moro...tota 300:sta kupeeta on koeajanut, mutta enemmän kokemuksia mulla on tästä nykyisestä 230ce:stä (10/90), jolla nyt oon rullanut bout 50tkm...ainakin tässä on suuri osa kulutus tavaraa samat kuin ihan neliovisessa....oon siihen vaihtanut takapöntön,alapallot eteen, jotain poikkitaistukia ym. ja ne tais ainakin olla ihan samat sedanissa....
(ainakin myyjä on todennut: "se on hyvä, että cupeessa ja sedanissa on samoja palikoita reilusti, ni pysyy osien hinnat kohtuudessa"..)
erään paljon mekkereitä korjanneen mersumiehen puhetta: "300 peruskone on huomattavasti kestävämpi kuin 24venttiilinen malli, jonka kone vaatii remonttia paljon aikaisemmin...muutenkin sen kanssa on enemmän ongelmia"...ajomeluun vaikuttavana asiana voi tietenkin pitään sitä, että fönäreiden välissä ei oo palkkia, eli kaikki sen alueen stefat on hyvä pitää kondiksessa...mun mielestä ajomelu ei hirveen kova oo, tosin siihen voi vaikuttaa se, että mä tykkään musiikista

....tosiaan jarruista vielä; muistaakseni nekin on samat sedanissa..iskareista epäilisin samaa, mutta en tiedä.
Toki te kaikki mersumiehinä tiedätte autoista vaikka mitä, mutta yks juttu mikä on säästänyt multa ja aikoinaan faijalta (300sl) pitkän pennin on autotohtori...ne löytää sieltä ihme vikoja ja jos vesitilaan esim. on pakokaasuja karannut pikkasen (kansipahvi menossa) ni mittarit kertoo...

-> hintaa alas
niin ja kromilistat mulla ainakin on, sitä milloin ne tuli en tiedä...eiks pidemmät takapuskurit tullut joskus 93?....