Elikkä C220 kiisseli mersussa puhallin temppuilee, sisältä lämpimässä asennossa puhaltaa toiselta puolelta haaleaa ja toiselta kylmää, närhen pallit purettu ja puhisteltu, lopuksi otettu kokonaan pois sisuskalut että tulisi kokoajan lämmintä, vähän lämpimämpää tulee mutta ei paljoa. Närhen palleille (venttiileille) menevä letku lohkosta jostain syystä kylmä(?), joka voisi vaikuttaa puhaltimen lämpöihin? Myös hyttiin menevät letkut viileitä. Onko muilla ollu ongelmia että lohkosta tuleva letku olis kylmä? Koneen lämpötila kumminkin 80astetta ja ylä- sekä alavesi letku kumpikin kuumia, samoin paisuntasäiliön letku.

Pitääkö alkaa letkukikkoja väsätä vai onko jokun järkeen käypä ratkasu? Nestettä on ja lämpöjä tarpeeksi. Ei kummene paljoa vaikka antaa kierroksia. Kiitoksia etukäteen
