Jos kärryssä on laidat niin ne pois saa puoli pyörää reunan yliOnpha kirjoitti:Yhdessä kuvassa näkyy keulan levitys operaatiota. Traileri rupeaa käymään kapeaksi kun auton leveys rupeaa olemaan +190cm. Lokasuojat tulevat nyt kokonaan kuidusta.
Onnin rojektit--->606
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Onnin rojektit--->606
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: Onnin rojektit--->606
Johan kääntyy.
Levityksistäkin näyttäisi tulevan komiat. Joutuuko takapään operoimaan myös, jotta tulee samaan leveyteen?
Kesä lähestyy tänä vuonna ennenaikaisesti. Toivottavasti pääsette pian testaamaan, koska paketti muuttunut melkoisesti viime kaudesta. En nyt jaksa muistaa, mutta minkälaisella laatikolla ajatte nyt, vai vieläkö jatkatte sähkölootan kanssa?
Jos tarviitte aikanaan apuja tuplien säätöön niin tiedät mistä tavoittaa. Mittarit vaan kuntoon, niin ei käy kuten offissa.
Levityksistäkin näyttäisi tulevan komiat. Joutuuko takapään operoimaan myös, jotta tulee samaan leveyteen?
Kesä lähestyy tänä vuonna ennenaikaisesti. Toivottavasti pääsette pian testaamaan, koska paketti muuttunut melkoisesti viime kaudesta. En nyt jaksa muistaa, mutta minkälaisella laatikolla ajatte nyt, vai vieläkö jatkatte sähkölootan kanssa?
Jos tarviitte aikanaan apuja tuplien säätöön niin tiedät mistä tavoittaa. Mittarit vaan kuntoon, niin ei käy kuten offissa.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Re: Onnin rojektit--->606
Mahtuu kärryyn Kyl ja jää senttejä tyhjikskin vieläCDI203 kirjoitti:Jos kärryssä on laidat niin ne pois saa puoli pyörää reunan yliOnpha kirjoitti:Yhdessä kuvassa näkyy keulan levitys operaatiota. Traileri rupeaa käymään kapeaksi kun auton leveys rupeaa olemaan +190cm. Lokasuojat tulevat nyt kokonaan kuidusta.
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: Onnin rojektit--->606
Eikä kääntyvyys tärkein ole, pyörät oli aivan kylellään kun rupesi mersun casterilla kääntelemään yli 50 asteen..norsu kirjoitti:Johan kääntyy.![]()
Levityksistäkin näyttäisi tulevan komiat. Joutuuko takapään operoimaan myös, jotta tulee samaan leveyteen?
Kesä lähestyy tänä vuonna ennenaikaisesti. Toivottavasti pääsette pian testaamaan, koska paketti muuttunut melkoisesti viime kaudesta. En nyt jaksa muistaa, mutta minkälaisella laatikolla ajatte nyt, vai vieläkö jatkatte sähkölootan kanssa?
Jos tarviitte aikanaan apuja tuplien säätöön niin tiedät mistä tavoittaa. Mittarit vaan kuntoon, niin ei käy kuten offissa.
Nyt ainakin mallin mukaan kääntäessä 67 astetta on pyörä 2 astetta kenollaan. HUOM. ainakin mallissa
Eikä siitä kääntyvyydestäkään haittaa ole..
Levitykset etenee kyllä, mutta onko vauhti riittävä niin jää kysymykseksi.. Takapää jää viime kesäiseksi ja hiukan kapeammaksi..
Sähkölaatikko koki pienen uudistuksen tässä taannoin ja sillä jatketaan.
Ensimmäiset testit mahd. nopeasti, kun saa vaan kaikki osat jotka eivät vielä tallille ole hakeutuneet.
Ensi viikolla pitäisi loput tulla ja käynnistyminen oli ajatuksena. Samassa tohinassa keula pitäisi olla myös kasattuna ja testit ajankohtaiset. Palaan varmasti asiaan ja voisin tässä soitellakkin jotta sais jotain painoo tälle hataralle pohjalle
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: Onnin rojektit--->606
Kuis sille sitten kävinorsu kirjoitti: Mittarit vaan kuntoon, niin ei käy kuten offissa.
IG: @pyrytakkunen
Re: Onnin rojektit--->606
Offille nyt varsinaisesti mitään ikävää käynyt, se tuntuisi toimivan vallan mukavasti, mutta äijillä epätoivo valtasi fiiliksiä ahto- ja pakopainemittarien näyttäessä aivan puutaheinää/nollaa. Se että offille suunnitellaan porukalla säätötuokio talviaikaan ei kuitenkaan ole pelkkä silmänkäänne, kun ei siellä ihan joka kelissä homma vain luonnaa. Toivottavasti tuo saadaan säätöihin jossakin välissä, sillä minuakin kiinnostaa tietää pakopaineiden suhde ahtoihin. Onnistuessaan pakosien pitäisi olla reilusti alle ahtojen vielä 4bar kohdalla.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Re: Onnin rojektit--->606
Ja muutama hassu päivä messuihin ja tilanne..... no comments..
Tulkaahan ACS:än toteamaan kuinka paljon jäi tekemäti
Tulkaahan ACS:än toteamaan kuinka paljon jäi tekemäti
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: Onnin rojektit--->606
Eipä ole mitään tullut vähään aikaan kirjoiteltua. Kesä on ajeltu rahavarojen salliessa ja kaikkea pientä hämminkiä on tekniikkapuolella ollut. Ohjaus nyt saatiin juhannuksen tukivarren poikkeamisen jälkeen toimimaan vihdoin oikein ja se on kestänyt ja säätöjä on päässyt hakemaan.
Alkukesästä asti ohjaus muuttui koko ajan huonommaksi mikä selittyi tukivarsien vääntymisellä vähä vähältä enemmän. Nyt kuitenkin uusilla varsilla ohjaus on saatu kestämään.
Sen jälkeen ajettiinkin muutama kerta ilman ongelmia ja elokuun alun Ahveniston reissulla sitten kävi koneen kanssa heikosti..
Meni ensin etuvanne halki ja vaihdettiin kiireessä eteen uudet vanteet yhtä profiilia isommilla kumeilla---> kontista tulevat vesiletkut olivat nyrjähtäneet hieman alaspäin ja ottivat pyörään kiinni kääntäessä.
Kumi siis söi pienen reiän letkuun ja vesi tuli kiehumalla paineisesta putkesta ulos ja kone hajosi liikaan lämpöön yllätys yllätys ilman vettä. Lämpötilan nousua ei nähnyt mittareista, kun kannessa oleva anturi ei ollut enää veden sisässä vaan ilmassa.
Noh saipahan sitten uuden lohkon ja mäntien vaihdon yhteydessä vaihdettua parempaa tavaraa muutenkin sisään.
Kyllähän sillä viime koneella melkeen kaksi kesää ajettiinkin..
Eilen iskettiin uusi kone paikalleen ja viikonloppuna pitäisi olla vehkeet nipuillaan Botniaringin reissua varten. Nyt lisättiin jäähdytystehon lisäämiseksi vielä vesiruiskutus syylarin ja vesivälijäähdyttimen eteen. Jäähdyttimen pinnan kastelu on ainakin työhommissa isojen lauhduttimien kanssa osoittautunut helpoksi jäähdytystehon lisäämiseksi. Ruiskutus toimii nyt napista mitä saa rämppäillä ainasten jäähdytysongelmien ilmetessä..
Muutama kuva uuden koneen kikkailuista viimesessä kuvassa Kansisetin uuden tasokoneen työstäjälkeä, Jamppa teki samalla koneella meille eteisen billettipeiliin pinnan
:




Alkukesästä asti ohjaus muuttui koko ajan huonommaksi mikä selittyi tukivarsien vääntymisellä vähä vähältä enemmän. Nyt kuitenkin uusilla varsilla ohjaus on saatu kestämään.
Sen jälkeen ajettiinkin muutama kerta ilman ongelmia ja elokuun alun Ahveniston reissulla sitten kävi koneen kanssa heikosti..
Meni ensin etuvanne halki ja vaihdettiin kiireessä eteen uudet vanteet yhtä profiilia isommilla kumeilla---> kontista tulevat vesiletkut olivat nyrjähtäneet hieman alaspäin ja ottivat pyörään kiinni kääntäessä.
Kumi siis söi pienen reiän letkuun ja vesi tuli kiehumalla paineisesta putkesta ulos ja kone hajosi liikaan lämpöön yllätys yllätys ilman vettä. Lämpötilan nousua ei nähnyt mittareista, kun kannessa oleva anturi ei ollut enää veden sisässä vaan ilmassa.
Noh saipahan sitten uuden lohkon ja mäntien vaihdon yhteydessä vaihdettua parempaa tavaraa muutenkin sisään.
Kyllähän sillä viime koneella melkeen kaksi kesää ajettiinkin..
Eilen iskettiin uusi kone paikalleen ja viikonloppuna pitäisi olla vehkeet nipuillaan Botniaringin reissua varten. Nyt lisättiin jäähdytystehon lisäämiseksi vielä vesiruiskutus syylarin ja vesivälijäähdyttimen eteen. Jäähdyttimen pinnan kastelu on ainakin työhommissa isojen lauhduttimien kanssa osoittautunut helpoksi jäähdytystehon lisäämiseksi. Ruiskutus toimii nyt napista mitä saa rämppäillä ainasten jäähdytysongelmien ilmetessä..
Muutama kuva uuden koneen kikkailuista viimesessä kuvassa Kansisetin uuden tasokoneen työstäjälkeä, Jamppa teki samalla koneella meille eteisen billettipeiliin pinnan




AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: Onnin rojektit--->606
Muutamia kuvia kesän karkeloista:
Viimesimmissä GTI ja Tuning.fi lehdissä oli jotain ruutuja myös





Viimesimmissä GTI ja Tuning.fi lehdissä oli jotain ruutuja myös





AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Re: Onnin rojektit--->606
Vääntykö tukivarret niistä säätökohdista, missä oli ne kierretangon pätkät vai mikä siellä antautu?Onpha kirjoitti: Alkukesästä asti ohjaus muuttui koko ajan huonommaksi mikä selittyi tukivarsien vääntymisellä vähä vähältä enemmän. Nyt kuitenkin uusilla varsilla ohjaus on saatu kestämään.
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
Re: Onnin rojektit--->606
Tukivarren ulompi osa on ns. A rakenteella. Kun pyörää työntää edestä taaksepäin kohdistuu rasitus A muodon taaempaan jalkaan mikä painaa auton pitkittäissuunnassa olevaa putkea sisäänpäin. Eli tämä putki tuli sisäänpäin mikä käänsi alapalloa hieman taaksepäin mikä käänsi casterin väärään suuntaan---> ohjaus ei palauta keskelle ja hieman heikko kääntää päädystäpäätyynaziz kirjoitti:Vääntykö tukivarret niistä säätökohdista, missä oli ne kierretangon pätkät vai mikä siellä antautu?Onpha kirjoitti: Alkukesästä asti ohjaus muuttui koko ajan huonommaksi mikä selittyi tukivarsien vääntymisellä vähä vähältä enemmän. Nyt kuitenkin uusilla varsilla ohjaus on saatu kestämään.
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
- CDI203
- Asiantuntija

- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Onnin rojektit--->606
Jos veden ruiskiminen jähdtelyn ei riitä niin kaasua pullosta hauskaa semmoista
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: Onnin rojektit--->606
Taas kerran ajot ajettu ja köntti seisoo lämpimässä tallissa ainakin kevääseen..
Käykääs kattomassa paritanssiryhmämme AIG Motorsportin facebook sivut, sinne päivitellään varmaankin tiheämpään videoita , kuvia ja tekemisiä.
https://www.facebook.com/pages/AIG-Moto ... fref=photo" onclick="window.open(this.href);return false;
Sitten päivän kysymykseen...
Jos jollain ois r170 tai r171 koppanen slk pötkylä ja nosturi käytössä niin olis hienoa jos pystyisi ottamaan kuvia ympäri autoa enimmäkseen pyöräntuennasta ja keulapuolesta. Olis hyvä vähän vertailla minkälaiset on ratkasut vakio autossa.
Ja jos jollain on tällaisia autoja pääkaupunkiseudulla ja innostais autoa esitellä nosturilla niin ois hienoa kanssa.
Ja tästä tietysti jatko kysymyksenä, sattuisiko jollain olla ehkä vähän palanutta, pahasti moottorivikasta tai miedosti rutattua koppaa myytävänä ?
Perus korin pitäisi olla suora. Pienet klommot ovissa, puskureissa ja muissa pelleissä ei haittaa.
Ehdottakaa jos löytyy!
Käykääs kattomassa paritanssiryhmämme AIG Motorsportin facebook sivut, sinne päivitellään varmaankin tiheämpään videoita , kuvia ja tekemisiä.
https://www.facebook.com/pages/AIG-Moto ... fref=photo" onclick="window.open(this.href);return false;
Sitten päivän kysymykseen...
Jos jollain ois r170 tai r171 koppanen slk pötkylä ja nosturi käytössä niin olis hienoa jos pystyisi ottamaan kuvia ympäri autoa enimmäkseen pyöräntuennasta ja keulapuolesta. Olis hyvä vähän vertailla minkälaiset on ratkasut vakio autossa.
Ja jos jollain on tällaisia autoja pääkaupunkiseudulla ja innostais autoa esitellä nosturilla niin ois hienoa kanssa.
Ja tästä tietysti jatko kysymyksenä, sattuisiko jollain olla ehkä vähän palanutta, pahasti moottorivikasta tai miedosti rutattua koppaa myytävänä ?
Perus korin pitäisi olla suora. Pienet klommot ovissa, puskureissa ja muissa pelleissä ei haittaa.
Ehdottakaa jos löytyy!
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89



