En kyllä tiedä miten se toimii sitten reilusti matalimmilla paineillakaan, esim tuo 65 bar. Enkä kyllä muutenkaan noista tiedä mitään, tuleeko sieltä edes aina samaa painetta, vai onko se kierroksista kiinni.

Itellä olisi kyllä toi alkuperäinen 560 SECin pumppukin (82 bar), mutta sen virittäminen tonne on taas oma hommansa. Sitten mulla on vielä siinä se tasonsäätö sähläämässä, niin joku tandem-pumppu olisi paras ratkaisu itselle, mutta kattelin noita vanhempiakin tandem-pumppuja W124 korisesta ja niissäkin on ohjaustehostimelle sitten sama, kun sulla eli 110 bar. Tasonsäädölle niissä olisi samat paineet, kun alkuperäsellä SECin pumpulla, joka on ollut nokka-akselinpäässä. Sekin löytyisi, mutta mitenhän sen nyt saisi toimimaan. No se omista ongelmistani.
Seurataan mitä keksit tuohon ohjaustehostin hommaan
