Väykky 300d vm-97 tosi laiska?
Re: Väykky 300d vm-97 tosi laiska?
nyt ruimilus pikkasen jarrua. kyllä se sopan nosto vaikuttaa ihan vaparissakin.
oon joskus aikasemminkin kirjottanu samasta asiasta esimerkin, mutta kirjotetaan nyt vielä uudestaan. joskus aikoinaan mulla oli w201 200D ihan vakiokuntonen. uskomaton raketti, kun 0-100km/h kiihtys 20 sekunttia. pelkällä pumpun ruuvvauksella, eli soppamäärän ja kierrosten noston vaikutuksesta tuosta arvosta lähti 5 sekunttia pois. virityksen jälkeen auto kiihtyi siis 15 sekuntia sataseen. ja ihan vapari 200D kyseessä. niin kyllä tällänenkin suorituskyvyn nousu mielestäni on jo jossain määrin huomattava, eikä niinkään merkityksetön.
oon joskus aikasemminkin kirjottanu samasta asiasta esimerkin, mutta kirjotetaan nyt vielä uudestaan. joskus aikoinaan mulla oli w201 200D ihan vakiokuntonen. uskomaton raketti, kun 0-100km/h kiihtys 20 sekunttia. pelkällä pumpun ruuvvauksella, eli soppamäärän ja kierrosten noston vaikutuksesta tuosta arvosta lähti 5 sekunttia pois. virityksen jälkeen auto kiihtyi siis 15 sekuntia sataseen. ja ihan vapari 200D kyseessä. niin kyllä tällänenkin suorituskyvyn nousu mielestäni on jo jossain määrin huomattava, eikä niinkään merkityksetön.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Ennakko ohjeet.
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... oittaminen" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 1d25d8ef74" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... oittaminen" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 1d25d8ef74" onclick="window.open(this.href);return false;
Joo, kiitos kovasti vinkeistä. Poranterä on hankittu, mutta oisko kellään kuvaa siitä nokasta minkälainen se on? Maanantaina meen pajalle jossa se ruvetaan kattomaan.
Tarkennus. ei pajalle vaan kaverin talliin. Ja se kuva jos jollain on siitä poranterän päästä mikä lukitsee pumpun.
Tossa kuvassa on se "oikea" työkalu jolla tuo pumppu lukitaan.
hahlo tossa keskellä on 1,5mm leveä ja 1,1mm syvä. kapenee hiukan pohjaan päin.
Toivottavasti auttaa.
Nii ja tämä on mulla turussa ni jos asut lähellä ni voin lainata tätä sulle.
Edit. Tuo on 10,95mm paksu
hahlo tossa keskellä on 1,5mm leveä ja 1,1mm syvä. kapenee hiukan pohjaan päin.
Toivottavasti auttaa.
Nii ja tämä on mulla turussa ni jos asut lähellä ni voin lainata tätä sulle.
Edit. Tuo on 10,95mm paksu
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kiitos Markus tosi kovasti, on hyvä kuva ja ohjeet. J. Kulmala antoi hyvän vinkin, löyty hyvin ne säätö ja tarkastus ohjeet. Huomenna ilmoittelen miten kävi. Kiitosta vaan kaikille kovasti.
Nyt on katottu ennakko ja se oli kohallaan. Seuraavaksi katti irti ja vot tukossa kun mikä. Väliputki tilalle ja kokeileen motarille. On se vaan
uskomaton ero tehossa kun on röörit auki kunnolla. Kiitokset kaikille neuvoista ja vinkeistä. Ja poranterä oli hyvä työkalu. Aikamoinen homma se tarkistus, pitää olla kaks ihmistä siinä.
uskomaton ero tehossa kun on röörit auki kunnolla. Kiitokset kaikille neuvoista ja vinkeistä. Ja poranterä oli hyvä työkalu. Aikamoinen homma se tarkistus, pitää olla kaks ihmistä siinä.
No ei kun rautakanki läpi katista ja tyhjät kuoret takaisin paikoilleen. 
Ja jatkossa välillä koneelle kenkää että paikat pysyy auki.

Ja jatkossa välillä koneelle kenkää että paikat pysyy auki.

Siellähän on vielä ne pienemmät etukatitkin olemassa, sellaiset nyrkin kokoiset.
Molemmissa putkissa oma, ennenkuin putket yhdistyvät yhdeksi.
Molemmissa putkissa oma, ennenkuin putket yhdistyvät yhdeksi.
juu, jos katit tukossa, niin poraamalla, hakkaamalla tms sisukset pois vaan. dieselissä katalysaattorilla ei ole mitään merkitystä päästömittauksiin. eli ainakaan sen takia ei kannata ostaa uusia tilalle. jos viherarvot käy omantunnon päälle, niin sitten uutta kattia tilalle. 

W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Ok, pitääpä ruveta tutkiin vielä ne pikkukatitkin jos löytyy tukkoa niistäkin, kiitos hyvistä vinkeistä. Tuli Ruotsin reissulta mukana w124 farkku 250d , niin onkohan näissä ollu samoja tukkoisuus ongelmia?