MB W201 300 24v turpodiesel
Kymppiin taitaa olla vielä aika pitkä matka. Mitenkään vähättelemättä mustaa.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
- Vil_Ma
- Turbospesialisti
- Viestit: 76
- Liittynyt: La 27.12.2003 15:53
- Paikkakunta: Pohojanmaan seutu
- Viesti:
epk kirjoitti:oho, oisko spinneristä ollu ?
mitäs tuumas kyydeistä
Spinneristä hyvinkin. Innostui tullessaan pajalle penkityksen jälkeen... Se tuntui kovasti olevan innoissaan että voiko dieseli tosiaan olla tämmöinen! Ja onko tästä koskaan tehty juttua mihinkään lehteen. Mutta tietenkin, "ei se turbovoima voita ison vapaastihengittävän voimaa...."
Oli päätoimittajastakin tuntunut että ainakin kahden aukeaman juttu pitää tulla.
Ahti, ei sitä kannatakaan aliarvioida mustaa. Haasteet on tehty voitettaviksi!
-pensalla pestään pensselit-
Niinpä. Kymppi on tosi kova veto ja sillon on loppunopeuttakin jo parinsadan verran.Vil_Ma kirjoitti: Ahti, ei sitä kannatakaan aliarvioida mustaa. Haasteet on tehty voitettaviksi!
Falconilla ei tarvi edes haaveilla sellasista, tolla mun kääpiömoottorilla realismia on 13 aika .
Toivon mukaan kaikki saa vehkeet kovaan iskuun kevääksi, niin sitten voidaan todeta kulku käytännössä stripillä .
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Vil_Ma kirjoitti: Spinneristä hyvinkin. Innostui tullessaan pajalle penkityksen jälkeen... Se tuntui kovasti olevan innoissaan että voiko dieseli tosiaan olla tämmöinen! Ja onko tästä koskaan tehty juttua mihinkään lehteen. Mutta tietenkin, "ei se turbovoima voita ison vapaastihengittävän voimaa...."
Oli päätoimittajastakin tuntunut että ainakin kahden aukeaman juttu pitää tulla.
Ahti, ei sitä kannatakaan aliarvioida mustaa. Haasteet on tehty voitettaviksi!
Olen tässä ihmetellykkin, eikö lehdistöä nämä rommelit kiinnosta, vaikka poijaat on niitä aika ahkeraan eri tapahtumissa esitelly. Saapa nährä koska ruotsalaiset näistä kuulee.
Puhukos muuten ilmestymis ajankohdasta mitään?
Ja mustaa mitenkään aliarvioimatta, tulen nostamaan teille hattua ja pitkään jos 10:pin ajatte. Sekuntihan ei ole paljon missään muualla kuin varttimaililla.
Ei muutako kovaa ajoa!
Bil & Traktor.
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
Kyllä nämä SuperT:t kulkee niin että tavallista tallaajaa hirvittää.oopee kirjoitti:Tuohan näyttää lupaavalta, G-techin ei pitäisi hullummin valehdellaakkaan. Ens kesänä kytkin pitäväksi, niin eikähän sitä olla jo 10:n ajoissa.
Kävin tuossa viikolla ottamassa W123:sen diiselin kyytiä ja vaikka tehoja ei olekkaan ku vähä yli 200 heppaa, täytyy sanoa että oli tosi vakuuttavaa menoa, ei olis uskonut miten tuollainen vanhus lähtee.
Mutta jos joku ajais kymppejä "katudiiseleillä" voisinpa tehdä vaikka "Rantalaiset", mitä sekään kyllä ei tehnyt.
Kyllä Mersu on aina Mersu
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
No mitäs se meinasi tehdä?Esko R kirjoitti:... voisinpa tehdä vaikka "Rantalaiset", mitä sekään kyllä ei tehnyt.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Jos joku tekee jotakin (Joku jantteri piti kiikuttaa suomeen?), niin lupasi syödä hatullisen neekerinpaskaa. Ei syönyt, vaikka "joku teki jotakin".Timo L. kirjoitti:No mitäs se meinasi tehdä?Esko R kirjoitti:... voisinpa tehdä vaikka "Rantalaiset", mitä sekään kyllä ei tehnyt.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
- SledgeHammer
- Vakiokalustoa
- Viestit: 360
- Liittynyt: Pe 13.02.2004 20:34
- Paikkakunta: Ritis
Tuleeko se juttu marraskuun numeroon?Vil_Ma kirjoitti:epk kirjoitti:oho, oisko spinneristä ollu ?
mitäs tuumas kyydeistä
Spinneristä hyvinkin. Innostui tullessaan pajalle penkityksen jälkeen... Se tuntui kovasti olevan innoissaan että voiko dieseli tosiaan olla tämmöinen! Ja onko tästä koskaan tehty juttua mihinkään lehteen. Mutta tietenkin, "ei se turbovoima voita ison vapaastihengittävän voimaa...."
Oli päätoimittajastakin tuntunut että ainakin kahden aukeaman juttu pitää tulla.
Ahti, ei sitä kannatakaan aliarvioida mustaa. Haasteet on tehty voitettaviksi!
Piti oikein alkaa katteleen, että millasella vakio mersulla ajetaan 10s aikoja...
Tämä varmaan on lähimpänä tavoitetta, mutta 400m aikaa ei löydy mistään.
Mercedes-Benz SLR McLaren 460 kW / 626 PS, 780 Nm / 3250 rpm
Vastaavan tehoisella ja kokoisella
Vector W8 460 kW / 625 PS, 874 / 4900 rpm
(400 m) 12 s
Mutta eri asiahan on jos tuollainenkin vehje viilataan 1/4mailin säätöihin, voisi sekunti lähtee ajasta... Todella hienoja saavutuksia näillä nokivasaroille ootte saaneet. 500hv ja 800nm odotellessa
ps:Kai sitä pitäis noihin MBrieseleihin siirtyä, kun noista kilpailevista saksalaisista ei näytä olevan vastusta...
Tämä varmaan on lähimpänä tavoitetta, mutta 400m aikaa ei löydy mistään.
Mercedes-Benz SLR McLaren 460 kW / 626 PS, 780 Nm / 3250 rpm
Vastaavan tehoisella ja kokoisella
Vector W8 460 kW / 625 PS, 874 / 4900 rpm
(400 m) 12 s
Mutta eri asiahan on jos tuollainenkin vehje viilataan 1/4mailin säätöihin, voisi sekunti lähtee ajasta... Todella hienoja saavutuksia näillä nokivasaroille ootte saaneet. 500hv ja 800nm odotellessa
ps:Kai sitä pitäis noihin MBrieseleihin siirtyä, kun noista kilpailevista saksalaisista ei näytä olevan vastusta...
- Vil_Ma
- Turbospesialisti
- Viestit: 76
- Liittynyt: La 27.12.2003 15:53
- Paikkakunta: Pohojanmaan seutu
- Viesti:
Ei tuota HX40 ole käytetty ku vasta näissä kuusmukisissa. Parisatasessa oli aluksi pikkunen modifioitu garrettilainen T03 ja sittemmin holsetti 65pako/60imu kokemuksesta viisastuneena. Sama holsetti oli haagertissa ja kävi siinä schwitzeri 65/54.juudas kirjoitti:Vil_Ma lla on varmaankin tietoa nuista turpoista. Millä pakopesällä ootta nuita isoja holsettaja (hx40) käyttäneet nuissa pienemmissä koneissa( 200 ja 250). Niin ja paljonko ne vaati kierroksia, että heräävät henkiin
Siellä ne kahen ja puolen tonnin nurkilla alako pellaan. Parisatasessa vaju kolomesa tonnisa.
-pensalla pestään pensselit-
Lähti sitten sullakin mopo käsistäAki P kirjoitti:No tuota.....luuucas kirjoitti:Joko Agippi rupes asentaan superturpo osia lisää?
on se pakosarja jo ruuvipenkissä ja solmu vieressä
Pittää ootella tuo sesonki ja rueta sitten hommiin...
Mustan kyydit oli ihan kivat!! (housut on jo vaihdettu)
No ei ihme jos tuommoisen kyytiin menee, itse en menisi siinä meinaan kevenee lompakko
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
luuletko ettei joku inssi ole eksynyt näille sivuille tai jollekin muulle jossa juttua näistäagentti74 kirjoitti:sori jos puutun muitten asioihin,mutta älkää nyt antako minkään lehden tehdä juttua yli 400hv superturbosta voi leimailu olla aika vaikeeta tulevaisuudessa kun joku inssi lukee jutun.
ps. jos oon ymmärtäny väärin niin oikastakaa joku,elikkä ei millään pahalla
Onhan näitä VOIMAKONEITA katsastettu katukäyttöön jo kymmeniä vuosiaJuhaE kirjoitti:luuletko ettei joku inssi ole eksynyt näille sivuille tai jollekin muulle jossa juttua näistäagentti74 kirjoitti:sori jos puutun muitten asioihin,mutta älkää nyt antako minkään lehden tehdä juttua yli 400hv superturbosta voi leimailu olla aika vaikeeta tulevaisuudessa kun joku inssi lukee jutun.
ps. jos oon ymmärtäny väärin niin oikastakaa joku,elikkä ei millään pahalla
ja niistä tehty juttuja lehtiin, ainakin ameriikkalaisista autoista.
Nämä autothan yleensä on sellaisten hemmojen käsissä jotka osaa niillä ajaa, ja tietävät miten niitä käsitellään ja ovat kasvaneet auton tehoihin auton rakentelun mukana, ei niitä pidä luovuttaa kellekkään tavalliselle hondamiehelle.
Tämmösessä hengessä niitä on käsittääkseni katsasteltu, ainakin ameriikkalaisia.
Kyllä Mersu on aina Mersu
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
Ei muuten ollut jenkkipeli. Oli muistaakseni sierra jonka kuski ajeli humalassa Kemissä 1985. Voin tuon tarkistaa lehdestä, mutta jenkki se ei ollut.JuhaE kirjoitti:kielsivät aikoinaan hupikaasun käytön tieliikenteessä kun joku törttöili pahasti liikenteessä, tais olla jenkkipeli(en muista tarkkaan)
Millonkahan joku viisas saa päähänsä kieltää kaikenlaisen auton virittelyn, onhan tuo tehty uusiin autoihin jo aika vaikeaksi.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Saanen muistuttaa, että me elämme Suomessa, oikeudenmukaisuuden kehdossa, automiehen paratiisissa...Pasi H. kirjoitti:Aika järjetöntä.... ei kai se hupikaasujen syy ollut jos joku saatanan voorttimies ajelee kännissä sierrallaan....? Mitäs seuraavaks? Kielletään autojen käyttö kokonaan..
Mercedes-Benz - Mitä muuta terve mies voi tarvita?