Vaihtoehtoja on mutta kaksoismassojen kestävyydestä ei ole "varmaa" tietoa joten kertokaapa missä olette kovia billet vauhtiksia teettäneet ja millä levyllä/asetelmalla olette saaneet toimimaan ST käytössä?
~380-400hv ja 500-550Nm pitäisi kestää!

Tai sitten voi selvittää asian mittaamalla ja laskemalla.MarkusJVainio kirjoitti:Jos haluaa pitää sen vakio työsylinterin nimelkein kokeilemalla selviää.
Miten kukin asiansa haluaa hoitaa.tomant kirjoitti:Tai sitten voi selvittää asian mittaamalla ja laskemalla.MarkusJVainio kirjoitti:Jos haluaa pitää sen vakio työsylinterin nimelkein kokeilemalla selviää.
tomant
Voisitko antaa tarkempia ohjeita mittaamiseen ja laskemiseen?tomant kirjoitti:Tai sitten voi selvittää asian mittaamalla ja laskemalla.MarkusJVainio kirjoitti:Jos haluaa pitää sen vakio työsylinterin nimelkein kokeilemalla selviää.
tomant
Mittasin koneen ja laatikon saumakohdasta lukien vauhtipyörän paksuuden, kitkapinnan sijainnin, asetelman paksuuden ja sen jousien sijainnin, painelaakerin liikkeen ja kaiken muun mahdollisen. Sachs Racingiltä sain uuden asetelman mitat ja liikevarat ja näiden avulla laskin tarvittavan painelaakerin uuden sijainnin. Mittauksessa käytin timpurinsahan selkää ja mauseria, kun hienompia laitteita ei ollut, mutta mittaustarkkuus riitti mainiosti. Painelaakeria siirsin muuttamalla siirtohaarukan kiinnitystä ja muuttamalla Mersun oman työsylinterin männän pituutta.Jube kirjoitti:Voisitko antaa tarkempia ohjeita mittaamiseen ja laskemiseen?tomant kirjoitti:Tai sitten voi selvittää asian mittaamalla ja laskemalla.MarkusJVainio kirjoitti:Jos haluaa pitää sen vakio työsylinterin nimelkein kokeilemalla selviää.
tomant
Alkaa jo tuntua koko projekti siltä kun laatikkoa ja ahdinta lukuunottamatta kaikki on "ylimitoitettua" että pitääkö se hommata samaan kuumaan hx40 super #14 pakopesällä
Vai hommaisitko master power ahtimen jeemulta tarvikemotista.Jube kirjoitti: Alkaa jo tuntua koko projekti siltä kun laatikkoa ja ahdinta lukuunottamatta kaikki on "ylimitoitettua" että pitääkö se hommata samaan kuumaan hx40 super #14 pakopesällä
Riippuu halkaisijasta, cdi Sprintterissä on 240mm ja vanhemmissa 250mmjames96 kirjoitti:Minkä sprinnterin asetelmaa noissa virivehkeissä on käytetty? Ite koitin ettiä tietoo mut sain vaan pääni kipeeks