Madallus + sisäloksut, onnistuuko?
Madallus + sisäloksut, onnistuuko?
Elikkäs tarkotus olis laittaa toho omaan luultavasti Eibachin ~40mm madallus. Tuli kuitenkin laitettuu sisäloksut, et ´mahtaako onnistuu sillee ettei ottas kiinni poppilaitteiston ja matkustajien kans?
Kuviakin vois laittaa autosta, jos kiinostaa...
Kuviakin vois laittaa autosta, jos kiinostaa...
W639 "130Cdi" -07
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
Näin arvelinkin 225/45/17-renkaat kun on tulos. Tosin ovat tulossa luulavasti vasta ens kesäks
18"kin oon harkinnu. Onnistuisko muovia lämmittämällä ja taivuttamalla?
Tällähetkel 205/55/16-renkaat

Tällähetkel 205/55/16-renkaat
W639 "130Cdi" -07
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
W124 300TD -91
Ex:
W210 "Germanium" -01
W203 270T AMG Avantgarde -02
W124 200D -87
W124 250TD -94
W124 250D -94
Ittellä 205/50/16 kummit ja 30mm madallussatsi 2 kumeilla, ni ei raavi kíinni, paitsi kuralätkät tiukisa kurveisa/soraränneisä. Säästää autoo huomaattavasti kun antaa lokareiden olla...
S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
Hubimersu kirjoitti:Ittellä 205/50/16 kummit ja 30mm madallussatsi 2 kumeilla, ni ei raavi kíinni, paitsi kuralätkät tiukisa kurveisa/soraränneisä. Säästää autoo huomaattavasti kun antaa lokareiden olla...
juu, noi menee varmasti vielä, mutta että 225 ja -40 satsi, niin tiukkaa tekee...varsinkin kun eibachit on vielä sen verran "löysät"...
Meneeköhän 205/55/16 renkaat vielä alle toimivasti 30-35 mm madalluksella satakaksnelkussa? Eibachit on täälläkin ajatuksissa... Toimisivat varmaankin vielä vakioiskareilla?
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Sisälokarit
Vähän menee off-topic, mutta silti hiukan liittyy aiheeseen.
Eli itselläni on takana sisälokasuojat asennettu paikallisessa mb-huoltoon erikoistuneella korjaamolla. Ne ovat kuitenkin aika törkeän näköiset kun sisälokasuojan reuna tulee lokarin kaaren "päälle/alle siis" eli ulos päin näkyy lokarin kaaren alla sisälokarin reuna.
Onko jollain muullakin vastaavanlainen sätös? Onnistuuko reunan esim. taittamaan kuumailmapuhaltimen kanssa pokkauksen taakse piiloon?
Ja mahtumiseen sen verran että nämä sisäloksut raapivat nykyisillä renkailla (225/45/17") vain täydellä kuormalla kunnon kuopissa (vauhtia kunnolla) ja erittäin harvakseltaa (kerran tainnut ottaa kiinni). Madallusta ei autossa ole.
-Mikko-
Eli itselläni on takana sisälokasuojat asennettu paikallisessa mb-huoltoon erikoistuneella korjaamolla. Ne ovat kuitenkin aika törkeän näköiset kun sisälokasuojan reuna tulee lokarin kaaren "päälle/alle siis" eli ulos päin näkyy lokarin kaaren alla sisälokarin reuna.
Onko jollain muullakin vastaavanlainen sätös? Onnistuuko reunan esim. taittamaan kuumailmapuhaltimen kanssa pokkauksen taakse piiloon?
Ja mahtumiseen sen verran että nämä sisäloksut raapivat nykyisillä renkailla (225/45/17") vain täydellä kuormalla kunnon kuopissa (vauhtia kunnolla) ja erittäin harvakseltaa (kerran tainnut ottaa kiinni). Madallusta ei autossa ole.
-Mikko-
-MB SLK-
Tääläpäin kun nuo kadut ja muut kylänraitit on niin huonossa kunnossa ettei millään kivirekillä viitti ajella kun jo nytkin takahampaat kolisee asfalttiteillä
Kai takalokareitten reunat saa kantattua, mutta suojaako ne enää kaaria?

Kai takalokareitten reunat saa kantattua, mutta suojaako ne enää kaaria?
S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
Madallus+sisälokarit
Ostin vähän aikaa sitten w124:sen ja se on madallettu, ei sisälokareita. Tarkoitus on laittaa kori kuntoon ja samalla asentaa myös nämä kurasuojat. Tämä tarkoittanee sitä, että samalla vaihtuu eteen vakio- ja taakse kuormajouset. On tosiaa kivireki, kun ajelee kotikontujen niin "tasaisilla" teillä. Hyvähän tuo olisi noinkin, mutta kun ajattelee järjellä niin....
Re: Sisälokarit
[quote="ztn"]Vähän menee off-topic, mutta silti hiukan liittyy aiheeseen.
Eli itselläni on takana sisälokasuojat asennettu paikallisessa mb-huoltoon erikoistuneella korjaamolla. Ne ovat kuitenkin aika törkeän näköiset kun sisälokasuojan reuna tulee lokarin kaaren "päälle/alle siis" eli ulos päin näkyy lokarin kaaren alla sisälokarin reuna.
Toi ei välttämättä ole huono juttu sillä ainaskinW124:ssa sinne suojankaaren sisäpuolelle kerääntyy todella helposti ja paljon kuraa ja niitä on ikävää putsailla ja jos annat olla voi lopputuloksen arvata eli summa summarum itse ainakin tinkisin hieman siitä ulkonäöstä
Eli itselläni on takana sisälokasuojat asennettu paikallisessa mb-huoltoon erikoistuneella korjaamolla. Ne ovat kuitenkin aika törkeän näköiset kun sisälokasuojan reuna tulee lokarin kaaren "päälle/alle siis" eli ulos päin näkyy lokarin kaaren alla sisälokarin reuna.
Toi ei välttämättä ole huono juttu sillä ainaskinW124:ssa sinne suojankaaren sisäpuolelle kerääntyy todella helposti ja paljon kuraa ja niitä on ikävää putsailla ja jos annat olla voi lopputuloksen arvata eli summa summarum itse ainakin tinkisin hieman siitä ulkonäöstä
Re: Sisälokarit
ongelma poistuu kun pokkaa kaaren "reunat" yhteen ja vetää suojamömmöt siihen päälle,ei tarvista loksuille ja taas näyttää hyvällevesseli kirjoitti:Toi ei välttämättä ole huono juttu sillä ainaskinW124:ssa sinne suojankaaren sisäpuolelle kerääntyy todella helposti ja paljon kuraa ja niitä on ikävää putsailla ja jos annat olla voi lopputuloksen arvata eli summa summarum itse ainakin tinkisin hieman siitä ulkonäöstäEli itselläni on takana sisälokasuojat asennettu paikallisessa mb-huoltoon erikoistuneella korjaamolla. Ne ovat kuitenkin aika törkeän näköiset kun sisälokasuojan reuna tulee lokarin kaaren "päälle/alle siis" eli ulos päin näkyy lokarin kaaren alla sisälokarin reuna.

itellä on tosin leikellyt loksut ja pokatatut reunat=näyttää hyvällä + loksujen hyvät puolet
Re: Sisälokarit
minkä takia pitää tunkea jumalattomat kummit johonkin 200 riisseliin joka ei muutenkaan kulje mihinkään saati sitte joillakin 245-40-18 kummeilla.aivan naurettavan näköstä kun ensin ruuvataan madallussatsi alle ja sitte manataan kun kumit raapii pyöränkaareen.itellä oli aikoinaan w123 220 riisselis edes 205-55-15 ja takana 225-50-15 ja kyllä kulki kun huiput oli 110km/h.ja manattiin kun mihinkään ei päässy raapimatta pakaria katukiviin.nyt on alla 195-65-15 ja vakio jouset ja hyvin menee.
Re: Sisälokarit
kyllä 119hp 200D kulkee jo ihan kotitarpeiksi asti...madallus satsi on alla, eikä kyllä raavi mihinkään. Sun olis kannattanu asentaa pakoputki sillä tavalla ettei se roiku kuin mummon alkkarit siellä auton allasooppa kirjoitti:minkä takia pitää tunkea jumalattomat kummit johonkin 200 riisseliin joka ei muutenkaan kulje mihinkään saati sitte joillakin 245-40-18 kummeilla.aivan naurettavan näköstä kun ensin ruuvataan madallussatsi alle ja sitte manataan kun kumit raapii pyöränkaareen.itellä oli aikoinaan w123 220 riisselis edes 205-55-15 ja takana 225-50-15 ja kyllä kulki kun huiput oli 110km/h.ja manattiin kun mihinkään ei päässy raapimatta pakaria katukiviin.nyt on alla 195-65-15 ja vakio jouset ja hyvin menee.

kyllä se pakari oli/on kiinni alkuperäisissä kiinnikkeissä eikä roikkunu kuin.......ja kyllä noi kaikki riisselimersut on aivan mopoja kaikki vaikka oli minkäkokonen fööni/kone nokalla.pistäkää oikeenkokoset vanteet niin ei raavi kaarien reunoihin.äiteen w201 koppaseen oli entinen omistaja tunkenu w123sen 7*15" et 23 175-70-15 nastakumit ja raapihan ne.
no kyllä on matalla ollut sitten jos joka paikkaa raapiskyllä se pakari oli/on kiinni alkuperäisissä kiinnikkeissä eikä roikkunu kuin.......

ohhoh, taidat lentokoneella ajella ?ja kyllä noi kaikki riisselimersut on aivan mopoja kaikki vaikka oli minkäkokonen fööni/kone nokalla.
niinpä , ei mikään ihme että tuolla setillä raapis 201:ssä, noihan raapii jo vakio alustallakinpistäkää oikeenkokoset vanteet niin ei raavi kaarien reunoihin.
äiteen w201 koppaseen oli entinen omistaja tunkenu w123sen 7*15" et 23 175-70-15 nastakumit ja raapihan ne
no mege oli madallettu silloisen lain sallima määrä eli auton matalimmasta kohdasta(tässä tapauksessa palkista joka on öljypohjan takana edestäpäin katsottuna)maavara piti olla 8,5cm joka oli 10cm.konttorilla narisivat kun jarrurullille ajettaessa raapi mutta minkäs mahtoivat kun madallusvaraa oli vielä jäljellä.tämä siis 15" vanteilla.ja todellinen suihkumoottorihan tossa onkin 220d nuppistartilla ja huiput 125!.tohon madallushommaan kyllästyin kun talliin piti auto saada niin etupää tallin puolelle ja perä ilmaan ja lankut takapyörien alle,muuten jäi etummaisesta pöntöstä kiinni oven kynnykseen.ja talvella sai leikkiä lumiauraa.
heh, tiukat on varat, itellä oli yks talvi 9cm pintaan maavara, ja turussa päin pärjäsi oikein hyvin vielä. Totta että ottaa jossain asemilla kiinni jostain, mutta saisivat hieman päivittää nykyaikaisemmiksi niitä laitteitaansooppa kirjoitti:no mege oli madallettu silloisen lain sallima määrä eli auton matalimmasta kohdasta(tässä tapauksessa palkista joka on öljypohjan takana edestäpäin katsottuna)maavara piti olla 8,5cm joka oli 10cm.konttorilla narisivat kun jarrurullille ajettaessa raapi mutta minkäs mahtoivat kun madallusvaraa oli vielä jäljellä.tämä siis 15" vanteilla.ja todellinen suihkumoottorihan tossa onkin 220d nuppistartilla ja huiput 125!.tohon madallushommaan kyllästyin kun talliin piti auto saada niin etupää tallin puolelle ja perä ilmaan ja lankut takapyörien alle,muuten jäi etummaisesta pöntöstä kiinni oven kynnykseen.ja talvella sai leikkiä lumiauraa.
