Löytyykö oulusta mersuasiantuntiaa
Löytyykö oulusta mersuasiantuntiaa
Moi. löytyykö oulusta ketää kuka voisi tulla katsomaan mikä mun c 180 vm1997 mersussa on vikana maksua vastaan tietenki. vika on on semmonen että röpöttää kun painaa kaasua pienillä kieroksilla mutta 3-4 tonnissa ei röpötä uutta osaa nokka-akselin asento anturi, kampi-akselin asento anturi kokeillu ehyttä ilmamassa mittaria. puola tulpat ja ylijännitteen suojarele. jos vaan löytyy joku joka tietää mersuista? auto tällä hetkellä seisonnassa koska leima loppu auto on haapalehdossa. niin ja olen käyttänyt vikakoodin luvussa nin vikana on nokka-akselin asento anturi vaikka olen ostanut uuden alkuperäisen.
Re: Löytyykö oulusta mersuasiantuntiaa
Eikö löydy ketään joka tietäs mersun viosta ja ossais neuvoa?
Paljonko ajettu onko nokka-akselin ketju tarkistettu. Ettei ole venynyt
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Nokka akselin solenoidi vika (punasella ympyröity) en tiedä voiko juuttua aikaselle asentoon? (3000 paikkeilla on- off tyylinen palikka tämä) Ehkä johdoissa voi olla vikaa. Onko uudella ilmamassamittarilla kokeiltu ajaa enemmän ku 500m, että ecu ehtii mukaan korjaamaan polttoaine syötön?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Tai sitten vaatii 3kpl virheetöntä starttia että valo sammuuNico202 kirjoitti:Nokka akselin solenoidi vika (punasella ympyröity) en tiedä voiko juuttua aikaselle asentoon? (3000 paikkeilla on- off tyylinen palikka tämä) Ehkä johdoissa voi olla vikaa. Onko uudella ilmamassamittarilla kokeiltu ajaa enemmän ku 500m, että ecu ehtii mukaan korjaamaan polttoaine syötön?
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 

mulla olis mahis STAR systeemiin, voin tulla huvikseni vilkasee sitä että mitä se o syöny. Laitoin YV:llä yhteystietoi. Minulla on myös kokonainen moottori joka pitäs toimia ok. Eli voidaan siitä purkaa jotain osia ja todeta ne toimiviksi/rikkinäsiksi.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Joissakin malleissa ainakin nousee öljy tuota ennakon säädin piuhaa ylös boxiin ja herjaa sitten vikaa.
Eli vuotaa ensin pistokkeeseen ja sitten nousee johtoa ylös.
Taisi olla jotenkin suojattu uudemmassa versiossa se ongelma...muistelen jotain tälläistä.
http://www.google.fi/cse?cx=partner-pub ... y%20nousee" onclick="window.open(this.href);return false;
Eli vuotaa ensin pistokkeeseen ja sitten nousee johtoa ylös.
Taisi olla jotenkin suojattu uudemmassa versiossa se ongelma...muistelen jotain tälläistä.
http://www.google.fi/cse?cx=partner-pub ... y%20nousee" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-