Mulla oli joku vuosi sitten 40mm alustasarja ja kumit jousien päästä kokonaan pois.Ei ollut muuten liian matala, mut jos koitti mennä parkkihalliin tai vastaavaan niin jäi putkesta kiinni. Eli hyvä siitä tulee jos on varovainen kuski.
Diesel Power kirjoitti:Mulla oli joku vuosi sitten 40mm alustasarja ja kumit jousien päästä kokonaan pois.Ei ollut muuten liian matala, mut jos koitti mennä parkkihalliin tai vastaavaan niin jäi putkesta kiinni. Eli hyvä siitä tulee jos on varovainen kuski.
niitä kumeja ei kannata ottaa pois, ottaa sit vaikka ennemmin jousista laikalla pois ...
hyvännäköset vanteet, paljonko makso ja mistä ostit? Entä sec-keula? Pitäis itekki madaltaa, mutta ensin pitäis hankkia uudet vanteet, muuten aika kornin näköstä.
Vanteet on Alutec Zero, ostin viime kesänä Rengaspari Oy:stä Kuopiosta. SEC-pelti oli jo kun ostin auton, on kuulemma Lieksassa jossain peltisepällä teetetty. Tosin tuota peltiä ei enää ole kun meni paskaksi porokolarissa
Kinnunen kirjoitti:Mistä noita -60mm -alustasarjoja sitten loppupeleissä saa? Kajaanista ei tunnu yhdestäkään liikkeestä saavan ja Completoksellakaan ei ollu..
Minkä firman alustasatsi sulla Temmi on?
Täällä oli jonkun jutun yhteydessä joku nettiosote mistä löyty ainakin...
Mulla on samanlainen ratti,onko ne oikein tehtaalta asti tullut AMG-lirpakkeitten mukana...?