Juben w124 250d -91 OM605 ST -SÅLD-

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja veskola »

Samaa mieltä, jos nyt jossakin Alstarolla ajettavassa, tappiinsa viritetyssä kiihdytyspelissä on ollut 4" putki niin eihän se tarkoita, että jokaiseen katuautoon tarvitsee laittaa samanlainen, 800hp virtaava rööri.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Kyllä minä vähintään sen 3,5/3" putken teen, vaikka siksi että jos haluttaa tulevaisuudessa kokeilla HX40:llä :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Kyllähän se pienempikin putki varmasti riittää isoihinkin tehoihin, mutta itse oon huomannut että isommalla se kuuluisa turbon herääminenkin paranee
IG: @pyrytakkunen
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

PTracing kirjoitti:Kyllähän se pienempikin putki varmasti riittää isoihinkin tehoihin, mutta itse oon huomannut että isommalla se kuuluisa turbon herääminenkin paranee
Liekkö sitten enään eroa HX35:n kans 4" ja 3,5" DP:llä?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Jube kirjoitti:
PTracing kirjoitti:Kyllähän se pienempikin putki varmasti riittää isoihinkin tehoihin, mutta itse oon huomannut että isommalla se kuuluisa turbon herääminenkin paranee
Liekkö sitten enään eroa HX35:n kans 4" ja 3,5" DP:llä?
Kyllä se 3,5 tuuman dp on ihan hyvän kokoinen tuohon kokoonpanoon.
IG: @pyrytakkunen
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Kävin tosiaan eilen leimaamassa auton ja vanha tekniikka on nostettu tänään pois!
Eihän hukkaportin suuresta koosta ole mitään haittaa?
60mm portti näillänäkymin tulossa kun saisi myyjältä vastauksen tarjouspyyntöön (tarjouspyyntö siksi koska tarvin häneltä hukkaportin lisäksi paljon muitakin nippeleitä) :roll:

En tiedä olenko vanhanaikainen mutta en ole tottunut kovin monta päivää vastauksia odottelemaan jos olen useammalla satasella jostain firmasta tavaraa tilaamassa :oops:
BBT:lle tästä plussat eli vastaukset tuli nopeasti ja muutenkin jäi sellainen tunne että heille jokainen asiakas on tärkeä :thumbup:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
mjiivee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 455
Liittynyt: Ke 28.03.2012 10:17
Paikkakunta: Raisio

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja mjiivee »

60mm hukkaportti on oikein toimiva näissä diesel vehkeissä.
Varmaan 50mmkin riittäisi mutta ite menisin tuolla 60 millisellä.
Virtaa paremmin mutta kun se aukeaa ni pysyy paineet isolla ahtimella paremmin kurissa kuin pienemmällä.
Ei karkaile paineet niin helposti.

Jostain luinkin täältä että isommalla hukkaportilla kannattaa mennä näissä dieselvirityksissä kuin tärpättivehkeissä.
Toki voin olla hakoteillä tässä asiassa.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Eikö sitä niin sanota että ison kans pärjää aina :thumbup:
Eipä ole Bemarimiehellä omakohtaista kokemusta :oops:

Tuommonen probleema olisi seuraavana mielessä:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 5&t=154549" onclick="window.open(this.href);return false;
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Noniin, lomat on lusittu ja Postikin oli tuonut sillävälin monenlaista nippeliä ja nappelia!

Pakosarja by PTracing, hyvin ja siististi tehty sarja, suosittelen:
Kuva

Cooleri, sitä mustaa ei koskaan tullut joten joutuu maalaamaan ja otettiin muutenkin 10cm kapeampana eli 500x300x76mm:
Kuva

BBT racing kaasupotikka, he*vetin kallis metallin kappale mutta toimii periaatteella plug&play:
Kuva

Ahtoputkitarvikkeet ja hukkaportin jousto:
Kuva

60mm hukkaportti:
Kuva

DP lähtöä, silikoniletkuja, klemmareita, tiivisteitä yms:
Kuva

Pakoputkitarvikkeet, 3,5 DP ja 3" loppuputki kolmella vaimentimella:
Kuva

Kaveri oli nostanut lomareissun ainaka koneen reikään, jotain tämänsuuntaista sieltä on tulossa :shock:
Kuva

Nyt on pako ja ahtoputkiston teko meneillään!
Marteliukselta tilasin mustat keraamiset pinnoitteet pakosarjaan, pakopesään ja downpipeen, saa nähdä miten onnistuu pinnoitus :wtf:

Ps. Osaako joku sanoa lonkalta millä kierteellä nipat pitää olla ahtimen öljyletkun päihin? (Lohkossa taisi olla ihan millikierre ilman kartiota mutta miten ahtimen pää?)
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
mjiivee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 455
Liittynyt: Ke 28.03.2012 10:17
Paikkakunta: Raisio

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja mjiivee »

Paljon makso pakosarja? Kerro sitten miten turbo heräilee kun on valmista.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

MarkusJVainio kirjoitti:Paljon makso pakosarja? Kerro sitten miten turbo heräilee kun on valmista.
Kysy pakosarjaa nimimerkiltä PTracing!
Kerron kyllä heräämisestä kunhan saadaan savu nousemaan piipusta :thumbup:
Vauhtipyörä ja kytkimen osat ovat vielä työnalla...

Sinne jäi auton alkuperäinen moottori pukkiin odottelemaan parempia kelejä:
Kuva
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja veskola »

Onko nuo ahtoputket ruostuvaa tavaraa :shock:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

veskola kirjoitti:Onko nuo ahtoputket ruostuvaa tavaraa :shock:
On ne ihan tavallista mustaa putkea, maalataan tietysti päälypuolelta ja öljy huolehtii sisäpuolisesta ruostesuojauksesta! :roll:
Ajattelin kyllä tuota asiaa materiaaleja ostaessa mutta nuo oli sopivan malliset ja edulliset niin ajattelin että tehdään noista ja öljytään sisäpuolelta ennen asennusta, voisihan ne periaatteessa vaikka dipata maalissa...

3,5" DP mahtuu juuri siten että ei tarvi poistaa alkuperäisiä lämpösuojia:
Kuva
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja pera8x »

onhan noissa sinkki päällä, vai näyttääkö vaan?

se on ainaki varma, ettei ne sieltä sisäpuolelta ruostu miksikään. hetken aikaa ajelee, niin siellä on just sopiva öljypinnote putkissa. ruastuvaa tavaraahan noi moottoritkin on pääpiirteittäin..

minkäs kokoset noi ahtoputket on?
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

pera8x kirjoitti:onhan noissa sinkki päällä, vai näyttääkö vaan?
se on ainaki varma, ettei ne sieltä sisäpuolelta ruostu miksikään. hetken aikaa ajelee, niin siellä on just sopiva öljypinnote putkissa. ruastuvaa tavaraahan noi moottoritkin on pääpiirteittäin..
minkäs kokoset noi ahtoputket on?
On niissä joku pinnoite mutta ei mielestäni varsinaista sinkkiä, 2,5" on ahtoputkien halkaisija!

Tässä kompurakotelon lopullinen asento, aivan suoraa alaspäin ei ahtoputkea saa lähtemään kun ahtimen laippa on 2 ja 3 sylinterin välissä:
Kuva
Olisi pitänyt ottaa kakkosen kohdalle mutta oma moka kun tuohon sen nimenomaan halusin :oops:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jari Ke
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5445
Liittynyt: Ke 10.05.2006 11:54

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jari Ke »

Tästähän vois ottaa Copy Paste projektin ittelle tähän :D
.
.

Kuva

Lukkoperäkin olis jo valmiina.

Joo ei. Vähä on päästöjä joten siinäkin mielessä ei eikä tosiperään kyllä muutenkaan.

Mutta hyvältä näyttää projekti Perusteellista työtä ja asennoitumista :thumbup:

Hyvä periaate säilyttää orkkisosat jos haluaa palauttaa takas poisluettuna se akku joka kyllä oli helmi et ihan säälittää :lol:
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Filsuhan se tosiaankin vielä puuttuu , tilasin tuollaisen:
http://www.ekgracing.com/e-shop/index.p ... cts_id=551" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidempää ei saa mahtumaan mitenkään mutta pitäisi kyllä riittää? :roll:

Kuva

Laitan sitten kun savu nousee projektin kokonaiskustannukset esille mutta ihan halvalla tästä ei selviä :wtf:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Hyvin sinne 3,5" mahtuu:
url=http://smg.photobucket.com/user/jube83/ ... f.jpg.html]Kuva[/url]

Kuva

Kuva

Liitoskappale on kuvassa vain työnnetty isomman putken sisään, hitsattu luonnollisesti puskusaumalla ja suoraan! :wink:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
johani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 895
Liittynyt: Pe 23.09.2011 00:15
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja johani »

Onko suuri vaiva tehä jotai pyöreää koteloa tuohon ilmansuodattimen päälle :silent: ja siitä haitariputki alkuperäseen turbon ilmanottoon että imis pelkkää ulkoilmaa eikä syylärin ja pakosarjan lämmittämää.

https://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI" onclick="window.open(this.href);return false;

Vaikutus ei oo hädin suuri mutta tuossa testissä penkitysten ääripäiden välinen ero on 10HP!

vakiosuodatinboksi 227,5hp

Ilman ilmansuodatinta 225,8hp (imee konehuoneesta)

Ilmansuodatin auton ulkopuolella 232,9hp (imee pelkää ulkoilmaa)
Viimeksi muokannut johani, Ma 25.08.2014 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Ei sille koteloa tehdä!
Käännetään 90 asteen kulmalla sivuun ja tehdään sitten väliseinä kun löytyy ruosteeton turbon lokasuoja orkkis osana :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3801
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Mä kyllä tunkisin tuon suodattimen alkuperäiseen muovikoteloon ja tekisin tuosta konehuoneesta orkkiksen näköisen. Pikkuusen teini tuollaanen putkisuodatin kun se on kaikenkansan pällisteltävänä. Tiedän yhden käytännössä virheettömän orkkis turbolokarin jos sille on tarve.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja veskola »

Tuo tötterösuodatin on tyylirikko ja luultavasti aiheuttaa vielä vittumaista suhinaa. K&N vapaavirtauspaneelisuodatin sinne alkuperäiseen koteloon ja sille hyvä ilmaputkisto ulkoa. Minullakin oli joskus tuollainen tötterö, ei ole enää. Tarvittaessa 3 litraisen suodatinkotelo, jos niillä nyt jotain eroa on ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Samuli H
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1607
Liittynyt: Ti 18.11.2003 20:34
Paikkakunta: Muurame

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

veskola kirjoitti:Tuo tötterösuodatin on tyylirikko ja luultavasti aiheuttaa vielä vittumaista suhinaa. K&N vapaavirtauspaneelisuodatin sinne alkuperäiseen koteloon ja sille hyvä ilmaputkisto ulkoa. Minullakin oli joskus tuollainen tötterö, ei ole enää. Tarvittaessa 3 litraisen suodatinkotelo, jos niillä nyt jotain eroa on ?
Riittääkö sellainen paneelisuodatin 350hevosen tehoille?
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja veskola »

Mitä sillä on väliä, tyylihän se on tärkein...sitten se selviää kun menee penkkiin. En usko että on paljoa eroa tuon tötterön pinta-alan kanssa ja kaupanpäälle saa kunnollisen raitisilmanohjauksen.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Samuli H kirjoitti:
veskola kirjoitti:Tuo tötterösuodatin on tyylirikko ja luultavasti aiheuttaa vielä vittumaista suhinaa. K&N vapaavirtauspaneelisuodatin sinne alkuperäiseen koteloon ja sille hyvä ilmaputkisto ulkoa. Minullakin oli joskus tuollainen tötterö, ei ole enää. Tarvittaessa 3 litraisen suodatinkotelo, jos niillä nyt jotain eroa on ?
Riittääkö sellainen paneelisuodatin 350hevosen tehoille?
En pitänyt orkkis koteloa edes vaihtoehtona juuri siksi kun arvelin ettei voisi mitenkään riittää 400hv tehoille :roll:
Mutta katsellaan suodatinhommia tarkemmin sitten kun auto on toimintakunnossa ja turbon lokari paikoillaan, ei tuohon 80€ tötteröön maailma kaadu...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Tänään oli kusti polkaissut huohottimen öljynkeruusäiliön, siihen suodattimen ja Marteliuksen pinnoitteet!
Alkuviikoksi luvattiin vauhtipyörä ja paineasetelma että kyllä se tästä :thumbup:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Mersun oma kotelo ihan paska, ei piisaa ees kiusattuun 4 syl cdi, heitä olan yli mettää ja laita
Se thuuning putki tötterö, ni ei tarvi pelleillä
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

jeemu kirjoitti:Mersun oma kotelo ihan paska, ei piisaa ees kiusattuun 4 syl cdi, heitä olan yli mettää ja laita
Se thuuning putki tötterö, ni ei tarvi pelleillä
Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä vaikka tuo kartio ei varsinaisesti tyyliin sovikkaan!
Turha kai tällaista kokoonpanoa on rakentaa ottaakseen siitä ulos 200hv ja 300Nm ilmanputsarin ulkonäön takia :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Pakoputki heftailtuna kasaan, kuvat on huonoja mutta saa niistä osviittaa!

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Minusta eteenkin takavaimennin saatiin kyllä erittäis siististi piiloon, ulospäin ei näy mitään mikä juoruaisi virityksistä ja isosta putkesta :thumbup:
Putki menee niin lähellä pohjaa kun se voi mennä ilman että vastaa missään tilanteessa rakenteisiin, meinasi ensin tulla taka-akselin kohdalla virhe kun ei muistettu jättää tilaa isolle perälle mutta nyt sekin asia on korjattu!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Lipsanen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 504
Liittynyt: Ti 19.08.2008 15:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Lipsanen »

Mä olisin jättänyt ton yhdenvaimentimen pois mistä ei virtaa suoraan läpi :thumbup:
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Vastaa Viestiin