Löytyykö oulusta mersuasiantuntiaa

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Miitti
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Löytyykö oulusta mersuasiantuntiaa

Viesti Kirjoittaja Miitti »

Moi. löytyykö oulusta ketää kuka voisi tulla katsomaan mikä mun c 180 vm1997 mersussa on vikana maksua vastaan tietenki. vika on on semmonen että röpöttää kun painaa kaasua pienillä kieroksilla mutta 3-4 tonnissa ei röpötä uutta osaa nokka-akselin asento anturi, kampi-akselin asento anturi kokeillu ehyttä ilmamassa mittaria. puola tulpat ja ylijännitteen suojarele. jos vaan löytyy joku joka tietää mersuista? auto tällä hetkellä seisonnassa koska leima loppu auto on haapalehdossa. niin ja olen käyttänyt vikakoodin luvussa nin vikana on nokka-akselin asento anturi vaikka olen ostanut uuden alkuperäisen.
Miitti
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: Löytyykö oulusta mersuasiantuntiaa

Viesti Kirjoittaja Miitti »

Eikö löydy ketään joka tietäs mersun viosta ja ossais neuvoa?
arska10
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja arska10 »

Paljonko ajettu onko nokka-akselin ketju tarkistettu. Ettei ole venynyt
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin ;)
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Nico202
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Nico202 »

Nokka akselin solenoidi vika (punasella ympyröity) en tiedä voiko juuttua aikaselle asentoon? (3000 paikkeilla on- off tyylinen palikka tämä) Ehkä johdoissa voi olla vikaa. Onko uudella ilmamassamittarilla kokeiltu ajaa enemmän ku 500m, että ecu ehtii mukaan korjaamaan polttoaine syötön?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
arska10
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja arska10 »

Nico202 kirjoitti:Nokka akselin solenoidi vika (punasella ympyröity) en tiedä voiko juuttua aikaselle asentoon? (3000 paikkeilla on- off tyylinen palikka tämä) Ehkä johdoissa voi olla vikaa. Onko uudella ilmamassamittarilla kokeiltu ajaa enemmän ku 500m, että ecu ehtii mukaan korjaamaan polttoaine syötön?
Tai sitten vaatii 3kpl virheetöntä starttia että valo sammuu
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin ;)
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

mulla olis mahis STAR systeemiin, voin tulla huvikseni vilkasee sitä että mitä se o syöny. Laitoin YV:llä yhteystietoi. Minulla on myös kokonainen moottori joka pitäs toimia ok. Eli voidaan siitä purkaa jotain osia ja todeta ne toimiviksi/rikkinäsiksi.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja atlas »

Joissakin malleissa ainakin nousee öljy tuota ennakon säädin piuhaa ylös boxiin ja herjaa sitten vikaa.
Eli vuotaa ensin pistokkeeseen ja sitten nousee johtoa ylös.
Taisi olla jotenkin suojattu uudemmassa versiossa se ongelma...muistelen jotain tälläistä.

http://www.google.fi/cse?cx=partner-pub ... y%20nousee" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin