tästä meinaa tulla aiva valokuva albumi niiin laitan muutaman tosta projektin väliltä ja että missä nykyään mennään... ja täs vähä kertomusta mitä 8vuoden aikana on touhuttu... mesestä käytiin kaikki ruosteet läpi ja vaihdettiin takakaaret ja etuloksut. myös konepelti piti saada uudemman mallinen ennen maalaria... väristä ei ollu mitää hajua aluksi tarkotus oli tulla joku hillitty.

toisin kävi värikartta käres ja st focuksen väri iski päähän ku metrinen halko...

no pakkohan se oli sillä vetää ja täs sitä ollaan paskat housuus... maalarin jälkeen pakko oli saada vähä kromi maskia kristalli vilkkua ja valoa... vuoden verran sitte ajettiin mesellä ilman puskuria ja helmoja ku kaikki rahat oli jo rojektis kii. sitten käytiin niin että kaverilta sai ostaa 124 todella siisti kuntoisen suht etuisasti missä oli om603turbo mylly ja tämä oranssi jäi seisomaan... autotallin ja rakennus tilojen puutteessa auto seisoikin noin 7 vuotta aina joskus pienellä innostuksella jotain tehden.. autoon löytyi 300tonnia ajettu vapari 2.5diisseli mylly mitä oli tarkotus turbottaa... se jäi suunnittelu asteelle... samaisesta purku autosta löytyi myös 5lovinen laatikko ja parempi perä,vetarit yms. myös ehjä musta kangas sisusta vanhan kuluneen ei niiiiin seksikkään ruskean sisustan tilalle... vasta viime talvena tuli aikaa ja kaverilta löyty tyhjää tilaa autotallista missä ruvettiin taas viemään projektia eteenpäin... no alustaa ruvettiin käymään läpi (ruostetta ei niin ollut) mutta kaikki nivelet, puslat,iskarit,jouset ja jarrut laitettiin uutta... suurinta päänvaivaa kuitenkin koitui kun takakelkka murtunu rungosta monesta kohtaa ja se piti ehostaa... eli ei enää tulevaisuudessa laiteta reilusta satasesta kakkosta ja riipaasta kuivalla piellä poikittain...

auto sai myös vihdoin puskurit ja helmat talven aikana... no vanteitahan ei ollu mitää röyhkeitä varastos vaikka kaikkia mersuja ja vanteita pyöriny vuosien varrella... no budjetti oli tiukka ja jalasjärveltä löyty ok näyttävät halppis vanteet. no ne piti hakia ja kun oli halvat niin oli ohkaisesti lakkaa ja muilla samat vanteet vuodenkin aikana hapettunu niin tuli visio että puolat graffiitin harmaaks ja lakkaa niiin notta roikkuu... no toverin visiosta vanteista tulikin vihiriät...

no onhan se värikäs muutenki niiin ny ainaki kaikki tuntoo kylällä ja silmä vähä väriin tottunu niin ei tää ny niiin paha ollu.. tälle kesää tosiaan saatiin auto leimalle ja ajoon VIHDOINKIN! no vanha käyttis jäi talvi autoksi (190 om603 turbo) no tulihan se totuus ensimmäisenä päivänä silmille niin että perseeseen asti kirveli eli onhan tämä ny laiska.. joten rahan puuttees vaihdoin 190 väyryseen missä 606turbo ja tekniikkaa pitääs ny ruveta vaihtaan.. hommattu ny 7tapiilla mynä ja jos sais nyt ens alkuun ees tolla omalla turbolla ajoon ja talven aikana jos sais hommaaltua sitte isompaa turboa yms... eli täs tekniikan vaihto operaatios ois kyllä neuvot kova sana eli mitä kaikkia pitää ny muuttaa ton tekniikan takia? eli pitääkö vaihtaa eri moottorin korvat jostain? yms?? ja semmonen kysymys jotta saako noi väykyn jarrut tonne heittämällä vai pitääkö ettiä muita ja jos niin minkä jarrut? jos näillä lähettääs liikenteeseen ja katotaan mennäänkö taas perse edellä puuhun..

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.