300 TE 4Matic ostopohdiskelua (jaettu)
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Moi!
Oon menossa huomenna ostoksille. Kiikarissa olisi ketjun aloittajan otsikon mukainen auto 1989, mutta farkku.
Juuri katsastettu, katsastuksessa huomautus moottorin öljyvuodosta. Ajettu 380 tkm, rekisteröity pakettiautoksi. Tarkoitus olisi ostaa kakkosautoksi. Lopullinen hinta ei vielä tiedossa, kun ei ole pyyntihintaakaan.
Mitähän tuosta kannattaisi tsekata?
Itse en osaa tuota juuri korjailla, joten onko älytön ostos?
Oon menossa huomenna ostoksille. Kiikarissa olisi ketjun aloittajan otsikon mukainen auto 1989, mutta farkku.
Juuri katsastettu, katsastuksessa huomautus moottorin öljyvuodosta. Ajettu 380 tkm, rekisteröity pakettiautoksi. Tarkoitus olisi ostaa kakkosautoksi. Lopullinen hinta ei vielä tiedossa, kun ei ole pyyntihintaakaan.
Mitähän tuosta kannattaisi tsekata?
Itse en osaa tuota juuri korjailla, joten onko älytön ostos?
W123 200 -84
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
rikugien kirjoitti:Moi!
Oon menossa huomenna ostoksille. Kiikarissa olisi ketjun aloittajan otsikon mukainen auto 1989, mutta farkku.
Juuri katsastettu, katsastuksessa huomautus moottorin öljyvuodosta. Ajettu 380 tkm, rekisteröity pakettiautoksi. Tarkoitus olisi ostaa kakkosautoksi. Lopullinen hinta ei vielä tiedossa, kun ei ole pyyntihintaakaan.
Mitähän tuosta kannattaisi tsekata?
Itse en osaa tuota juuri korjailla, joten onko älytön ostos?
Kyllä autokaupoille kannattaisi ottaa ko. auton tuntijan. En ostaisi ko. autoa jos ei ole osaamista auton korjaamisesta.
Mahtava pelihän ko. auto on jos on kunnossa.
+358 18B8FE99
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Auto on 400 km päässä, joten se asiantuntijan mukaantulo ei onnistu. Käyn katsomassa työreissun yhteydessä.J.Kulmala kirjoitti:rikugien kirjoitti:Moi!
Oon menossa huomenna ostoksille. Kiikarissa olisi ketjun aloittajan otsikon mukainen auto 1989, mutta farkku.
Juuri katsastettu, katsastuksessa huomautus moottorin öljyvuodosta. Ajettu 380 tkm, rekisteröity pakettiautoksi. Tarkoitus olisi ostaa kakkosautoksi. Lopullinen hinta ei vielä tiedossa, kun ei ole pyyntihintaakaan.
Mitähän tuosta kannattaisi tsekata?
Itse en osaa tuota juuri korjailla, joten onko älytön ostos?
Kyllä autokaupoille kannattaisi ottaa ko. auton tuntijan. En ostaisi ko. autoa jos ei ole osaamista auton korjaamisesta.
Mahtava pelihän ko. auto on jos on kunnossa.
Sen verran osaan tuota koeajossa tutkiskella, että toimiiko moottori, laatikko, jakovaihteisto, alusta ja ruosteetkin osaan tsekata.
Ajattelin, että jos auto tuntuu kaikin puolin toimivan ja on ruosteeton, niin riski ei ole iso. Tottakai hintakin sitten ratkaisee.
W123 200 -84
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Hep. Farmarina 2,6-ltr. moottori ei ole ollut koskaan saatavana, eli tässä soi ensimmäinen herätyskello. Mitä muuta autolle on mahdollisesti tehty, kuin vaihdettu moottori? Tsekkaa ensimmäisenä onko hydrauliikkanestesäiliössä nestettä. Siitä saat jo osviittaa vuotaako jakovaihteisto. Jos vuotaa niin tietää tuhannen euron rempan jos haluat kuntoon. Moottori voi vuotaa öljyä moottorin etuosasta, laturin yläpuolelta jakoketjukotelon tiivisteestä. Tsekkaa syttyykö 4Matic-vikavalo mittariston alareunassa kun käännät virrat kakkosasentoon. Toimiiko takaluukun sulkemisapulaite ja pyyhin/pesuri? Tarkista myös tavaratilan sivukotelot avaamalla sivuikkunoiden alareunat, miten paljon ruostetta? Jos kovasti haperoa, älä sekaannu.rikugien kirjoitti:Auto on 400 km päässä, joten se asiantuntijan mukaantulo ei onnistu. Käyn katsomassa työreissun yhteydessä.rikugien kirjoitti:Moi!
Oon menossa huomenna ostoksille. Kiikarissa olisi ketjun aloittajan otsikon mukainen auto 1989, mutta farkku.
Juuri katsastettu, katsastuksessa huomautus moottorin öljyvuodosta. Ajettu 380 tkm, rekisteröity pakettiautoksi. Tarkoitus olisi ostaa kakkosautoksi. Lopullinen hinta ei vielä tiedossa, kun ei ole pyyntihintaakaan.
Mitähän tuosta kannattaisi tsekata?
Itse en osaa tuota juuri korjailla, joten onko älytön ostos?
Sen verran osaan tuota koeajossa tutkiskella, että toimiiko moottori, laatikko, jakovaihteisto, alusta ja ruosteetkin osaan tsekata.
Ajattelin, että jos auto tuntuu kaikin puolin toimivan ja on ruosteeton, niin riski ei ole iso. Tottakai hintakin sitten ratkaisee.
Hintaahan tolla ei voi olla kovin paljoa, jos ei ole alkuperäinen.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Missäs kohti tuo hydrauliikkanestesäiliö sijaitsee tässä bensakoneisessa? Ja mitä se voitelee ja mitä nestettä siellä pitää olla? Sori tyhmä kysymys. Ei mulla käsittääkseni ML:ssä mitään erillistä säiliötä ole. Mikäs tuo takaluukun sulkemisapulaite tässä kulkineessa on?Timo L. kirjoitti:Hep. Farmarina 2,6-ltr. moottori ei ole ollut koskaan saatavana, eli tässä soi ensimmäinen herätyskello. Mitä muuta autolle on mahdollisesti tehty, kuin vaihdettu moottori? Tsekkaa ensimmäisenä onko hydrauliikkanestesäiliössä nestettä. Siitä saat jo osviittaa vuotaako jakovaihteisto. Jos vuotaa niin tietää tuhannen euron rempan jos haluat kuntoon. Moottori voi vuotaa öljyä moottorin etuosasta, laturin yläpuolelta jakoketjukotelon tiivisteestä. Tsekkaa syttyykö 4Matic-vikavalo mittariston alareunassa kun käännät virrat kakkosasentoon. Toimiiko takaluukun sulkemisapulaite ja pyyhin/pesuri? Tarkista myös tavaratilan sivukotelot avaamalla sivuikkunoiden alareunat, miten paljon ruostetta? Jos kovasti haperoa, älä sekaannu.rikugien kirjoitti:Auto on 400 km päässä, joten se asiantuntijan mukaantulo ei onnistu. Käyn katsomassa työreissun yhteydessä.rikugien kirjoitti:Moi!
Oon menossa huomenna ostoksille. Kiikarissa olisi ketjun aloittajan otsikon mukainen auto 1989, mutta farkku.
Juuri katsastettu, katsastuksessa huomautus moottorin öljyvuodosta. Ajettu 380 tkm, rekisteröity pakettiautoksi. Tarkoitus olisi ostaa kakkosautoksi. Lopullinen hinta ei vielä tiedossa, kun ei ole pyyntihintaakaan.
Mitähän tuosta kannattaisi tsekata?
Itse en osaa tuota juuri korjailla, joten onko älytön ostos?
Sen verran osaan tuota koeajossa tutkiskella, että toimiiko moottori, laatikko, jakovaihteisto, alusta ja ruosteetkin osaan tsekata.
Ajattelin, että jos auto tuntuu kaikin puolin toimivan ja on ruosteeton, niin riski ei ole iso. Tottakai hintakin sitten ratkaisee.
Hintaahan tolla ei voi olla kovin paljoa, jos ei ole alkuperäinen.
Jos tuohon on kerran kone vaihdettu, niin kilometritkään ei varmaan täsmää? Käsittääkseni mittaristokin on pitänyt vaihtaa, koska kierroslukumittarit ei voi olla samat bensassa ja dieselissä.
Eli käsittääkseni tekniikaltaan ja pelleiltään pitää olla helmi, jos meinaa ostaa
W123 200 -84
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
rikugien kirjoitti: Missäs kohti tuo hydrauliikkanestesäiliö sijaitsee tässä bensakoneisessa? Ja mitä se voitelee ja mitä nestettä siellä pitää olla? Sori tyhmä kysymys. Ei mulla käsittääkseni ML:ssä mitään erillistä säiliötä ole. Mikäs tuo takaluukun sulkemisapulaite tässä kulkineessa on?
Jos tuohon on kerran kone vaihdettu, niin kilometritkään ei varmaan täsmää? Käsittääkseni mittaristokin on pitänyt vaihtaa, koska kierroslukumittarit ei voi olla samat bensassa ja dieselissä.
Eli käsittääkseni tekniikaltaan ja pelleiltään pitää olla helmi, jos meinaa ostaa

Tuolla oikeassa laidassa oleva "kolmion" mallinen säiliö. Se ei voitele, vaan se on nelivedon kytkeytymiseen eli tasauspyörästön lukkojen käyttämiseen tarkoitetun systeemin käyttöainetta. Lukot kytkeytyvät siis nestepaineella. ZH-M on oikea öljy, hätätapauksessa ATF jos laatikko vuotaa. Jakolaatikon vuotaminen tarkoittaa siis sitä, että jakovaihteiston (voitelu)öljy ja tuo hydraulineste sekoittuvat. Lopulta liika öljy tulee huohottimen kautta ulos. ZH-M on melko kuivaa eikä se voitele hyvin.
ML:n neliveto ei ole samantyyppinen, tässä autossa neliveto kytkeytyy automaattisesti tarvittaessa päälle millisekunneissa ABS-anturien ja kääntökulma-anturin tuottaman tiedon perusteella.
Takaluukun sulkemisapulaite on farmarin takakontin kannessa oleva mikrokytkimellä ohjattu sähkömoottori. Eli takaluukku painetaan tuulihakaan, jonka jälkeen moottori vetää sen sivistyneesti lukkoon. Ei tarvitse siis paiskata luukkua kiinni.
Dieselikö se auto on ennen ollut? Onko siitä tiedossa rekisterinumero, sillä voisi tsekata mikä se on ennen ollut.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Yksi jännä huomio myös, miksi pakettiautona rekisterissä, jos on bensakoneella? Tuotu joskus maahan tilapäispenkein tai ilman takapenkkiä ja saatu verohelpotuksia? Mikäli näin on, ja menet laittamaan sinne kunnon takapenkin ja jäät kiinni, napsahtaa uuden auton vero. Veron suuruus useita tuhansia euroja... 

Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Ok, noin se tekniikka siis menee.
Tuossa aiemmin Timo L. jo mainitsikin, että näitä ei ole ollut saatavissa tällä moottorilla farkkuna ja varmistin vielä, että bensa on.
Rek.nro: AFE-808
Tuossa aiemmin Timo L. jo mainitsikin, että näitä ei ole ollut saatavissa tällä moottorilla farkkuna ja varmistin vielä, että bensa on.
Rek.nro: AFE-808
W123 200 -84
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Auton tietoja ei löytynyt. Onkohan se rekisterissä?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Eli tuolla voi ajaa pakettiautona nyt, mutta ei voi koskaan rekisteröidä henkilöautoksi?sotahiiri kirjoitti:Yksi jännä huomio myös, miksi pakettiautona rekisterissä, jos on bensakoneella? Tuotu joskus maahan tilapäispenkein tai ilman takapenkkiä ja saatu verohelpotuksia? Mikäli näin on, ja menet laittamaan sinne kunnon takapenkin ja jäät kiinni, napsahtaa uuden auton vero. Veron suuruus useita tuhansia euroja...
W123 200 -84
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Täytyy varmistaaTimo L. kirjoitti:Auton tietoja ei löytynyt. Onkohan se rekisterissä?
W123 200 -84
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Heps,rikugien kirjoitti:Täytyy varmistaaTimo L. kirjoitti:Auton tietoja ei löytynyt. Onkohan se rekisterissä?
AFE-808:
Katsastettu viimeksi 3.12.2014. Iskutilavuudeksi kerrotaan 2960, käyttövoimaksi bensiini ja malli siis 300 TE 4Matic
Valmistenumero: WDB1242901F096830
Ajoneuvon tila on "rekisterissä" ja käyttö on "myyntivarasto". Ja tosiaan 2-paikkainen se on.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Niin, toi varmaan riippuu siitä, että onko se tolleen, että on tuotu maahan pakettiautona vai onko se jälkikäteen muokattu pakettiautoksi. Sellainen, joka on jo maahan tuodessa ollut pakettiauto, ei nähtävästi voi olla henkilöauto ilman edellä mainittuja veroseuraamuksia. Jos se taas on tullut maahan henkilöautona ja myöhemmin muutettu pakettiautoksi, niin sen voi palauttaa henkilöautoksi oleellisesti vähäisemmillä kustannuksilla.rikugien kirjoitti:Eli tuolla voi ajaa pakettiautona nyt, mutta ei voi koskaan rekisteröidä henkilöautoksi?sotahiiri kirjoitti:Yksi jännä huomio myös, miksi pakettiautona rekisterissä, jos on bensakoneella? Tuotu joskus maahan tilapäispenkein tai ilman takapenkkiä ja saatu verohelpotuksia? Mikäli näin on, ja menet laittamaan sinne kunnon takapenkin ja jäät kiinni, napsahtaa uuden auton vero. Veron suuruus useita tuhansia euroja...
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Rekisterinumeron perusteella sanoisin, että tuo on 80-90-luvun taitteessa maahantuotuja "1800 kg -autoja". Eli varusteilla pelattu paino tuohon ja maahantuotua muutettu takapenkki ns. kovaksi. Sieltä juontuu tuo bensakoneinen pakuhistoria.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Eli voiko tuon muuttaa henkilöautoksi ja saako takapenkillä nykyisellään matkustaa?Timo L. kirjoitti:Rekisterinumeron perusteella sanoisin, että tuo on 80-90-luvun taitteessa maahantuotuja "1800 kg -autoja". Eli varusteilla pelattu paino tuohon ja maahantuotua muutettu takapenkki ns. kovaksi. Sieltä juontuu tuo bensakoneinen pakuhistoria.
Tuo 3 litran kone on plussaa
W123 200 -84
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Tuolla aiemmihan tuo oli jo sanottu kun ottaa silmän käteen
W123 200 -84
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Timon topikki meni nyt sotkuun, lisään oman osani: https://huutokaupat.com/fi/v/123026" onclick="window.open(this.href);return false;
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
300 TE 4Matic ostopohdiskelua (jaettu)

Saahan sen henkilöautoksikin aivan järjettömän autoveron maksamalla

...tässä nyt sitten oikein miehissä sotketaan timon topikkia

Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Laki muuttui vuoden alusta nykyisin tarvitse maksaa vain autossa jäljellä oleva autovero samoin kuin käytetyn auton maahan tuonnissa.cuuno kirjoitti:...saahan tuossa 5 henkeä matkustaa
Saahan sen henkilöautoksikin aivan järjettömän autoveron maksamalla![]()
...tässä nyt sitten oikein miehissä sotketaan timon topikkia
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990


...ainut vaan että 2+3 sta ei koskaan kannata kyllä varottaa ellei tietysti halua vuosittain maksaa kammo dieselveroa

Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Onko tosiaan näin ? Olen kyllä useampiakin nähnyt 2.6-litran tekniikalla.Timo L. kirjoitti:
Hep. Farmarina 2,6-ltr. moottori ei ole ollut koskaan saatavana, eli tässä soi ensimmäinen herätyskello.
+358 18B8FE99
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Kyllä. Moottorinvaihtoja vähintään kaikki "260 TE:t".
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Vain väliaikaisesti säälittävissä tapauksissa vai miten se meni. Eli jos kaverin auto hajonnut kaatosateeseen tai tuiskuun niin sen saa ottaa takapenkille kaupunkiin kuljetettavaksi. Käytännössä tuskin valvotaan oliko kuljetus perusteltua.cuuno kirjoitti:...saahan tuossa 5 henkeä matkustaa
Saahan sen henkilöautoksikin aivan järjettömän autoveron maksamalla![]()
...tässä nyt sitten oikein miehissä sotketaan timon topikkia
Meilläkin joskus ajeltu 300 TDT 4-Maticilla, sen kun sai ilman lyijypainojakin (varo noita autoja) 1800 kiloiseksi jolloin ei tarvita suksiboksia eikö alunperin tarvittu 80 km/h lätkääkään.
Ja eikös Timo saa itsekin nämä turhat viestit siivottua pois.
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Tuntuu aika oudolta kun useassa rekisteriotteessa on 2.6-litran tekniikasta. Tuskin kukaan edes moottorinvaihtoa ilmoitaa katsastuksessa, kun moottorit ovat silmämääräisesti samanlaisia 3-litraisen kanssa.Timo L. kirjoitti:Kyllä. Moottorinvaihtoja vähintään kaikki "260 TE:t".
+358 18B8FE99
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Sori, jos sotkin topikin! Näin jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt aloittaa uusi topikki, pahoittelut.karra kirjoitti:Timon topikki meni nyt sotkuun, lisään oman osani: https://huutokaupat.com/fi/v/123026" onclick="window.open(this.href);return false;
Anyway: Kävin ajamassa tuon linkin auton. Nyt kun olen tutustunut tähän tekniikkaan enemmän ja kyseessä on vielä paku, taidan päästä vähemmällä, kun ostan jonkun uudemman pelin kakkosautoksi. Oma osaaminen ei riitä noihin korjauksiin, jos niitä tulee.
Auto on tosiaan alunperinkin tuotu pakettiautona maahan ja on 3 litran suora bensakutonen.
Tässä olisi tekniikaltaan ja koriltaan upea tilaisuus jollekin harrastajalle. Auto on pelleiltään kova ja tekniikka toimii. Jotain pientä kukkaa on noiden kromikaarien alla, samoin takaluukussa. Oven alalaidat ehjät, samoin alusta ja takakaaret (kurkkasin verhoilujen sisälle). Koriltaan ja maaleiltaan siis hyvä yksilö.
Moottori käy tasaisesti, vedot tallella, jarrut, ABS, 4Matic jne kunnossa.
Vaihteistossa jotain pientä sanomista. Ei vaihda herkästi isommalle. Helpottaa, jos nostaa vähän kaasua.
Lisätietoa YV:llä, jos joku haluaa. Tulis muuten niin pitkät tarinat.
Nämä viestit saa minun puolestani poistaa.
W123 200 -84
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
No joo ois voinut laittaa tuohon hymiönrikugien kirjoitti:Sori, jos sotkin topikin! Näin jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt aloittaa uusi topikki, pahoittelut.karra kirjoitti:Timon topikki meni nyt sotkuun, lisään oman osani: https://huutokaupat.com/fi/v/123026" onclick="window.open(this.href);return false;
Nämä viestit saa minun puolestani poistaa.

1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Sama yksilö ja minä sen rekkarin laitoin. Myyjä ilmoittaa jostain syystä vain väärin tuon mallimerkinnän, rek.otteessa oikein.karra kirjoitti:No joo ois voinut laittaa tuohon hymiönrikugien kirjoitti:Sori, jos sotkin topikin! Näin jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt aloittaa uusi topikki, pahoittelut.karra kirjoitti:Timon topikki meni nyt sotkuun, lisään oman osani: https://huutokaupat.com/fi/v/123026" onclick="window.open(this.href);return false;
Nämä viestit saa minun puolestani poistaa.ei tämä niin vakavaa ole. Itse asiassa Timohan voi modata tästä omnan topikin, onko tuo huutokauppojen auto siis sama yksilö, miksi sitä on ilmoitettu sitten 260 mallisena? Mistä se rekisterinumero aiemmin tähän topikkiin pöllähti?
Edit: toisaalta ei tullut varmistettua tuota moottorin kokoa, luotin rek.otteeseen. Ajattelin, etten mainitse ettei nosta sitten hintaa. Jos joku kiinnostuu, varmistakoon itse.
Myyjällä oli muuten itsellään useampia mersuja. Lukeekohan tätä foorumia


Viimeksi muokannut rikugien, Pe 16.01.2015 17:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W123 200 -84
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Joo mie erotan nää jutut omaksi topikikseen jossain välissä. Jatkakaa
.

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990
Nyt on näköjään myyntiteksteihinkin muutettu tuo 2,6 l. Rekisteriotteessa kyllä lukee 2960 cm3
W123 200 -84
Re: Tarinaa ja kuvia 260 E 4Matic 1990


...nämä huutokauppaehdot tuolla on kyllä huvittavat

"Myyjä pidättää oikeuden hyväksyä tai hylätä korkein tarjous"
"Lunastamattomasta huudosta joudumme perimään sakkomaksua 200e + alv 24%"
...voi hyvä sylvi
