jaakko.putkisaari kirjoitti:J
Taas tässä ko farkussa vähän näytäisi siltä ,että olisi nyppästy johto jostain syystä irti ja nipparilla kasaan,olisiko konepelti ollut irti jossanin vaiheessa ja tai vaihdettu!??
Kyllä toi konepelti kait alkuperäinen (tai lähes) on, koska se on sisäpinnaltaan punainen kuten koko autokin on alunperin ollut. Mutta varmaan on jossain maalauksen vaiheessa ollut irti tai jotain.
No joo. Talvipulkkaan on nyt kertynyt 1800 km reilun kolmen kuukauden aikana ja melkolailla kaikki tarvittavat ajot olen sillä saanut ajettua. Vain kerran olen joutunut muutamaksi päiväksi mutsilla pihalla "turhana" olevaa autoa lainaamaan kun en YJ-releen vaihtoon viitsinyt kesken työviikkoa lähteä.
Seuraavaksi varmaan pitää paikkauttaa yhden kesäkiekon rengas, jotta pääsen muuttamaan tämän Merssun kesäautoksi...
Kesärenkaissa on vielä sen verran jäljellä pintaa, että niillä ajelee aurinkoisina päivinä sen mitä leimassakin voimaa riittää eli kesä yli... Yksi renkaista vain vähän vuotaa, sitä piti ennen talvirankaiden hankitaa aina muutaman päivän välein tankkailla. Moottoriöljyjenkin vaihtoon olen jo paitsi henkisesti valmistautunut hankkimalla myös muutaman tyhjän 5 litran kannun jäteöljyjä varten.
Syksyllä auton voikin vaikka sitten myydä takaisin Igorille tai Allanille, itsellä kun on nälkä kasvanut syödessä ja tekisi mieleni seuraavaksi talvipulkaksi ja kauppakassiksi ostaa kasikoneella varustettu W126. Noh, aika näyttää miten tässä käy ja miten penseästi hallitus asiaan suhtautuu. Voi olla, että joutuu W126:nkin kanssa tyytymään kutoseen...
Kaveri jo kauppasikin mulle LandRoverin Disco II:sta V8:lla, mutta se ei nyt oikein osunut tällä kertaa kohdilleen ja passasin sen, vaikka olisi sekin ollut aika messevä kaupunkimaasturiksi.
w203 200cdi a / vespa px 200e & ss 180 (ex. w124 300te)