ari y kirjoitti:Ettei olis akussa liian vähän virtaa.Solenoidi vaan napsahtaa,muttei jaksa pyörittää starttia.
Onhan akkukaapelit ja startin johdot kunnolla kiinni?Kokeile käynnistää apukaapelien avulla.
akkukaapelit ja startin johdot tarkistettu, ei johdu niistä.
Niin sä meinaat jos laitan apukaapeleilla virtaa akkuun niin lähtis käyntiin, koitin kyllä sitä aluksi silloin kun mersusta rupes temppuilee, mutta en ole nyt koittanut. Pitää koittaa vaikka tos huomenna jos lähtis sillain käymään eli jos lähtee apukaapeleilla käyntiin niin akku olisi paskana,vai? Mutta kyllä akku virtaa antaa, kun mä työnnän käyntiikin ja ajelen niin kaikkiin tulee virtaa ja vaikka olisi auto sammutettuna niin virtaa tulee yhtä kirkaasti joka puolelle!
ja nyt se auto rupes tänää röpöttämään eli käy huonosti, en tiiä olisko menny taas joku sytytys osa jälleen kun justiin mä vaihdoin vj-kannen,vj,tulpat+johdot,starttihiilet,virtalukon pohjan....VOI JOHTUA NELIKÄRKITULPISTA! KUN KERRAN LAITOIN HONDAAN SELLAISET TULPAT NIIN EI LÄHTENYT KÄYNTIIN, ENNEN KUIN VAIHDOIN TAKAISIN VANHAT TULPAT NIIN HETI LÄHTI!
seuraavaksi pitää varmaan vaihtaa puola,uusi akku, KYL KOHTA RUPEE RIITTÄMÄÄN MERSUT!!!
MULLA ON OLLUT MONELAISIA AUTOJA, MUTTA TÄMÄ ROMU ON SYÖNNYT ENITEN RAHAA JA AIKAA!!!
MUUTENKIN MERSU KULUTTAA IHAN HEMMETISSÄ BENSAA JA KERRAN KUUKAUDESSA JOUDUN KAATAMAAN LTRAN ÖLJYÄ! JOS MERSUA EN SAA KUNTOON NIIN VIEN AUTON KORJAAMOLLE JA
SEN JÄLKEEN LAITAN MYYNTIIN!!!