Juben w124 250d -91 OM605 ST -SÅLD-
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Samaa mieltä, jos nyt jossakin Alstarolla ajettavassa, tappiinsa viritetyssä kiihdytyspelissä on ollut 4" putki niin eihän se tarkoita, että jokaiseen katuautoon tarvitsee laittaa samanlainen, 800hp virtaava rööri.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Kyllä minä vähintään sen 3,5/3" putken teen, vaikka siksi että jos haluttaa tulevaisuudessa kokeilla HX40:llä 

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Kyllähän se pienempikin putki varmasti riittää isoihinkin tehoihin, mutta itse oon huomannut että isommalla se kuuluisa turbon herääminenkin paranee
IG: @pyrytakkunen
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Liekkö sitten enään eroa HX35:n kans 4" ja 3,5" DP:llä?PTracing kirjoitti:Kyllähän se pienempikin putki varmasti riittää isoihinkin tehoihin, mutta itse oon huomannut että isommalla se kuuluisa turbon herääminenkin paranee
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Kyllä se 3,5 tuuman dp on ihan hyvän kokoinen tuohon kokoonpanoon.Jube kirjoitti:Liekkö sitten enään eroa HX35:n kans 4" ja 3,5" DP:llä?PTracing kirjoitti:Kyllähän se pienempikin putki varmasti riittää isoihinkin tehoihin, mutta itse oon huomannut että isommalla se kuuluisa turbon herääminenkin paranee
IG: @pyrytakkunen
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Kävin tosiaan eilen leimaamassa auton ja vanha tekniikka on nostettu tänään pois!
Eihän hukkaportin suuresta koosta ole mitään haittaa?
60mm portti näillänäkymin tulossa kun saisi myyjältä vastauksen tarjouspyyntöön (tarjouspyyntö siksi koska tarvin häneltä hukkaportin lisäksi paljon muitakin nippeleitä)
En tiedä olenko vanhanaikainen mutta en ole tottunut kovin monta päivää vastauksia odottelemaan jos olen useammalla satasella jostain firmasta tavaraa tilaamassa
BBT:lle tästä plussat eli vastaukset tuli nopeasti ja muutenkin jäi sellainen tunne että heille jokainen asiakas on tärkeä
Eihän hukkaportin suuresta koosta ole mitään haittaa?
60mm portti näillänäkymin tulossa kun saisi myyjältä vastauksen tarjouspyyntöön (tarjouspyyntö siksi koska tarvin häneltä hukkaportin lisäksi paljon muitakin nippeleitä)

En tiedä olenko vanhanaikainen mutta en ole tottunut kovin monta päivää vastauksia odottelemaan jos olen useammalla satasella jostain firmasta tavaraa tilaamassa

BBT:lle tästä plussat eli vastaukset tuli nopeasti ja muutenkin jäi sellainen tunne että heille jokainen asiakas on tärkeä

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
60mm hukkaportti on oikein toimiva näissä diesel vehkeissä.
Varmaan 50mmkin riittäisi mutta ite menisin tuolla 60 millisellä.
Virtaa paremmin mutta kun se aukeaa ni pysyy paineet isolla ahtimella paremmin kurissa kuin pienemmällä.
Ei karkaile paineet niin helposti.
Jostain luinkin täältä että isommalla hukkaportilla kannattaa mennä näissä dieselvirityksissä kuin tärpättivehkeissä.
Toki voin olla hakoteillä tässä asiassa.
Varmaan 50mmkin riittäisi mutta ite menisin tuolla 60 millisellä.
Virtaa paremmin mutta kun se aukeaa ni pysyy paineet isolla ahtimella paremmin kurissa kuin pienemmällä.
Ei karkaile paineet niin helposti.
Jostain luinkin täältä että isommalla hukkaportilla kannattaa mennä näissä dieselvirityksissä kuin tärpättivehkeissä.
Toki voin olla hakoteillä tässä asiassa.
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Eikö sitä niin sanota että ison kans pärjää aina
Eipä ole Bemarimiehellä omakohtaista kokemusta
Tuommonen probleema olisi seuraavana mielessä:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 5&t=154549" onclick="window.open(this.href);return false;

Eipä ole Bemarimiehellä omakohtaista kokemusta

Tuommonen probleema olisi seuraavana mielessä:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 5&t=154549" onclick="window.open(this.href);return false;
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Noniin, lomat on lusittu ja Postikin oli tuonut sillävälin monenlaista nippeliä ja nappelia!
Pakosarja by PTracing, hyvin ja siististi tehty sarja, suosittelen:

Cooleri, sitä mustaa ei koskaan tullut joten joutuu maalaamaan ja otettiin muutenkin 10cm kapeampana eli 500x300x76mm:

BBT racing kaasupotikka, he*vetin kallis metallin kappale mutta toimii periaatteella plug&play:

Ahtoputkitarvikkeet ja hukkaportin jousto:

60mm hukkaportti:

DP lähtöä, silikoniletkuja, klemmareita, tiivisteitä yms:

Pakoputkitarvikkeet, 3,5 DP ja 3" loppuputki kolmella vaimentimella:

Kaveri oli nostanut lomareissun ainaka koneen reikään, jotain tämänsuuntaista sieltä on tulossa

Nyt on pako ja ahtoputkiston teko meneillään!
Marteliukselta tilasin mustat keraamiset pinnoitteet pakosarjaan, pakopesään ja downpipeen, saa nähdä miten onnistuu pinnoitus
Ps. Osaako joku sanoa lonkalta millä kierteellä nipat pitää olla ahtimen öljyletkun päihin? (Lohkossa taisi olla ihan millikierre ilman kartiota mutta miten ahtimen pää?)
Pakosarja by PTracing, hyvin ja siististi tehty sarja, suosittelen:

Cooleri, sitä mustaa ei koskaan tullut joten joutuu maalaamaan ja otettiin muutenkin 10cm kapeampana eli 500x300x76mm:

BBT racing kaasupotikka, he*vetin kallis metallin kappale mutta toimii periaatteella plug&play:

Ahtoputkitarvikkeet ja hukkaportin jousto:

60mm hukkaportti:

DP lähtöä, silikoniletkuja, klemmareita, tiivisteitä yms:

Pakoputkitarvikkeet, 3,5 DP ja 3" loppuputki kolmella vaimentimella:

Kaveri oli nostanut lomareissun ainaka koneen reikään, jotain tämänsuuntaista sieltä on tulossa


Nyt on pako ja ahtoputkiston teko meneillään!
Marteliukselta tilasin mustat keraamiset pinnoitteet pakosarjaan, pakopesään ja downpipeen, saa nähdä miten onnistuu pinnoitus

Ps. Osaako joku sanoa lonkalta millä kierteellä nipat pitää olla ahtimen öljyletkun päihin? (Lohkossa taisi olla ihan millikierre ilman kartiota mutta miten ahtimen pää?)
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Paljon makso pakosarja? Kerro sitten miten turbo heräilee kun on valmista.
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Kysy pakosarjaa nimimerkiltä PTracing!MarkusJVainio kirjoitti:Paljon makso pakosarja? Kerro sitten miten turbo heräilee kun on valmista.
Kerron kyllä heräämisestä kunhan saadaan savu nousemaan piipusta

Vauhtipyörä ja kytkimen osat ovat vielä työnalla...
Sinne jäi auton alkuperäinen moottori pukkiin odottelemaan parempia kelejä:

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Onko nuo ahtoputket ruostuvaa tavaraa 

Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
On ne ihan tavallista mustaa putkea, maalataan tietysti päälypuolelta ja öljy huolehtii sisäpuolisesta ruostesuojauksesta!veskola kirjoitti:Onko nuo ahtoputket ruostuvaa tavaraa

Ajattelin kyllä tuota asiaa materiaaleja ostaessa mutta nuo oli sopivan malliset ja edulliset niin ajattelin että tehdään noista ja öljytään sisäpuolelta ennen asennusta, voisihan ne periaatteessa vaikka dipata maalissa...
3,5" DP mahtuu juuri siten että ei tarvi poistaa alkuperäisiä lämpösuojia:

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
onhan noissa sinkki päällä, vai näyttääkö vaan?
se on ainaki varma, ettei ne sieltä sisäpuolelta ruostu miksikään. hetken aikaa ajelee, niin siellä on just sopiva öljypinnote putkissa. ruastuvaa tavaraahan noi moottoritkin on pääpiirteittäin..
minkäs kokoset noi ahtoputket on?
se on ainaki varma, ettei ne sieltä sisäpuolelta ruostu miksikään. hetken aikaa ajelee, niin siellä on just sopiva öljypinnote putkissa. ruastuvaa tavaraahan noi moottoritkin on pääpiirteittäin..
minkäs kokoset noi ahtoputket on?
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
On niissä joku pinnoite mutta ei mielestäni varsinaista sinkkiä, 2,5" on ahtoputkien halkaisija!pera8x kirjoitti:onhan noissa sinkki päällä, vai näyttääkö vaan?
se on ainaki varma, ettei ne sieltä sisäpuolelta ruostu miksikään. hetken aikaa ajelee, niin siellä on just sopiva öljypinnote putkissa. ruastuvaa tavaraahan noi moottoritkin on pääpiirteittäin..
minkäs kokoset noi ahtoputket on?
Tässä kompurakotelon lopullinen asento, aivan suoraa alaspäin ei ahtoputkea saa lähtemään kun ahtimen laippa on 2 ja 3 sylinterin välissä:

Olisi pitänyt ottaa kakkosen kohdalle mutta oma moka kun tuohon sen nimenomaan halusin

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Tästähän vois ottaa Copy Paste projektin ittelle tähän
.
.

Lukkoperäkin olis jo valmiina.
Joo ei. Vähä on päästöjä joten siinäkin mielessä ei eikä tosiperään kyllä muutenkaan.
Mutta hyvältä näyttää projekti Perusteellista työtä ja asennoitumista
Hyvä periaate säilyttää orkkisosat jos haluaa palauttaa takas poisluettuna se akku joka kyllä oli helmi et ihan säälittää

.
.

Lukkoperäkin olis jo valmiina.
Joo ei. Vähä on päästöjä joten siinäkin mielessä ei eikä tosiperään kyllä muutenkaan.
Mutta hyvältä näyttää projekti Perusteellista työtä ja asennoitumista

Hyvä periaate säilyttää orkkisosat jos haluaa palauttaa takas poisluettuna se akku joka kyllä oli helmi et ihan säälittää

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Filsuhan se tosiaankin vielä puuttuu , tilasin tuollaisen:
http://www.ekgracing.com/e-shop/index.p ... cts_id=551" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidempää ei saa mahtumaan mitenkään mutta pitäisi kyllä riittää?

Laitan sitten kun savu nousee projektin kokonaiskustannukset esille mutta ihan halvalla tästä ei selviä
http://www.ekgracing.com/e-shop/index.p ... cts_id=551" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidempää ei saa mahtumaan mitenkään mutta pitäisi kyllä riittää?


Laitan sitten kun savu nousee projektin kokonaiskustannukset esille mutta ihan halvalla tästä ei selviä

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Hyvin sinne 3,5" mahtuu:
url=http://smg.photobucket.com/user/jube83/ ... f.jpg.html]
[/url]


Liitoskappale on kuvassa vain työnnetty isomman putken sisään, hitsattu luonnollisesti puskusaumalla ja suoraan!
url=http://smg.photobucket.com/user/jube83/ ... f.jpg.html]



Liitoskappale on kuvassa vain työnnetty isomman putken sisään, hitsattu luonnollisesti puskusaumalla ja suoraan!

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Onko suuri vaiva tehä jotai pyöreää koteloa tuohon ilmansuodattimen päälle
ja siitä haitariputki alkuperäseen turbon ilmanottoon että imis pelkkää ulkoilmaa eikä syylärin ja pakosarjan lämmittämää.
https://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaikutus ei oo hädin suuri mutta tuossa testissä penkitysten ääripäiden välinen ero on 10HP!
vakiosuodatinboksi 227,5hp
Ilman ilmansuodatinta 225,8hp (imee konehuoneesta)
Ilmansuodatin auton ulkopuolella 232,9hp (imee pelkää ulkoilmaa)

https://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaikutus ei oo hädin suuri mutta tuossa testissä penkitysten ääripäiden välinen ero on 10HP!
vakiosuodatinboksi 227,5hp
Ilman ilmansuodatinta 225,8hp (imee konehuoneesta)
Ilmansuodatin auton ulkopuolella 232,9hp (imee pelkää ulkoilmaa)
Viimeksi muokannut johani, Ma 25.08.2014 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Ei sille koteloa tehdä!
Käännetään 90 asteen kulmalla sivuun ja tehdään sitten väliseinä kun löytyy ruosteeton turbon lokasuoja orkkis osana
Käännetään 90 asteen kulmalla sivuun ja tehdään sitten väliseinä kun löytyy ruosteeton turbon lokasuoja orkkis osana

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Mä kyllä tunkisin tuon suodattimen alkuperäiseen muovikoteloon ja tekisin tuosta konehuoneesta orkkiksen näköisen. Pikkuusen teini tuollaanen putkisuodatin kun se on kaikenkansan pällisteltävänä. Tiedän yhden käytännössä virheettömän orkkis turbolokarin jos sille on tarve.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Tuo tötterösuodatin on tyylirikko ja luultavasti aiheuttaa vielä vittumaista suhinaa. K&N vapaavirtauspaneelisuodatin sinne alkuperäiseen koteloon ja sille hyvä ilmaputkisto ulkoa. Minullakin oli joskus tuollainen tötterö, ei ole enää. Tarvittaessa 3 litraisen suodatinkotelo, jos niillä nyt jotain eroa on ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Riittääkö sellainen paneelisuodatin 350hevosen tehoille?veskola kirjoitti:Tuo tötterösuodatin on tyylirikko ja luultavasti aiheuttaa vielä vittumaista suhinaa. K&N vapaavirtauspaneelisuodatin sinne alkuperäiseen koteloon ja sille hyvä ilmaputkisto ulkoa. Minullakin oli joskus tuollainen tötterö, ei ole enää. Tarvittaessa 3 litraisen suodatinkotelo, jos niillä nyt jotain eroa on ?
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Mitä sillä on väliä, tyylihän se on tärkein...sitten se selviää kun menee penkkiin. En usko että on paljoa eroa tuon tötterön pinta-alan kanssa ja kaupanpäälle saa kunnollisen raitisilmanohjauksen.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
En pitänyt orkkis koteloa edes vaihtoehtona juuri siksi kun arvelin ettei voisi mitenkään riittää 400hv tehoilleSamuli H kirjoitti:Riittääkö sellainen paneelisuodatin 350hevosen tehoille?veskola kirjoitti:Tuo tötterösuodatin on tyylirikko ja luultavasti aiheuttaa vielä vittumaista suhinaa. K&N vapaavirtauspaneelisuodatin sinne alkuperäiseen koteloon ja sille hyvä ilmaputkisto ulkoa. Minullakin oli joskus tuollainen tötterö, ei ole enää. Tarvittaessa 3 litraisen suodatinkotelo, jos niillä nyt jotain eroa on ?

Mutta katsellaan suodatinhommia tarkemmin sitten kun auto on toimintakunnossa ja turbon lokari paikoillaan, ei tuohon 80€ tötteröön maailma kaadu...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Tänään oli kusti polkaissut huohottimen öljynkeruusäiliön, siihen suodattimen ja Marteliuksen pinnoitteet!
Alkuviikoksi luvattiin vauhtipyörä ja paineasetelma että kyllä se tästä
Alkuviikoksi luvattiin vauhtipyörä ja paineasetelma että kyllä se tästä

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Mersun oma kotelo ihan paska, ei piisaa ees kiusattuun 4 syl cdi, heitä olan yli mettää ja laita
Se thuuning putki tötterö, ni ei tarvi pelleillä
Se thuuning putki tötterö, ni ei tarvi pelleillä
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä vaikka tuo kartio ei varsinaisesti tyyliin sovikkaan!jeemu kirjoitti:Mersun oma kotelo ihan paska, ei piisaa ees kiusattuun 4 syl cdi, heitä olan yli mettää ja laita
Se thuuning putki tötterö, ni ei tarvi pelleillä
Turha kai tällaista kokoonpanoa on rakentaa ottaakseen siitä ulos 200hv ja 300Nm ilmanputsarin ulkonäön takia

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Pakoputki heftailtuna kasaan, kuvat on huonoja mutta saa niistä osviittaa!





Minusta eteenkin takavaimennin saatiin kyllä erittäis siististi piiloon, ulospäin ei näy mitään mikä juoruaisi virityksistä ja isosta putkesta
Putki menee niin lähellä pohjaa kun se voi mennä ilman että vastaa missään tilanteessa rakenteisiin, meinasi ensin tulla taka-akselin kohdalla virhe kun ei muistettu jättää tilaa isolle perälle mutta nyt sekin asia on korjattu!





Minusta eteenkin takavaimennin saatiin kyllä erittäis siististi piiloon, ulospäin ei näy mitään mikä juoruaisi virityksistä ja isosta putkesta

Putki menee niin lähellä pohjaa kun se voi mennä ilman että vastaa missään tilanteessa rakenteisiin, meinasi ensin tulla taka-akselin kohdalla virhe kun ei muistettu jättää tilaa isolle perälle mutta nyt sekin asia on korjattu!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Mä olisin jättänyt ton yhdenvaimentimen pois mistä ei virtaa suoraan läpi 

W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen