220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Eli nyt on ihmetystä ilmassa kun 220CDI E merssu vm-02 ei käynnisty lämpimänä sahaa vaan iloisesti startilla. Aluksi epäilty ilma tai polttoaine vuotoja mut ei näy kumpiakaan. Vika koodeja ei löytynyt ennen kuin aiheutin tahallaan kun epäilin testeriä samalla koneella katsottu rail paineita sammuneenena 0-2bar tyhjäkäynnillä 270-300 ja kierroksilla viidestäsadasta ylöspäin. Paineensäätö venttiili vaihdettu ja todettu et ei kummennut. Ymmärrys lopussa. Auto siis pelaa joka aamu ja ilta ilman ongelmia kun käyn töissä mut jos välillä pysähtyy on stoppi ainakin puoltoista tuntia et kone jäähtyy. Mikä avuksi?
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Milläs koodit luettu, kuulosta kampikulma-anturin vialta...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Autelin md702:.lla julman hienolla vehkeellä joka ei ymmärrä edes suomea. Höpisee vaan lontoota
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Lontoo on ihan hyvä kieli, saksan kanssa joutuis painimaan enempi...
Ei nuo käsipalikat aina osaa mersuja oikein lukee, mutta luulis että kampianturista olis jääny muistiin maininta jos se se olis. Mitäs ne paineet näyttää silloin startissa kun se EI lähde käyntiin?
Ei nuo käsipalikat aina osaa mersuja oikein lukee, mutta luulis että kampianturista olis jääny muistiin maininta jos se se olis. Mitäs ne paineet näyttää silloin startissa kun se EI lähde käyntiin?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Siellä ne pyörii 100:sen molemminpuolin maksimissaan kävi 120bar kun useammin tutkin ja ihmettelin. Nyt pohdin et voiko olla pumpussa sisäinen vuoto tai yks tuttu meinas ettei nokka-akselin asento tunnistin jätä välttämättä koodeja.
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Starilla näkee mikä on käynnistyshetkellä pielessä, veikkaan että ka-asentotunnistin vikoo.
wiimax.fi
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Itselläni on 270CDI ja teki aivan samaa. Vika paikantui liiallinen suuttimen ylivuoto. Parani suuttimien vaihdolla.
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Tuossa mietin ja tutkin merssua taas hikipäässä ja ainoa mitä ymmärsin oli et minä en ymmärrä . No huolto alkais oleen lähellä niin käydään lukeen koodit ja vaihtaan öljyt samalla. Eiköhän tuo selviä kun on oikean narun päässä.
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Vähän alhainen on 100 bar starttaukseen, ruiskut syyniin (korjauskertoimet, ohivuodot) jossei sieltä CPS:stä vikoja star anna...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Eikös tuo Rail putken paine pidä pidä olla 120bar, että lähtee käyntiin. Näin muistelisin
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Jostain luin ite et suuttimet vaatii 250 baria ja muuten pitäis olla yli tuhat baria järjästelmässä, en kyllä muista mistä ja milloin tuo tieto on. JosJoku tietää varmat numerot niin ois mukava "nippeli" tieto tuokin.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Vaihtaa kampiakselin asentoanturinEpiH kirjoitti: Auto siis pelaa joka aamu ja ilta ilman ongelmia kun käyn töissä mut jos välillä pysähtyy on stoppi ainakin puoltoista tuntia et kone jäähtyy. Mikä avuksi?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Onkohan mulla samaa oiretta, kun tänään eskarin pihasta lähdettäessä täytyi kymmenkunta kertaa startata että jäi käymään. Yritti vaan, mutta ei muutakun ontumalla. Ei vikakoodeja muistissa, ainakaan tolla kännykällä katsottuna. Pitää vielä autocom:lla katsoa onko jotain jäänyt outoa muistin. Taas kotopihassa lähti heti tulille 

S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Jos auto oli jo kylmä, niin lähtee käyntiin jos vika on ka-asento tunnistimessa. Kannataisi luke viat starilla, niin näyttää ainakin vian koodina. En tiedä tuosta autocomista pystyykö tulkitsemaan kaikkia mersun koodeja
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Ei kyllä kerennyt kylmeneen, oli vain n.10 min paikallaan. Täytyy sitten mennä * perään jos ei mitään näy. Eikös se anturi ole kannen takapäässä?
S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Kytkin kopassa se on siinä vauhti pyörän kohdalla
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
No niin tänään kävi merssu lääkärin luona saamassa uudet öljyt ja kaikki suodattimet. Katsottiin starilla koodeja mut eihän se potilas mitään valittanut joten lätkäistiin kokeilu mielessä uus kampiakselin tunnistin paikalleen ja siihen loppui ongelmat. Kiitoksia kaikille saamastamme avusta tuntuu olevan fiksuja kavereita täällä kun osaatte määrittää vaivoja ilman koodeja ja näkemättä autoa. Seurailen sivuston tapahtumia jatkossa ja autan jos sattuu rajallinen tietämykseni riittämään jossain tapauksessa.
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Itsellä vika jatkuu. Vaihdoin tuon anturin pari kuukautta sitten ja sen jälkeen vain pari kertaa on temppuillut. Tänään taas temppuili oikein kunnolla, 150km ajon jälkeen sammutin kusitauoksi, ja siitä ei taas käymään muutakuin 10 kerran jälkeen ja vikavalo palamaan. P0607 ja sitten ecm yleisvikakoodi päälle. Eli sama kampiaksdlin anturin vikakoodi. Oliskohan johtosarjavika, kun tekee ton lämpimänä ja ilman mitään säännöllisyyttä....
Mistä sähkökaavio, josta näkis mistä johto menee ja mihin, että ei tarvi koko johtosarjaa perata...lisäksi vielä alkoi kuskinpuoleinen xenon vilkutteleen. 4kk vanhat osramin kynttelit....
Mistä sähkökaavio, josta näkis mistä johto menee ja mihin, että ei tarvi koko johtosarjaa perata...lisäksi vielä alkoi kuskinpuoleinen xenon vilkutteleen. 4kk vanhat osramin kynttelit....

S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
ECM yleisvikakoodi...Hubimersu kirjoitti:Itsellä vika jatkuu. Vaihdoin tuon anturin pari kuukautta sitten ja sen jälkeen vain pari kertaa on temppuillut. Tänään taas temppuili oikein kunnolla, 150km ajon jälkeen sammutin kusitauoksi, ja siitä ei taas käymään muutakuin 10 kerran jälkeen ja vikavalo palamaan. P0607 ja sitten ecm yleisvikakoodi päälle. Eli sama kampiaksdlin anturin vikakoodi. Oliskohan johtosarjavika, kun tekee ton lämpimänä ja ilman mitään säännöllisyyttä....
Mistä sähkökaavio, josta näkis mistä johto menee ja mihin, että ei tarvi koko johtosarjaa perata...lisäksi vielä alkoi kuskinpuoleinen xenon vilkutteleen. 4kk vanhat osramin kynttelit....

Jupa juu Millähän on luettu,
Tarkista nokkaakselin asennon tunnistin
ja sen johdot varsinkin siitä
Ventiilikopan päältä
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Luin vikakoodin ihan tuolla ELM-pulikalla ja kännykällä. Ei satu olemaan AutoCom:ia tai vastaavaa mukana maakunnassa...
P0607 , Control module Performance
P0336, Cranksaft sensor circuit
Nokka-akselin asentotunnistimelle luulen olevan ihan oma vikakoodi. Sitä ei tule
Korjatkaa jos olen väärässä, että käynnistystilanteessa ECM tarvitsee kampiakselin asentotunnistimen signaalin. Nokka-akselin asentotunnistinhan on vain pakonokalla.
Taas ei pariin viikkoon mitään oiretta.
P0607 , Control module Performance
P0336, Cranksaft sensor circuit
Nokka-akselin asentotunnistimelle luulen olevan ihan oma vikakoodi. Sitä ei tule
Korjatkaa jos olen väärässä, että käynnistystilanteessa ECM tarvitsee kampiakselin asentotunnistimen signaalin. Nokka-akselin asentotunnistinhan on vain pakonokalla.
Taas ei pariin viikkoon mitään oiretta.

S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Molempia antureita tarvitaan käynnistyksessä, kampianturi synkataan nokan anturilla? Käynnissä tarvitaan sitten vain kampea.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Käynistyksessä tarvitsee nokanasento tiedon ja kampiakselin asentotiedonHubimersu kirjoitti: Korjatkaa jos olen väärässä, että käynnistystilanteessa ECM tarvitsee kampiakselin asentotunnistimen signaalin. Nokka-akselin asentotunnistinhan on vain pakonokalla.
Taas ei pariin viikkoon mitään oiretta.
ne syncronoidaan niin ECU tietää sen jälkeen missä asennossa "nokat" on kampeen nähden ja minne ruikia polttoainetta
miksi nokka akselinasenon tunistimia olis enemän
pakonokka pyörii tietyssä suhteesa imunokkaan(ainkin toivotavatsi... tai on isompia onkelmia

Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Pöh ja pah, tänään kävin tytön kanssa hämeenkadulla asioilla, ja mersu oli parkkeerattuna 15min keula alempana, ja ei sitten käyntiin millään. Nyt ei tullut vikakoodia. Joutui aiheuttamaan ihmisissä hämmennystä sahaamisen muodossa yli 20 kertaa että lähti tulille. Juuri viikonloppuna vaihdoin uuden polttoaineletkun paineensäätöventtiilistä paluuletkun t-haaraan. Oli halkeillut ja sen näköinen, että voisi aiheuttaa vuotoja. Mistään toi ei vuoda polttoainetta, eikä vetoja puutu eikä railipaine romahtele.
Huomenna menen nosturille tutkimaan lisää, mutta mikä voisi estää korkeapainepumpulle tulevan polttoaineen virtauksen, varsinkin kun keula alaspäin...kohta uusittu kaikki orkkis klemmarit ja letkut. Olikos tässä om646 padassa o-renkaita kuten vanhemmissa?
Huomenna menen nosturille tutkimaan lisää, mutta mikä voisi estää korkeapainepumpulle tulevan polttoaineen virtauksen, varsinkin kun keula alaspäin...kohta uusittu kaikki orkkis klemmarit ja letkut. Olikos tässä om646 padassa o-renkaita kuten vanhemmissa?

S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
Re: 220 cdi sahaa käyntiin lämpimänä
Vaihdettu vielä nokka-akselin asentotunnistin , niin jopas viat häipyi. Taas pelaa kuin Buikki.
S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"