Ei oo vielä Italianoon tarvinu siirtyä. Alkuperäinen on toistaiseksi kestäny.
Heppoja per sylinteri 125. ARP:n pultit taitaa auttaa aikas paljon.
Seuraava testi tulee olemaan E85:lla ja ahtoja hieman lisää..
NFS kirjoitti:Ei oo vielä Italianoon tarvinu siirtyä. Alkuperäinen on toistaiseksi kestäny.
Heppoja per sylinteri 125. ARP:n pultit taitaa auttaa aikas paljon.
Seuraava testi tulee olemaan E85:lla ja ahtoja hieman lisää..
siitä syystä kävi tuo italialainen mielessä kun olis saanu valmiiksi oikean paksuisena. moottorinohjaukseen(-kaan) ei kiinnostais alkaa satsata ylimääräisiä, joten en uskalla vakion korkuista laittaa (avaamaton 170tkm alakerta).
onko sulla mäntä/veivi osastolla jotain ihan hipoa? jos sopii vielä udella
ensimmäinen mersuprojekti aluillaan.... loikkasin tuolta volvojen ahdistelun parista,
Mulla menee
samat italianrenkulat jo kolmannen kerran paikoilleen.
En ole koneistanut vanhoja uria edes pois.
Itse tykkään tehdä tuon massa osan tarvike tiivarista. On nopea ja siisti homma käyttää kansi pois. NLS oma sotkii tasopinnat johonkin pirun äkäiseen liimaan.