m103 kipinä ongelma
m103 kipinä ongelma
Elikkäs vaihdoin w201 m102 ->m103. Auto on 1990 ja kone 1992. Vaihto sujui muuten hyvin mutta se käy vain neljällä.. 2 ja 5 pytyille ei tule kipinää. On kokeltu eri tulppia ja johtoja. Vaidoin myös uuden virranjakajan ja puolan. Automaattivaihtoisto ja vauhtipyörä on vanhasta.mikä voisi ola pielessä?
Re: m103 kipinä ongelma
M102 on nelisylinterinen ja vetolevyssä (vastaa vauhtipyörää) on kaksi metallisegmenttiä, jotka antavat sytytykselle signaalin. M103 on kuusisylinterinen ja siinä on vastaavasti kolme segmenttiä. Tarvitset ainakin myös M103:sen vetolevyn, jotta sytytys toimii. Sytytysyksikkö, josta johto menee puolalle, saattaa myös olla erilainen 4- ja 6-sylinterisissä malleissa.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020

Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020
Re: m103 kipinä ongelma
Sytytysyksikkö oli vaihdettuna ja nyt on vetolevykin hommattuna. Kiitos nopeasta vastauksesta!