Liian matala S202
Liian matala S202
Tervehdys foorumi,
Tuollainen allekirjoituksen S202 C 250 TDT tuli hankittua. Autoon on hiljattain asennettu H&R alustasarja (60/45 mm madaltava) joka on minun käyttööni vähän turhan matala. Hakusessa olis normaali W202 Sport/Esprit alustaa vastaava korkeus. Paljonkohan tuota saisi hilattua ylemmäs pelkät kumit vaihtamalla, ja käykö noihin Mersun omien jousten kumit? Vai kannattaako vaihtaa Sportin alkuperäiset jouset samantein..
EDIT: Hanskalokerosta löytyi paperit joista kävi ilmi että kyseessä on H&R Cup Kit jossa mukana myös iskarit. Eli pelkkien jousten vaihto pidemmiksi lienee huono idea??
Tuollainen allekirjoituksen S202 C 250 TDT tuli hankittua. Autoon on hiljattain asennettu H&R alustasarja (60/45 mm madaltava) joka on minun käyttööni vähän turhan matala. Hakusessa olis normaali W202 Sport/Esprit alustaa vastaava korkeus. Paljonkohan tuota saisi hilattua ylemmäs pelkät kumit vaihtamalla, ja käykö noihin Mersun omien jousten kumit? Vai kannattaako vaihtaa Sportin alkuperäiset jouset samantein..
EDIT: Hanskalokerosta löytyi paperit joista kävi ilmi että kyseessä on H&R Cup Kit jossa mukana myös iskarit. Eli pelkkien jousten vaihto pidemmiksi lienee huono idea??
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Täysin OT: Otsikko on harhaanjohtava, ei liian matalaa 202:sta ookkaa...
Paappa pari isompaa kuvaa näkysälle.
Tutulla on samanlainen s202 ja siinä cobran -40 jouset nelosen kumeilla ja oli melko lintta, vaihto orkkisjouset ja kolmosen kumit ku ei ollu kuulema kovin käytännöllinen korkeus..
Ei varmaan pelkillä kumeilla paljo nouse ja jos siinä on matalammat iskarit ni tuskin orkkisjousia kannattee laittaa.
heti edittiä: Onko sedanissa ja varkussa erilaiset jouset keskenään? Siis muuten kun jäykkyydeltään.
Paappa pari isompaa kuvaa näkysälle.
Tutulla on samanlainen s202 ja siinä cobran -40 jouset nelosen kumeilla ja oli melko lintta, vaihto orkkisjouset ja kolmosen kumit ku ei ollu kuulema kovin käytännöllinen korkeus..
Ei varmaan pelkillä kumeilla paljo nouse ja jos siinä on matalammat iskarit ni tuskin orkkisjousia kannattee laittaa.
heti edittiä: Onko sedanissa ja varkussa erilaiset jouset keskenään? Siis muuten kun jäykkyydeltään.
Ajossa: S202 200cdi A -00
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Missäs päin asustelet, vaihdetaanko jousiaTctic kirjoitti:Minulle kelpaisi nuo -60mm etujouset. Tällä hetkellä alla on h&r cup kit -40mm ja keula on minusta liian korkea perään nähden.
Oma keula näyttää sivusta katsottuna jotakuinkin tältä, kakkosen kumeilla:
Etunurkka
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
- Ahonen V
- Vakiokalustoa
- Viestit: 310
- Liittynyt: Ke 19.05.2004 12:05
- Paikkakunta: Jämsä/Jämsänkoski
- Viesti:
Mulla on sama sarja s202:ssa ja keula on hyvällä korkeudella (olisko kakkosen kumit) mutta perää pitäis saada sentti pari alemmas.Tctic kirjoitti: Tällä hetkellä alla on h&r cup kit -40mm ja keula on minusta liian korkea perään nähden.
S202 250TDT -97 Powered by [url=http://www.turbotec.com]Turbotec[/url] & KKK
ex. w124 260E -89
ex. w124 260E -89
Ahonen V kirjoitti:Mulla on sama sarja s202:ssa ja keula on hyvällä korkeudella (olisko kakkosen kumit) mutta perää pitäis saada sentti pari alemmas.Tctic kirjoitti: Tällä hetkellä alla on h&r cup kit -40mm ja keula on minusta liian korkea perään nähden.
Tämä menee kyllä aika mielenkiintoiseksi. Minulla on takana kolmosen kumit ja silti näyttää siltä, että perä roikkuu. Pitää tilata eteen ykköset jos se vaikka niillä asettuisi.
Ex. S202 cdi -99
Re: Liian matala S202
Jos on todellakin "uudenkarhea" ja päädyt tuon vaihtamaan, saa tarjoilla ylijäämä-alustaa edullisesti Käynee c-280 -93 vai mitä sanovat muut ?mikkop kirjoitti:Tervehdys foorumi,
Tuollainen allekirjoituksen S202 C 250 TDT tuli hankittua. Autoon on hiljattain asennettu H&R alustasarja (60/45 mm madaltava) joka on minun käyttööni vähän turhan matala. Hakusessa olis normaali W202 Sport/Esprit alustaa vastaava korkeus. Paljonkohan tuota saisi hilattua ylemmäs pelkät kumit vaihtamalla, ja käykö noihin Mersun omien jousten kumit? Vai kannattaako vaihtaa Sportin alkuperäiset jouset samantein..
EDIT: Hanskalokerosta löytyi paperit joista kävi ilmi että kyseessä on H&R Cup Kit jossa mukana myös iskarit. Eli pelkkien jousten vaihto pidemmiksi lienee huono idea??
Aika lähelle meni Tasan 31 cmBenzo kirjoitti:Paljonkos mikkop:llä on kaaresta vanteen keskiöön mitta kuvasta katottuna näyttäs olevan 31.4cm eli sama kun mulla.
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81