Kyllä!james96 kirjoitti:Siis molempia on patentoitu om601:sen vauhtipyörään?
Jos tarvit vauhtipyörää aihioksi niin löytyy...
Kyllä!james96 kirjoitti:Siis molempia on patentoitu om601:sen vauhtipyörään?
Ihan yhtä "kova" homma on sovittaa kuin SRE, limpun joutuu koneistamaan jokatapauksessa!james96 kirjoitti:Sitä sprintterin kytkintä himoitsen sen takia ku sen kai saa ilman mitään erikoisempia vehkeitä sovitettua... Hyvä tässä samalla opiskella kun rakentaa
Tarvikemotista saa massalevyjä mutta sorvi täytyy olla että saat limpun koneistettua!james96 kirjoitti:Oon siitä vittumaine et haluisin tehä itte mahollisimman paljon niin en viittis vierä koneistamolle turhaan![]()
Oon kallistumassa tohon SACHS SRE 765 asetelmaan, mut mistä löydän 240mm massalevyn?
Tasapainotus koneistuksen jälkeen ei ole pahitteeksi.Jube kirjoitti:...Käytännössä homma menee niin että 200d vauhtis sorviin, tasaiseksi, jako ja kierteet asetelmalle ---> Kovaa ajoa
Totta puhut ja silloin pitää ensiksi tasapainottaa kampura, sitten kampura vauhtipyörän kanssa ja lopuksi vielä molemmat kytkinasetelman kanssa.Jube kirjoitti:Aika harvoinpa nuo pelkät limput on tasapainotettuja edes koneistamolta ostettuna, kampuran kanssahan se pitää pakettina tasapainottaa jos oikeasti hyvän haluaa