En kyllä tiedä miten se toimii sitten reilusti matalimmilla paineillakaan, esim tuo 65 bar. Enkä kyllä muutenkaan noista tiedä mitään, tuleeko sieltä edes aina samaa painetta, vai onko se kierroksista kiinni.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Itellä olisi kyllä toi alkuperäinen 560 SECin pumppukin (82 bar), mutta sen virittäminen tonne on taas oma hommansa. Sitten mulla on vielä siinä se tasonsäätö sähläämässä, niin joku tandem-pumppu olisi paras ratkaisu itselle, mutta kattelin noita vanhempiakin tandem-pumppuja W124 korisesta ja niissäkin on ohjaustehostimelle sitten sama, kun sulla eli 110 bar. Tasonsäädölle niissä olisi samat paineet, kun alkuperäsellä SECin pumpulla, joka on ollut nokka-akselinpäässä. Sekin löytyisi, mutta mitenhän sen nyt saisi toimimaan. No se omista ongelmistani.
Seurataan mitä keksit tuohon ohjaustehostin hommaan
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)