Kävinpä tossa ny kyseleen alustasarjaa, myyjä ei suostunut myymään muita iskareita kuin Konin Sport Kittejä...väitti että on ainoot oikeat Mersun alle...jousiksi suositteli Eibacheja....?! Oli vaan niin saatanan kalliit noi Konit...kertokaas nyt et onko muita toimivaks todettuja...?!
Sit kehtas kaupata sellasta jousisarjaa et etupää -60mm,ja takapää -25mm, en tiä mitä helvetin perse-corollaa se meinas ruveta rakentaan...
Jarno kirjoitti:Kävinpä tossa ny kyseleen alustasarjaa, myyjä ei suostunut myymään muita iskareita kuin Konin Sport Kittejä...väitti että on ainoot oikeat Mersun alle...jousiksi suositteli Eibacheja....?! Oli vaan niin saatanan kalliit noi Konit...kertokaas nyt et onko muita toimivaks todettuja...?!
Sit kehtas kaupata sellasta jousisarjaa et etupää -60mm,ja takapää -25mm, en tiä mitä helvetin perse-corollaa se meinas ruveta rakentaan...
Kyllähän se niin on että Bilstein on mersuun se ainoa oikea, toki Konikin on kunnollinen. Konin eduksi laskettakoon säädettävyys, mutta taitaapa lähes kaikissa foorumin madalletuissa autoissa olla Bilsteinin Sprintit alla.
Joo, Konit on ihan ylihintaiset, Bilsteinit alle puolet Konien hinnasta ja ovat helvetin hyvät. Koneissa on sitten vaan ulosjousto säädettävä, kaikki kauppiaat ei muista kertoa...
Eibach on hyvä valinta jos mukavuuttakin osaa arvostaa, silti ajettavuus on mainio, ota tasaisesti madaltava sarja, voit jousen kumeilla pelata sitten sitä auton asentoa.
Niin noista jousista vielä se että, aivan kuten Maurikin mainitsi kannattaa ilman muuta ottaa tasaisesti madaltavat jouset. Enemmän madaltavahan on luonnollisesti jäykempi, eikö? Ja tuolla 35mm korkeuserolla jousissa on jäykkyyteen aikamoinen merkitys. Ois varmaan tosi hyvä ajaa autolla jossa etupää on kamala kivireki ja takapää taas löysä ku hullun mulkku. Autosta tulisi luultavasti pahasti yliohjautuva. Sillä autolla ei mielellään aja sit kukaan.
Tarkotus on joko -40mm tai 60mm ,ilmeisesti 60mm...riippuu nyt et kun saa uudet vanteet hommattua et paljonko on varaa tiputtaa,ettei tarvi kieli keskellä suuta joka monttua kiertää...
Paljonkos noilla kumeilla pystyy pelaan...?! Onko samat mahrollisuudet kun 124:ssa...?!
Niin, mistähän ihmiset on ostaneet noita bilstein sprinttejä, ja paljokohan ovat maksaneet?
Itse tarvisin etuiskarit ja konin sportit ois maksanu DWH:lla 469€ pari
KL-varaosat tarjos srinttejä 360€ pari eteen... Kalliita..no elämähän on...
bonfire kirjoitti:Eteen on 4 eri kumia 5 millin välein, ja taakse 3 samalla jaolla. Molemmissa 8mm matalin. Alkuperäiset riippunee koneen painosta ja varusteista.
Näkeekö tuon kumin paksuuden purkamatta jousta pois?