllä ne pitää olla ihan justiinsa tai sitten pitää käyttää epäkesko pultteja tai muita poppakonsteja, mutta ne taitaa olla tieliikenteessä kiellettyjä juttuja... peltoautoihin olen joskus ruuvannut eri jaolla olevat pellivanteet alle, mutta ei ne kovin pitkäikäisiä ole...McDale kirjoitti:pöljälle pojalle käykö mersun vaneekoko 112*5 autoon jossa on taas 114.2*5. Pitääkö nuo luvut olla just kohdallaan vai saako olla heittoa niinkuin edellä ?
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."