Eli moottori liikkuu paljon kun vaihde on D-asennossa ja jarruvasten painaa kaasua jonkinverran. Video: http://youtu.be/Xjy1ehadmjw
Osaatteko sanoa että onko kuljettajan puoleinen moottorin kumityyny viallinen vai onko normaalia?
Auton tiedot:
W204
Vm. 2008
7G automaatti
Ajettu 270 000km
Tuikutettu
v6 320cdi moottorin kumityynyt (om642)
v6 320cdi moottorin kumityynyt (om642)
W164 ML 320cdi käyttiksenä
R230 SL 55 AMG ~600hp
W114 ce250 museorekisterissä
Ex. W204 Avantgarde v6 320cdi -tuikutettu
R230 SL 55 AMG ~600hp
W114 ce250 museorekisterissä
Ex. W204 Avantgarde v6 320cdi -tuikutettu
Re: v6 320cdi moottorin kumityynyt (om642)
Omaani vaihdettiin kuskin puoleinen moottorin tyyny ja homma tuli kuntoon. Aiheutti kovaa jurinaa varsinkin p ja r -asennoissa.
MB w212
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
Re: v6 320cdi moottorin kumityynyt (om642)
XUH kirjoitti:Eli moottori liikkuu paljon kun vaihde on D-asennossa ja jarruvasten painaa kaasua jonkinverran. Video: http://youtu.be/Xjy1ehadmjw
Osaatteko sanoa että onko kuljettajan puoleinen moottorin kumityyny viallinen vai onko normaalia?
Auton tiedot:
W204
Vm. 2008
7G automaatti
Ajettu 270 000km
Tuikutettu
Sun moottorintyynyt näyttää suurinpiirtein tältä https://www.youtube.com/watch?v=u5H1uHMsytw
Kuskinpuoleinen on poikki. ja vänkärinpuoleinen on litistynyt
Re: v6 320cdi moottorin kumityynyt (om642)
Jurinasta P- ja N-nsennossa aloinki epäilemään kumityynyjä. Eli vaihtoon menee molemmat vai pelkkä kuljettajan puoli? Oliko vaihto isohomma? Kiitos vastauksista.
W164 ML 320cdi käyttiksenä
R230 SL 55 AMG ~600hp
W114 ce250 museorekisterissä
Ex. W204 Avantgarde v6 320cdi -tuikutettu
R230 SL 55 AMG ~600hp
W114 ce250 museorekisterissä
Ex. W204 Avantgarde v6 320cdi -tuikutettu
Re: v6 320cdi moottorin kumityynyt (om642)
En tiedä w204:sta...
Mutta w211:ssa kuskinpuoleisen mahtui vaihtamaan altapäin riisumatta mitään mutta vänkärin puolella joutuin ottamaan katin pois edestä. Tietenkin ilmanputsarin ja pohjamuovit piti ottaa alta pois.
Mahdollisesti w204:ssa motti on ahtaammin sovitettu.
Mutta w211:ssa kuskinpuoleisen mahtui vaihtamaan altapäin riisumatta mitään mutta vänkärin puolella joutuin ottamaan katin pois edestä. Tietenkin ilmanputsarin ja pohjamuovit piti ottaa alta pois.
Mahdollisesti w204:ssa motti on ahtaammin sovitettu.
Re: v6 320cdi moottorin kumityynyt (om642)
Näyttäisi olevan hyvin tilaa kuskin puolella. Onko osa numero: A 204 240 58 17 oikea kuljettajanpuolelle? Vin: WDD2040221A0379148
W164 ML 320cdi käyttiksenä
R230 SL 55 AMG ~600hp
W114 ce250 museorekisterissä
Ex. W204 Avantgarde v6 320cdi -tuikutettu
R230 SL 55 AMG ~600hp
W114 ce250 museorekisterissä
Ex. W204 Avantgarde v6 320cdi -tuikutettu
Re: v6 320cdi moottorin kumityynyt (om642)
Kahvimaan Autossa vaihtoivat, taisi olla osineen jotain reilun satasen. Ei olisi ollut iso homma itsekään vaihtaa mutta nosturi on varattuna harrasteauton entisöinnin vuoksi.XUH kirjoitti:Jurinasta P- ja N-nsennossa aloinki epäilemään kumityynyjä. Eli vaihtoon menee molemmat vai pelkkä kuljettajan puoli? Oliko vaihto isohomma? Kiitos vastauksista.
MB w212
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
Re: v6 320cdi moottorin kumityynyt (om642)
Päivitetäämpä tänne mitä tuli tehtyä. Molemman puolen kumityynyt olivat vuotaneet öljyt pois ja makasivat pohjassa. Osat hommasim alkuperäisenä saksasta 102e/kpl itse vaihto oli nope ja helppo homma max2h. Katinkaan irroitus ei ollut kummoinen homma. Merkkiliikkeen tarjous osista ja työstä oli 460e eli palkoille pääsee jos pystyy itse tekemään.
W164 ML 320cdi käyttiksenä
R230 SL 55 AMG ~600hp
W114 ce250 museorekisterissä
Ex. W204 Avantgarde v6 320cdi -tuikutettu
R230 SL 55 AMG ~600hp
W114 ce250 museorekisterissä
Ex. W204 Avantgarde v6 320cdi -tuikutettu