tovayryn kirjoitti:Mahtaneeko tuossa maskissa pysyy maali ku jättää tuota kromia alle, vai onko tuo hiottu kirkkaalle pellille? Ku kaikki sanoo ettei pysy Että ku tässä vaiheessa vielä mahdollisuus on niin eikö tuo kannattais hiekkapuhaltaa?
joo ei se kauan siinä se maali noin pysy, joskus vuosia sitten tuli ite tehtyä pelkällä romin hionnalla ja eikun oikeeta automaalia päälle, ja raskaankaluston sellaista, joka kestää kulutusta, niin vaan lähti maalit lohkeileen vuoden sisällä.
Kaikki pois vaan, ja hiekkapuhalluksessa saa olla noidenkin kanssa varovainen, kerran yritettiin puhaltaa vähän isommilla laitteilla kromikaaria kun ne piti maalata, niin solmuunhan se pelti meni, vaikka kaveri yritti kuin varovasti ja hiljaa pöhäyttää. Sarja oli uusi, ja romukoppaanhan se päätyi
jooh laitan ylihuomen kuvia kun viimisetkin käikäleet on tullu maalauksesta. Puskurin alle tulee viel pikku lippa ja maskista on tulossa jotain aivan muuta
enska kirjoitti:jep helmojen sävy män tokan kerran liian hopeiseks ja maskin "jippo"maalaus kupli pahan kerran uunituksessa eli hetki viel sanna ja lapset
Kummitteleeko maskissa pohjat vai? Ei muuta kun monta ohkasta eristyskerrosta hiomavärillä, kevyt vesihionta ja häpsiä vellit selkään.
Myös värimassa/lakkakerrokset kannattaisi tollasessa tilanteessa vedellä ohkasina...
enska kirjoitti:jep helmojen sävy män tokan kerran liian hopeiseks ja maskin "jippo"maalaus kupli pahan kerran uunituksessa eli hetki viel sanna ja lapset
Kummitteleeko maskissa pohjat vai? Ei muuta kun monta ohkasta eristyskerrosta hiomavärillä, kevyt vesihionta ja häpsiä vellit selkään.
Myös värimassa/lakkakerrokset kannattaisi tollasessa tilanteessa vedellä ohkasina...
jeh kaivellaan taasen "vanhoja" esille, viimeinkin pääsin eroon tuosta iän ikuisesta ruskeasta kangan sisustasta, tilalle tulee samanmoinen mustana, ovi paffeihin olis tarkoitus lätkiä keino elukkaa ja eteen 6,5 kajarit oviin, aurinkolipat vaihtuu valollisiin malleihin jahka saa nuo oikeat kiinnikkeet.
Sisusta tuli vaihdettua ja nyt on 1 kpl ovi pahvejakin valmiina, jalopuulista sai päälleen hiilari kalvon ja oven kangas osat mustaa keinonahkaa. Ei ollu hauskaa eikä helppoa homma tuo
Etupuskurikin sai ensimmäisen halkeaman johan tuolla on 2 vuotta aurailtu kesät talvet ja joka kanttarissa kiinni, no ei mikään ole ikuista varsinkaan kun ajaa 50 km/h tien poikki kaivettuun ja huonosti täytettyyn kuoppaan, niin että puskuri nappaa kiinni kiitos vaan Vantaan kaupunki.
3 vuoden musta maski kausi päättyi tee se itse avari maskiin.
Sisusta alkaa oleen huutoa vaille valmis, viimenen ovi vielä loppuun
Tänään tuli laitettua teinix kalvoa kojelaudan puu-osiin., hiukan hankala oli purkaa nuo kojelaudan listat, alaosan joutu poistamaan ja virta lukon ja ratin välistä pienellä 7mm lenkillä 1/4 kierrosta kerrallaan mutteri irti muut olikin hiukka helpompia, täytyy vaan olla gynegologin sormet
tässä olis ny niitä kuvia noista ovipaffeista sun muista...
Verhoilu on toteutettu purkamalla alkuperäinen kangas pois ja pläkkämällä muoto 1,5 mm alumiini levystä, levy verhoilttiin keinonahalla ja llimattiin ovipahvin kiinni.
Kahvan muovinastat joutu korvamaan "ralliruuveilla" takaa
Nonni viimeinenkin ovi on valmis ja paikallaan kai se on pienen juhlan
paikka.
Samalla tuli vaihdettua vuotava termarin kansi ja todettua että määräjakaja vuotaa
Noh pari kuvaa lohdutukseksi...
"Silakka" ennen verhoilua
"silakka" nahkat päällä ja toisella kyljellä valmiina kiinnitettäväksi
Kiinnitys ovipahviin tapahtuu ns "norsunpaskalla" hiukka sikaflexin tapasta , mutta aikas paljon tuhdinpaa tavaraa, ei irto päivässä käsistä kuten sika
Näyttää oikeestaan paremmalta vanteen keskiöt mustana. good work
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Jäikö maalia vielä ikkunankarmeihin?
Vanteista ei osaa sanoa vielä mitään kun on niin tummat kuvat, mutta viikonloppuna voitas katella tarkemmin Kaliscruisingissa.