w 123 lämppäri

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
juhah
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: Pe 26.03.2004 12:24
Paikkakunta: vantaa

w 123 lämppäri

Viesti Kirjoittaja juhah »

Huomenta !
neuvoja kaivataan lämppärin puhalluksen säätökatkaisiaan jonka toiminto meni niin jäykäksi että pihdeillä pitää vääntää eri nopeuksille . Onko tuolla vialla alipaineen kanssa mitään tekemistä ?? auto on 200 d vm 81
Jussi
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14222
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: w 123 lämppäri

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

juhah kirjoitti:Huomenta !
neuvoja kaivataan lämppärin puhalluksen säätökatkaisiaan jonka toiminto meni niin jäykäksi että pihdeillä pitää vääntää eri nopeuksille . Onko tuolla vialla alipaineen kanssa mitään tekemistä ?? auto on 200 d vm 81
Moi, mikäli oikein muistan omasta remontistani, niin välitys on ihan mekaaninen. Nopeus säädetään vaijerilla. Pura lämppärin etupaneeli pois sekä apukuskin polvisuoja. Homma alkaa siitä hahmottumaan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
juhah
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: Pe 26.03.2004 12:24
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja juhah »

Kiitti neuvosta eilen sitä verran purin että pääsin näkemään siihen hässäkkään ja näytti siltä että siihen katkaisimeen joku letku tulee kiinni mikäköhän merkitys tuolla letkulla on kun en ole ennen näiden kanssa pelannut
Jussi
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

vaijeri sulkee raitisilma läpän kun kääntää nopeuskatkasijan ihan nollille...
Vastaa Viestiin