Ja huomaa: kattoluukku R113:n kovassa katossa. Steenbuckilla oli aikoinaan tuollainen kaupan, oli maininta että 15 kpl tms. tehty.karra kirjoitti:280 SL 6.3:
http://www.w194.com/280sl-supercar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Erkki-sedällä sormet pelissä
Waxenberger: aika kultaa muistot?
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Löytyi vielä yksi Waxe-artikkeli:
http://www.stadin-raggarit.com/v8magazi ... tokisa.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stadin-raggarit.com/v8magazi ... tokisa.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Tosiaan kuten "mersu pääsi juttuun" -topikissa muistuttettiin niin Waxe oli Teknavissa Markku Alenin koeajettavana.
http://www.katsomo.fi/?progId=390212" onclick="window.open(this.href);return false;
Pari asiaa särähti korvaani eli se että Alen kutsui waxea kuussataseksi sekä se että hän mainitsi Mikkolan ja Waldegaardin ajaneen viissatasilla SEL mersuilla (tai sitten kuulin väärin...).
Se on sitten oma väittelynsä kuinka monta waxea oli tehty
http://www.katsomo.fi/?progId=390212" onclick="window.open(this.href);return false;
Pari asiaa särähti korvaani eli se että Alen kutsui waxea kuussataseksi sekä se että hän mainitsi Mikkolan ja Waldegaardin ajaneen viissatasilla SEL mersuilla (tai sitten kuulin väärin...).
Se on sitten oma väittelynsä kuinka monta waxea oli tehty

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Minä taas kuulin Alenin sanoneen SCL mersuilla ilmeisesti haki SLC mersua vanhalla miehellä muisti tempuileekarra kirjoitti:Tosiaan kuten "mersu pääsi juttuun" -topikissa muistuttettiin niin Waxe oli Teknavissa Markku Alenin koeajettavana.
http://www.katsomo.fi/?progId=390212" onclick="window.open(this.href);return false;
Pari asiaa särähti korvaani eli se että Alen kutsui waxea kuussataseksi sekä se että hän mainitsi Mikkolan ja Waldegaardin ajaneen viissatasilla SEL mersuilla (tai sitten kuulin väärin...).
Se on sitten oma väittelynsä kuinka monta waxea oli tehty

Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Aleenin murteella sanoi kait että ess-ee-äl eli joko SCL tai SELslk203k kirjoitti:Minä taas kuulin Alenin sanoneen SCL mersuilla ilmeisesti haki SLC mersua vanhalla miehellä muisti tempuilee

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Katsoin kyseisen kohdan uudelleen kyllä Alen sanoi SELkarra kirjoitti:Aleenin murteella sanoi kait että ess-ee-äl eli joko SCL tai SELslk203k kirjoitti:Minä taas kuulin Alenin sanoneen SCL mersuilla ilmeisesti haki SLC mersua vanhalla miehellä muisti tempuilee

Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?


- AP-race/lake
- Mersumies
- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Hienot oli kaarat äijillä. 

Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Tästä asiasta lienee keskusteltu tälläkin foorumilla aiemminkin, omien muistikuvien mukaan 70-/80-lukujen vaihteesta MB:n talli ajatti aavikko- ja kestävyysralleissa aluksi 280E (W123) ja 450SLC (C107) malleja, myöhemmin coupé muuttui ensin 450SLC 5.0 malliksi ja sittemmin nimi muuttui vielä 500SLC:ksi vaikka auto oli käytännössä sama. Mikkola taisi ajaa kaikilla näillä SLC-variaatioilla. 500SL (R107) mallikin tehtiin ralliautoksi mutta 1981 MB vetäytyi ralleista ja tällä ei taittu ehtiä montaa rallia ajaa. Olis kyllä ollut hieno nähdä 500 SEL -malli ralliversiona...karra kirjoitti:Pari asiaa särähti korvaani eli se että Alen... ...mainitsi Mikkolan ja Waldegaardin ajaneen viissatasilla SEL mersuilla (tai sitten kuulin väärin...).

ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Ihan taas offtopic: Melkein, muttei ihan. Noissa oli sentään eri moottori ja eri vaihteisto. 450 SLC 5.0:ssa oli valurautamoottorista kehitetty alumiinilohko 97x85-5025 CM3, jossa oli vielä sama erillinen laippa vaihteiston kiinitykseen, kuin valurautamoottorissa. Vaihteistona oli vanhempi kolmivaihteinen 722. automaattivaihteisto. Tämä konstruktio oli käytössä vain vuoden ja ainoastaa 450 SLC 5.0:ssa. 500 SLC:ssä oli uudempi jatkokehitetty lohko jossa ei enää ollut erillistä kiinnityslevyä ja männänhalkaisija olivat muuttuneet. 96.5x85-4973 CM3. Vaihteistona uudempi nelivaihteinen automaatti. Tätä yhdistelmää sitten käytettiin aina vuoteen -91 eri Mercedes malleissa.450SLC 5.0 malliksi ja sittemmin nimi muuttui vielä 500SLC:ksi vaikka auto oli käytännössä sama.
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Kiitti tarkennuksesta unski...
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Tässä taitaa olla vielä yksi ennen näkemätön kuva punaisesta AMG mersusta:


1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Jälleen yksi punapossu-toisinto tarjolla: http://www.classicdigest.com/cars/merce ... w109/31892" onclick="window.open(this.href);return false;


Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Tässä harvinainen kuvalöytö:


1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Onko tietoa mistä tapahtumasta on kyse?karra kirjoitti:Tässä harvinainen kuvalöytö:
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
M100 foorumilta bongasin ja ei oltu kerrottu mistä kuva on, vuodelta 1972 tai sen jälkeen kun se punainen Rote Sau oli maalattu keltaiseksi. 1971 Spassa se oli siis punainen vielä.Efraim kirjoitti:Onko tietoa mistä tapahtumasta on kyse?karra kirjoitti:Tässä harvinainen kuvalöytö:
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Täälä on Waxe ja wanhoja AMG kuvia: https://www.facebook.com/Rote-Sau-Holla ... 814971008/" onclick="window.open(this.href);return false;
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Erich Waxenberger 1931 - 2017, kuulemma.
RIP Wax'l
RIP Wax'l
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Sunnuntain aamulehdessä juttu Lahtisen waxenbergistä
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
https://www.aamulehti.fi/uutiset/kangas ... 201084462/" onclick="window.open(this.href);return false;
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Vuodesta toiseen samaa hömppää kirjoitetaan tuosta Mersun ostoyrityksistä jota ei sitten koskaan voida todistaa paikkaansapitäväksi. Eiköhän semmoisesta jäisi jokunen sähköpostiviesti tai kirje talteen jos Mersu on tuota yrittänyt ostaa omaan museoonsa. Tai sitten ketään ei kiinnosta enää koko auto (niin hieno kuin se onkin) kun auton omistajalla tuntuu nousseen pissa päähän ettei kenelläkään muka olisi rahaa ostaa tuota 

"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Jos Jepen talous on kunnossa niin miksi myisi, tuohan on kuin sukutila tai synnyinkotiHage kirjoitti:Vuodesta toiseen samaa hömppää kirjoitetaan tuosta Mersun ostoyrityksistä jota ei sitten koskaan voida todistaa paikkaansapitäväksi. Eiköhän semmoisesta jäisi jokunen sähköpostiviesti tai kirje talteen jos Mersu on tuota yrittänyt ostaa omaan museoonsa. Tai sitten ketään ei kiinnosta enää koko auto (niin hieno kuin se onkin) kun auton omistajalla tuntuu nousseen pissa päähän ettei kenelläkään muka olisi rahaa ostaa tuota

Kun myin ex-tepponummisen 280 se coupen ostaja sanoi et onko 6.3 myynnissä, sanoin että ei. Viime jouluna puualan yrittäjä kävi katsoos 6.9 mersuani ja kysyi että onko viereinen 6.3 myytävänä, vastasin että ei. Ne ei sitten olleet oikeita ostajia kun ei tarjonneet mitään

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Onhan tuo Lahtisen Mersu harvinainen auto ja kyselyt ovat varmaankin aitoja. Nykyään kun oikein tehdyn replikankin hinnat alkaa yli 200000€:stä. Aikanaan autoa tuli kansainvälisten autolehtien toimittajat Suomeen vartavasten katsomaan.
Sinänsä ainoastaan harmittaa, kun lehtien jutut on hyvin epätarkkoja. Tuohan ei oikeastaan ole oikeastaan oikea Waxenberg, vaan hiukan ns. aitojen kisa-autojen rakentamisen jälkeen tehtaalta tilattu ”kopio”. Tarinan mukaan Lahtinen oli ”kävellyt” tehtaalle rahatukun kanssa ja ilmoittanut haluavansa samanlaisen. Levikkeet, alusta ja kaaret on tehtaalla tehty samoista osiata kuin kisa-autot. Moottori on vakio johon on tehtaalla pistetty tiukemmat nokat ja peltisarjat. Lahtisen autossa on 6.3 litrainen 320hp, kun viimeisissä kisa-autoissa oli ylikokoon porattu 6.8 josta irtosi 550 hp. Tehdas ei halunnut antaa Lahtiselle kisamoottoria, vaan tarinan mukaan hiukan piristetty vakio riitti Suomen olemattomille kilparadoille. Alusta ja voimansiirto on sama kuin kisa-autoissa. Silti Lahtisen Mersu on lähimpänä oikeaa, mitä tällä hetkellä voi saada.
Timppa
Sinänsä ainoastaan harmittaa, kun lehtien jutut on hyvin epätarkkoja. Tuohan ei oikeastaan ole oikeastaan oikea Waxenberg, vaan hiukan ns. aitojen kisa-autojen rakentamisen jälkeen tehtaalta tilattu ”kopio”. Tarinan mukaan Lahtinen oli ”kävellyt” tehtaalle rahatukun kanssa ja ilmoittanut haluavansa samanlaisen. Levikkeet, alusta ja kaaret on tehtaalla tehty samoista osiata kuin kisa-autot. Moottori on vakio johon on tehtaalla pistetty tiukemmat nokat ja peltisarjat. Lahtisen autossa on 6.3 litrainen 320hp, kun viimeisissä kisa-autoissa oli ylikokoon porattu 6.8 josta irtosi 550 hp. Tehdas ei halunnut antaa Lahtiselle kisamoottoria, vaan tarinan mukaan hiukan piristetty vakio riitti Suomen olemattomille kilparadoille. Alusta ja voimansiirto on sama kuin kisa-autoissa. Silti Lahtisen Mersu on lähimpänä oikeaa, mitä tällä hetkellä voi saada.
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
-
- Mersumies
- Viestit: 3096
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Onko sillä oikeastaan edes merkitystä kuinka faktaa tuo tarina Lahtisen Waxesta on? Legenda autosta on elänyt jo kymmeniä vuosia ja mielestäni sen voi antaa jatkua edelleen. Joka tapauksessa upea kappale suomalaista autoilun historiaa.
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Enhän minäkään tuommoista myisi jos omistaisin, mutta jotenkin on vaan alkanut tympimään aina sama tarina esim. tästä Waxesta kuinka sitä ei myydä. Luulisi Lahtisenkin jo kyllästyneen jankkaamaan aina samaa lehdistölle että kenelläkään ei ole semmoisia rahoja että voisi tämän ostaa. En tosin tiedä pyörittääkö lehdet samoja siteerauksia vuodesta toiseen mutta jotenkin en usko sitä, ei media saisi samaa tarinaa kierrättää joka kerta. Mun mielestä lehdet voisi keskittyä enemmän auton teknisiin tietoihin, sen historiikkiin ja ehkä jopa saada auto useammin radalle näytösajoon.
Olin myös kirjoittamassa tähän paljon muustakin mutta seuraavassa miitissä olisi varmaan tullut turpaan
Anteeksi.
Jatkakaa hyvää keskustelua upeasta autosta, tästä eteenpäin olen pelkkänä oppilaana
Olin myös kirjoittamassa tähän paljon muustakin mutta seuraavassa miitissä olisi varmaan tullut turpaan

Anteeksi.
Jatkakaa hyvää keskustelua upeasta autosta, tästä eteenpäin olen pelkkänä oppilaana

"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
Minua ihmettyttää Suomalainen ajatusmaailma, että kaikki pitäisi aina myydä, jos sillä ei juuri nyt ole ajoa tai käyttöä. Ikään kuin olisi jotenkin väärin säilyttää jotain itselleen tärkeää ihan vain omaksi ilokseen.
Varmasti moni autojen harrastaja on törmännyt ostoyrityksiin perusteltuna: ethän sinä sillä edes aja. Itse ainakin hilloan monenlaisia autoja tallit piukassa, Mersuja ja muitakin, vaikka niille tulee hyvin vähän kilsoja vuodessa. Ei mitn järkeä, mutta harvassa harrastuksessa on.
Varmastikin lehtitoimittajat kysyy Lahtiselta aina onko auto jo myynnissä ja kaveri kyllästyksissään läväyttää aina saman vastauksen.
Suomessa on säilynyt kyllä ihmeellisiä autoja ja tämä on ehdottomasti yksi niistä.
Varmasti moni autojen harrastaja on törmännyt ostoyrityksiin perusteltuna: ethän sinä sillä edes aja. Itse ainakin hilloan monenlaisia autoja tallit piukassa, Mersuja ja muitakin, vaikka niille tulee hyvin vähän kilsoja vuodessa. Ei mitn järkeä, mutta harvassa harrastuksessa on.
Varmastikin lehtitoimittajat kysyy Lahtiselta aina onko auto jo myynnissä ja kaveri kyllästyksissään läväyttää aina saman vastauksen.

Suomessa on säilynyt kyllä ihmeellisiä autoja ja tämä on ehdottomasti yksi niistä.

Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
https://www.automotiverarebirds.com/sin ... rs-Express" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuollainen detaljeilla höystetty tarina löytyi vahingossa.
Tuollainen detaljeilla höystetty tarina löytyi vahingossa.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s9UkAq94 ... GzB3nnf-uo[/youtube]
Oliko tämä ollut jo täällä?
Oliko tämä ollut jo täällä?
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Waxenberger: aika kultaa muistot?
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224