arska10 kirjoitti:Silloin voi käydä näin. Ei kait sulla ollut avaimet vielä virta lukossa
Ei voi muistaa mitenkään. Turha tuota jahkailla enää.
Mutta vois nyt kerrata ohjeet jos joskus vielä joutuu vaihtamaan akun tai irrottamaan. Avaimet pois virtalukosta ja odotellaan 30min vai mitenkä?
Kyllä on niin jännä miten erilainen tuo vaihteisto on nyt, kun tosiaan lukitsee sen turbiinin... Eipä se tainnu mitenkään erikoisen hyvässä kunnossa olla sillon 1,5 vuotta sitten ostaessa mutta, koska kokemus automaattilaatikoista(ja varsinkin MB CDI) oli aika olematon niin empä osannut tulkita laatikon toimintaa. Tosin nytten kun mietin, koeajoin yhteensä 4kpl w203, 200CDI, 220CDI, 220CDI ja tämä omani 270CDI. Yks facelift -05 200 CDI oli yllättävän ripeän oloinen ja myyjä vakuutti että se on vakio. Ja se oli kaikista autoista vähiten ajettu... Ehkä se oli sitten ainoa missä vaihteisto oli loistokunnossa. Toki olen ymmärtänyt foorumilla että 270CDI:n vaihteiston Turbiinin lukitus on melko erilainen vs 200/220CDI.
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Paljon on kertynyt tämän auton kanssa kokemusta, vioista sekä varusteiden/ominaisuuksien puuttumisesta. Tiedän seuraavaa autoa ostaessani että millaisiin asioihin kiinnittää huomioita ja säästää semmoseen budjettiin että saa kaikki mieleiset varusteet eikä yritä niitä onnettomasti itse asennella, ostaa kalliilla jälkikäteen ja huonolaatuisesti.