Maunu kirjoitti:Nättiä nättiä. Laitappa vielä takaapäin kuva pestystä autosta

Mistä hommasit kalvot?
Siihen lämppäriin liittyen: miten sisätilapistokkeesi on kiinni ja mitä kautta sait johdot kulkemaan? Omassa kaarassa on apukuskin lattiatasossa vasemmalla puolella yhdellä ruuvilla oleva luukku (näyttää ilmanvaihtoluukulta). Voikohan siihen soveltaa jonkun kiinnikkeen pistokkeelle ja laittaa johdot sitä kautta läpi?
Ensi viikolla on tarkoitus viedä rojekti loppuun ni silloin kerkiää tutkimaan, mutta etukäteen näitä kysymyksiä hyvä viljellä
Ja vielä omasta mesestä näytekappale

Saksassa otettu huhtikuun lopulla
Kalvot on suoraan paikallisesta honkkarista eli M+:ssaa ovat merkiltään, sitä olen aina näissä hommissa käyttänyt ja olen ollut ihan tyytyväinen, ei ainakan ole kallista 13e rulla
Ja lämppärin pistokkeesta ei ole kuvaa, kun sellaista ei siis vielä ole

Tarkoitus on siis itsekin vasta asentaa se mutta pelkääjän jalkotilaan oikeeseen sivupaneeliin se varmaan kiinnitetään

Ja siellä pelkäänjän puolella pitäisi olla läpivienti, ainakin vanhemmissa koreissa on siellä läpivienti josta menee mm. alipaineletkuja läpi sieltä itsellä on kaikissa mennyt tähän asti
Ja hieno tuo sinunkin väyrysesi on!
Tässä viikon aikana on tullut tehtyä vähän kaiken näköistä autoille, viime viikonloppuna tehtiin isäni kanssa uusi kulma äitini Väykkyyn kun joku on siihen peruuttanut kuorma-autolla päin( vissiinkin) ja peltiseppiä emme ole eikä nyt haettu ihan priimaa, tai siis sellaista tehtaaltatullutta lookia toki parhaamme teimme ja onnistuttiinkin ihan hyvin omaan makuun tässä vähän kuvaa opeaatiosta

Kulma on siis valimistettu lasikuitukitistä.
Ja tälläinen siitä tuli, kuvasta voi havaita että pieniä virheitä pinnassa on mutta mielestäni aika hyvä kun ottaa huomioon että on tehty pihalla kahdessa päivässä

Ja kiirettä piti kun iltaisin tuleen aina tuo kaste tähän vuoden aikaan

mielipiteitä voi kertoa, en ole ammattilainen huomioikaa se kuitenkin
Ja tälläviikolla olen oman autoni pintapeltien ruosteet korjannut tässä viikolla, ei nekään ammatti jälkeä ole mutta kelpaavat minulle 19 vuotta vanhaan autoon

Maalit on paukkupullosta mutta on ihan liikkeestä haettu kyljestä sävy koneella ottaen eli ei mitään mastonia sentään käytetty kumpaakaan autoon, äitin autosta pitäs vielä kaaria puhdistella joku päivä ja oma auto myllyttää jotta sumurajat saa pois

Olisihan tuossa vielä pihalla yksi W124 johon tarttis kans tehtä pientä fiksiä, tää on mersuperheen arkea

Kuvia tästä minun autoon kohdistuvasta työstä ei ole mutta pestystä autosta ennen urakkaa löytyy ja laitan ne tähän seuraavaksi

Avantgarde-maskia se huutaa keulalle ja toinen umpio otti pesussa vettä eikä ole vieläkään tullut pois(viikossa)

Mut tarkemmin kun katoin on jotkut Depot noikin eli jotain tarviketta, pitää perehtyä joku ilta tuohonkin

Huomaa tallin seinällä oleva kyltti

Mun ja äitin väyryset vierekkäin
Mutta mutta pitää palailla taas kun tulee taas jotain "jännittävää" tehtyä