Huomenta !
neuvoja kaivataan lämppärin puhalluksen säätökatkaisiaan jonka toiminto meni niin jäykäksi että pihdeillä pitää vääntää eri nopeuksille . Onko tuolla vialla alipaineen kanssa mitään tekemistä ?? auto on 200 d vm 81
w 123 lämppäri
w 123 lämppäri
Jussi
Re: w 123 lämppäri
Moi, mikäli oikein muistan omasta remontistani, niin välitys on ihan mekaaninen. Nopeus säädetään vaijerilla. Pura lämppärin etupaneeli pois sekä apukuskin polvisuoja. Homma alkaa siitä hahmottumaan.juhah kirjoitti:Huomenta !
neuvoja kaivataan lämppärin puhalluksen säätökatkaisiaan jonka toiminto meni niin jäykäksi että pihdeillä pitää vääntää eri nopeuksille . Onko tuolla vialla alipaineen kanssa mitään tekemistä ?? auto on 200 d vm 81
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi