
Kun tuonne pellin alle katselee, ni tuntuu mahdottomuudelta, tai ainakin tosi hankalalta, vaihtaa hehkut ilman imusarjan purkamista. Siksi uus imusarjan tiivistekin on hankittu. Jos puran imusarjan, ni on paha ajaa kone kuumaks, niin kuin tuolla jotkut on ohjeistanut joitain. Onko Kylmästä moottorista hehkujen vaihto pois suljettu?
Muutenkin kaikki onnistumiseen johtavat vinkit olis tervetulleita. Nyt ku on saikulla, ni vois ton purkaa, ku ei oo pakko päästä sillä sit heti aamusta taas työmaalle.
Ja voisinhan mä tähän sit heittää viel yhden extra kyssärin... Eli tuohan on garretin 40 ja mynäpumpulla varustettu yksilö... Mistähän johtuu, et turbo "sakkaa" isoilla kierroksilla? Putkessa on kaks vaimenninta, voisko muka tukehtuu? Ja käyttiksen virkaahan tuo palvelee, eli ei ihan leikkikalu oo kyseessä. Joskus vaan tulee hieman hapetettua, ni silloin sen huomaa. Ahdot on siinä reilussa 1.5 kilossa....