
Timppa
tehikkö noille ruuveille muttereille mitään käsittelyä enne lähettämistä pinnoitukseenunski kirjoitti:kyllä se täällä jossain oli....
[ http://i225.photobucket.com/albums/dd232/satihe/W109%20300%20SEL/WP_20150115_17_35_29_Pro_zpsf58fe188.jpg ]
Timppa
Moi,unski kirjoitti:Kaikki pesin puhtaaksi, hapotin ja osan vielä hiekkapuhalsin. En tiedä reinkö turhaa työtä, sillä osat hapotetaan vielä ennen käsittelyä. Mutta halusin olla varma.
Timppa
Tuossa on kyllä oma muisteleminen, kun kaikki pultit on samassa läjässä.unski kirjoitti:kyllä se täällä jossain oli....
[ http://i225.photobucket.com/albums/dd232/satihe/W109%20300%20SEL/WP_20150115_17_35_29_Pro_zpsf58fe188.jpg ]
Timppa
mitä happoo käytitunski kirjoitti:Kaikki pesin puhtaaksi, hapotin ja osan vielä hiekkapuhalsin. En tiedä reinkö turhaa työtä, sillä osat hapotetaan vielä ennen käsittelyä. Mutta halusin olla varma.
Timppa
Mitäs erikoista tuossa vaijerissa on, kun noin paljon maksaa?unski kirjoitti:. Pelkkä käsijarruvaijeri on 180€ /kpl.
Timppa
Sitä en tiedä onko ilmajousitteisissa erilainen kun rautajousitteisessa mutta tässähän on vielä se anti-dive systeemi. Hyvä tietää että kalliit osat...tango kirjoitti:Mitäs erikoista tuossa vaijerissa on, kun noin paljon maksaa?unski kirjoitti:. Pelkkä käsijarruvaijeri on 180€ /kpl.
Timppa
Antidive-systeemissä on oma vaijerinsa...siis ilmajousitteisissa. Rautajousisessa tuota systeemiä mielestäni ei ole. W108:n vaijeri maksaa "vain" n. 140€ / kpl...karra kirjoitti: Sitä en tiedä onko ilmajousitteisissa erilainen kun rautajousitteisessa mutta tässähän on vielä se anti-dive systeemi. Hyvä tietää että kalliit osat...
unski kirjoitti: Pelkkä käsijarruvaijeri on 180€ /kpl.
No, ei ihme.unski kirjoitti: W109:n vaijerien menekki on varmaan n. 10kpl. vuodessa maailmanlaajuisesti,
Ohjaustehostimen pumppu on siirtynyt ilmakompressorin paikalleunski kirjoitti:rupesin tuota moottoria hieman valmistelemaan, kun korikin tupsahtaa takaisin varmankin viikonloppuna.
Huomaako joku jotain outoa kuvassa...
[ http://i225.photobucket.com/albums/dd232/satihe/W109%20300%20SEL/WP_20150129_20_40_06_Pro_zps1cef0d05.jpg ]
Timppa
Niinhän se on, nyt on alumiininen valurautaisen tilalla. Jousituksen ilmakompura ja -säiliö siirtyvät samalla peräkonttiin.Ohjaustehostimen pumppu on siirtynyt ilmakompressorin paikalletaikka sinulla on nyt toisenlainen tuo pumppu siis, ei mallia tandem
unski kirjoitti:Siitä on lähdettävä, että tähän on tultu....