

Semmonen seikka vielä että tähän on joku laittanut sähköisen siirtopumpun. ja se käsipumppu zydeemi on ohitettu kokonaan.
jos ei kukaa nyt äkkisältää keksi missä vois olla vika nii alan vaihtaa toista konetta siihen sitten

Okei. meinaatko että venttiilit jäis kantaa ja täten ei syntyisi tarpeeksi puristusta syttyäkseen?dealer kirjoitti:Venttiilivälysten tarkastusta tällekin suositellaan....
Dieseli vaatii tiiviit palotilat, ennenkuin polttoaine syttyy.Pultsi- kirjoitti:Okei. meinaatko että venttiilit jäis kantaa ja täten ei syntyisi tarpeeksi puristusta syttyäkseen?dealer kirjoitti:Venttiilivälysten tarkastusta tällekin suositellaan....
Venttiilivälyksen tarkastus ja säätö on helppo toimenpide, joten tutki ne ensin.Pultsi- kirjoitti:"Dieseli vaatii tiiviit palotilat, ennenkuin polttoaine syttyy."
Juu onhan se tiedossaNyt ei oikein ajatus kulje, joten tulee noita tyhmiä kysymyksiä.. Mutta tosiaan niin onko yleinen ongelma näissä että jäis venttiilit kantamaan?
Kipsu kirjoitti:Voi hitto.. Hieno auto. Onko oikeen tieliikennekäytössä?
Laita tänne sitten myyntiin kun kyllästyt
Venttiilin yläpää näyti melko kolhiintuneelta, ja kierteet oli korkannu ainakin muttereista. mut täytyypä vielä tutkailla tarkemminatlas kirjoitti:Jos venttiili ei ole vääntynyt niin kasaat vain sen nykyisen kondikseen sieltä venttiilikoneistosta.
tossahan taitaa olla suoraan venttiilit mäntään nähden eli se särkee jotain muuta mutta vena voi jäädä ehjäksi.
Jos venajousi on ehjä ja venttiili jäi ylös mutta nokka ei liikuttanut sitä niin sekin on ehjä..laittaa vain ton seuraajan/nostajan mikä oli rikki.