Niin, Karran linkittämässä ohjeessa näkyy tuommoinen kierrettävä tulppa, jonka tilalle lohkolämmitin asennetaan. Niitä ei ole kuin yksi lohkossa; muut tulpat on lyöty paikalleen. Eli kun sieltä (tuon linkin kertoman tiedon perusteella) kulkusuunnassa moottorin oikealta puolelta löytää tulpan, jonka keskelle on muotoiltu kuuskanttinen muoto, niin siinä on se paikka.
Ja... se tulppa ei sitten yleensä kovin helposti aukea. Ainakin Defalla on olemassa siihen hommaan oma erikoistyökalusa, ja jos ei sitä halua hankkia, niin monet kuulemma ovat kuumentamalla saaneet tulpan liikkeelle. Itse omasta E 300 DT:stä avasin sen ilman kuumentamista ja ilman erikoistyökaluja. Piti hajottaa tuhannen romuksi koko tulppa, ja siinä oli kauhea homma. Ja hyvät mahdollisuudet saada rikottua myös lohkon puolen tiivistepintaa - en suosittele sitä vaihtoehtoa.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09